Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor på et lite sted (1500stk), med en liten by i nærheten (10000ca) hvor jeg skal ordne meg pass. Hvor lang tid bør jeg forvente at det tar å ordne det, og få det tilsendt, eller må man hente det?

Anonymkode: c6bb8...e31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvor lang tid det tar å få time. Jeg måtte vente en måned før jeg fikk time på passkontoret, men jeg bor i Bergen og bestilte i høysesongen. 

Du får det tilsendt og det skal du få innen 10 virkedager. 

Skrevet

Det kommer an på hvor lang ventetid det er, men det tar ikke mer enn kanskje 15 minutter å ordne med selve passet. Hvis det er drop in der du bor tar det kanskje et par timer, mens hvis du bestiller time tar det kortere tid. Det tar dog ofte lang tid å få time, selv på små steder. Du får passet i posten innen 10 virkedager (regn to fulle uker)

AnonymBruker
Skrevet

Du får det tilsendt, det tar 1-2 uker. 
På kontoret tar det 5-10 minutter fra du kommer inn. Men kø varierer fra kontor til kontor. 
Noen steder kan man bestille time, andre steder må man stå i kø. Noen steder står man i kø 10 minutter, andre steder kan man risikere å ikke komme inn den dagen... Før Trondheim startet med timebestilling så kom jeg til kontoret en time før åpning, da ble jeg nr 150 i kø. 

Anonymkode: cbdf5...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...