Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått noen gullringer av min mor som jeg gjerne vil bruke, men de er for små til meg.

Er det noen av dere som vet hvor mye det vil koste å levere disse til gullsmeden for å få de tilpasset mine fingre?

Ringene er ganske tynne, så det kan da ikke være mye gull de må tilføye, men..

Noen kjeder som er billigere enn andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Er det veldig små? Hvis ikke kan du bare blokke de litt. Koster omtrent ingenting.

Gjest Anonymous
Skrevet

hm, de er nok litt små ja. Jeg får de på lillefingeren, men vil jo ha de på ringfingeren..

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Jeg måtte utvide min giftering og det kostet slik jeg husker det bare noen få kroner. Det var i fjor, godt husker jeg ikke, men beløpet var så lite at jeg ikke tok notis av det engang. Billigere enn å kjøpe mat - selv om det er en dårlig sammenligning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Husker du om de da bare måtte blokke den ut, eller om de måtte tilføye mer på den?

Skrevet

Når jeg måtte tilføye mer på en ring jeg hadde for et år eller to siden, så betalte jeg 2-300kr, om jeg ikke husker feil.

Altså ikke noe jeg syntes var skrekkelig dyrt. (liten pris å betale for å kunne bruke en arvet ring for min del i allefall)

Skrevet

Betalte ingenting for å ta inn to nummer i gifteringen min. Men det var nok service fra butikken, det var der jeg hadde kjøpt den. Det tok dem bare noen minutter.

M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...