AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #21 Skrevet 6. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær stolt av deg selv. Du signaliserer til han at du vet at du fortjener bedre og at du respekterer deg selv såpass at du ikke er villig til å la noen behandle deg dårlig. Du tvinger han til å ta et valg. Bare husk at hvis han ikke svarer deg eller sier at han vil avslutte det,så betyr det at han ikke er villig til å satse på deg å da slipper du å kaste bort tiden din på noe som var dødfødt uansett hvor vondt det kommer til å bli. men hvem vet..kan jo også gå andre veien😊 Håper på en positiv oppdatering.. Anonymkode: 4a1a9...512 Tror nok det blir helt avsluttet. Blir sjokkert om det endre bra i alle fall. skal oppdatere når jeg vet mer. Hvis han svarer . ts Anonymkode: a780e...7e4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #22 Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror nok det blir helt avsluttet. Blir sjokkert om det endre bra i alle fall. skal oppdatere når jeg vet mer. Hvis han svarer . ts Anonymkode: a780e...7e4 Hvor gammel er han? Anonymkode: 4fc4d...668
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #23 Skrevet 6. juli 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han? Anonymkode: 4fc4d...668 27 Anonymkode: a780e...7e4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #24 Skrevet 6. juli 2017 Da ble det avsluttet. Han beklaget seg, men ikke mer enn det.. ts Anonymkode: a780e...7e4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #25 Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ble det avsluttet. Han beklaget seg, men ikke mer enn det.. ts Anonymkode: a780e...7e4 Tro meg, du gjorde det rette her! Når man treffer en som virkelig liker deg går man ikke rundt og har vondt i magen og engster seg. Man føler seg verdsatt! Anonymkode: 9ae4b...3e1 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #26 Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tro meg, du gjorde det rette her! Når man treffer en som virkelig liker deg går man ikke rundt og har vondt i magen og engster seg. Man føler seg verdsatt! Anonymkode: 9ae4b...3e1 Tror nok det. Men der kjennes også helt jævlig ut å ikke skulle være med han igjen, og å evnt møte på han med en ny dame .. men slik der har vært nå vil jeg ikke ha det. Enten vil du møte meg og finne ut mer, eller så vil du ikke det.. ts Anonymkode: a780e...7e4
Sheherasade Skrevet 6. juli 2017 #27 Skrevet 6. juli 2017 Så synd, TS! Men det var nok best i det lengre løp. Nå slipper du å kaste bort tiden på å gruble og lure om ham, og det var jo tydelig at han ikke tok dette så tungt akkurat. Jeg synes du kom ut av dette godt med hodet høyt hevet. Det er flere fisker i havet!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #28 Skrevet 6. juli 2017 Han skal overlevere noe greier jeg har lagt igjen hos han. Hvordan gjør jeg dette? Vet han er ferdig og at det aldri blir noe, men vil legge igjen et "inntrykk" som gjør at han senere "angrer" litt. Ts Anonymkode: a780e...7e4
Gjest GT-R Skrevet 6. juli 2017 #29 Skrevet 6. juli 2017 Kjæresten min var sånn i 4 mnd. Nå virker det som han føler mer enn meg. Sier at han ikke vil ha noen andre, er heldig som har meg osv. Noen er bare vinglete.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #30 Skrevet 6. juli 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skal overlevere noe greier jeg har lagt igjen hos han. Hvordan gjør jeg dette? Vet han er ferdig og at det aldri blir noe, men vil legge igjen et "inntrykk" som gjør at han senere "angrer" litt. Ts Anonymkode: a780e...7e4 Uff, synd å høre at du ikke fikk noe positivt svar, men da vet du i alle fall at du ikke kaster bort masse tid på noe som ikke ville blitt noe mer. Tror det er noe vits å prøve å gjøre noe spesielt når dere møtes, annet enn å gi inntrykk av at det går bra og vise at du klarer deg uten ham. Det kommer til å gå over, og du kommer til å møte en annen ☺️ Anonymkode: 2cba2...f58
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #31 Skrevet 6. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, synd å høre at du ikke fikk noe positivt svar, men da vet du i alle fall at du ikke kaster bort masse tid på noe som ikke ville blitt noe mer. Tror det er noe vits å prøve å gjøre noe spesielt når dere møtes, annet enn å gi inntrykk av at det går bra og vise at du klarer deg uten ham. Det kommer til å gå over, og du kommer til å møte en annen ☺️ Anonymkode: 2cba2...f58 Vurderte å bare be han legge det utenfor, men samtidig synes jeg det er litt å overdrive. Tror jeg har bestemt meg for å møte han og la han si det han evnt vil si. Han sa i dag at han ønsket å forklare, men jeg sa at jeg ikke hadde behov for å få grunnen til at han ikke vil fortsette. Da får jeg bare en "du er helt super, meeen...". Ts Anonymkode: a780e...7e4
Sheherasade Skrevet 6. juli 2017 #32 Skrevet 6. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderte å bare be han legge det utenfor, men samtidig synes jeg det er litt å overdrive. Tror jeg har bestemt meg for å møte han og la han si det han evnt vil si. Han sa i dag at han ønsket å forklare, men jeg sa at jeg ikke hadde behov for å få grunnen til at han ikke vil fortsette. Da får jeg bare en "du er helt super, meeen...". Ts Anonymkode: a780e...7e4 Himmel og hav, da er det bedre at han bare lar være å si noe, enn å tulle seg bort i teite plattheter som ikke fører til noe uansett. Vær den voksne og modne i dette, og vis at du klarer deg helt fint uten ham. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #33 Skrevet 6. juli 2017 12 minutter siden, Sheherasade skrev: Himmel og hav, da er det bedre at han bare lar være å si noe, enn å tulle seg bort i teite plattheter som ikke fører til noe uansett. Vær den voksne og modne i dette, og vis at du klarer deg helt fint uten ham. Ja, har tenkt å bare motta de tingene han kommer med og la han styre skuta. Jeg føler jeg har sagt der jeg ønsker, og har gjort det jeg kan. Stilt opp for han i en utrolig vanskelig situasjon han er i og alt mulig. Føler det er han som evnt får si noe. Ts Anonymkode: a780e...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #34 Skrevet 7. juli 2017 Uff. Sover ikke om natta, og hvis jeg sovner så bråvåkner jeg midt på natta med klump i magen og kvalme. tenker at han allerede har funnet ei annen han er med, selv om der er bare fire dager siden vi lå sammen. Har på følelsen av at han har vært ferdig med "oss" lenge og heller hatt meg som venn med fordeler. Dette på bakgrunn av at vi egentlig hadde avsluttet det før det skjedde noe tragisk i hans liv. men så startet det opp igjen, trodde jeg. Men det gjorde det kanskje ikke .. er så lei meg og føler meg litt lurt nesten.. ts Anonymkode: a780e...7e4
Sheherasade Skrevet 7. juli 2017 #35 Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff. Sover ikke om natta, og hvis jeg sovner så bråvåkner jeg midt på natta med klump i magen og kvalme. tenker at han allerede har funnet ei annen han er med, selv om der er bare fire dager siden vi lå sammen. Har på følelsen av at han har vært ferdig med "oss" lenge og heller hatt meg som venn med fordeler. Dette på bakgrunn av at vi egentlig hadde avsluttet det før det skjedde noe tragisk i hans liv. men så startet det opp igjen, trodde jeg. Men det gjorde det kanskje ikke .. er så lei meg og føler meg litt lurt nesten.. ts Anonymkode: a780e...7e4 Dessverre ikke noe å gjøre med det, TS. Bare vær glad for at det ikke dro ut enda lenger, og at du nå kan legge den dusten bak deg og gå videre med livet. Snu tristheten til sinne, og tenk at du har lært noe av dette og nå kan fange varselstegnene tidligere neste gang. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #36 Skrevet 8. juli 2017 Møttes i kveld for å overlevere tingene. Hadde møtt en kollega fra jobben som han var på date med. Kult .. ts Anonymkode: a780e...7e4
Sheherasade Skrevet 8. juli 2017 #37 Skrevet 8. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Møttes i kveld for å overlevere tingene. Hadde møtt en kollega fra jobben som han var på date med. Kult .. ts Anonymkode: a780e...7e4 Skit au. Livet går videre!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #38 Skrevet 10. juli 2017 Gått tre dager nå, og jeg har ikke hørt noe. Hadde vel ikke forventet det heller, men hadde håper han tok kontakt bare for å si noe. Jeg er mye sint og føler meg lurt og brukt som en ff de siste ukene uten at det var noe jeg ønsket. Hvordan bli kvitt dette sinne ? Vært gjennom dette før i grovere grad, så vet det går over, men kjenner jeg ikke orker å vente.. er så skuffa og ser for meg at han driver å møter og har seg med den nye dama fra jobben. Åååå! ts Anonymkode: a780e...7e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå