Gå til innhold

Hva ville du gjort ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du gjort hvis han du har datet jevnt i over to måneder er usikker på hva han føler ? Fortsatt å møttes eller droppet det ? 

Han er helt herlig, så redd jeg går glipp av noe ved å droppe det også. Han vil møtes videre, men jeg er usikker på som hva. 

Anonymkode: a780e...7e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort hvis han du har datet jevnt i over to måneder er usikker på hva han føler ? Fortsatt å møttes eller droppet det ? 

Han er helt herlig, så redd jeg går glipp av noe ved å droppe det også. Han vil møtes videre, men jeg er usikker på som hva. 

Møt han til ham finner ut av Det, du har ikke noe å tape på det.

Anonymkode: ae44e...e1f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Møt han til ham finner ut av Det, du har ikke noe å tape på det.

Anonymkode: ae44e...e1f

Han er redd de ikke kommer, og vil ikke såre meg hvis der ender slik.. vanskelig å forholde seg til også :( får ikke vært meg selv, fordi jeg hele tiden tenker på hva han egentlig synes om å møtes i det hele tatt.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville såklart spurt han. Hvorfor gjør du ikke bare det?

Anonymkode: ca642...83c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er redd de ikke kommer, og vil ikke såre meg hvis der ender slik.. vanskelig å forholde seg til også :( får ikke vært meg selv, fordi jeg hele tiden tenker på hva han egentlig synes om å møtes i det hele tatt.

ts

Ok så han har sagt at han er redd følelsene ikke kommer?
Da syns jeg du skal hoppe av lasset. Dette vil han bruke i lang tid som unnskyldning for å bruke deg som en fuckfriend i stedet.
Hadde han kunnet se for seg deg som noe seriøst hadde han sagt at han likte deg godt og så for seg et forhold med deg men ville bruke tid på følelsene sine, og ikke at han var redd de ikke kom. Da pakker han inn på en fin måte at han ikke er interessert i deg men gjerne kan møtes for sex.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville såklart spurt han. Hvorfor gjør du ikke bare det?

Har spurt, og da har han sagt at han er veldig usikker på hva han vil. For han er redd han kaster bort noe som kunne blitt bra . Men han gikk inn i et forhold med sin eks på bakgrunn av at han trivdes veldig godt men manglet følelser i starten, og ville ikke gjøre det igjen. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så han har sagt at han er redd følelsene ikke kommer?
Da syns jeg du skal hoppe av lasset. Dette vil han bruke i lang tid som unnskyldning for å bruke deg som en fuckfriend i stedet.
Hadde han kunnet se for seg deg som noe seriøst hadde han sagt at han likte deg godt og så for seg et forhold med deg men ville bruke tid på følelsene sine, og ikke at han var redd de ikke kom. Da pakker han inn på en fin måte at han ikke er interessert i deg men gjerne kan møtes for sex.

Ja, frister å gjøre det. :( selv om vi har planer for helgen allerede. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener han med at han er redd for at han kastet noen som kunne blitt bra?

Anonymkode: 4fc4d...668

Skrevet

Har dere ikke kjemien, er det vel ingen vits i å fortsette med datingen. Det finnes flere fisk i havet - på tide å fiske!

AnonymBruker
Skrevet

Han vet hvor bra vi er sammen og hvor bra han selv også har det når vi er sammen. Så han sier han er redd for at han gjør en feil ved å ikke fortsette for å se om det kommer mer følelser.

kjemien er der virkelig og alt klaffer bra, så det er ikke det det står på heller. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at du burde gi slipp på han..si st du synes dere har hatt en kjempe koselig tid sammen men at du ikke kan fortsette å møte han når han gjør deg usikker.

Er han virkelig intressert vil han ikke la deg dumpe han,hvis han lar deg gå så er det nok til det beste..

Anonymkode: 4a1a9...512

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker at du burde gi slipp på han..si st du synes dere har hatt en kjempe koselig tid sammen men at du ikke kan fortsette å møte han når han gjør deg usikker.

Er han virkelig intressert vil han ikke la deg dumpe han,hvis han lar deg gå så er det nok til det beste..

Glemte å fortelle deg at jeg har akkurat vært igjennom det samme og prøvde å dumpe han.

nå er han ALL inn,og kan ikke få nok av meg! 

Viktig at du setter ned foten å ikke lar noen få deg til å føle deg usikker og sett en standard på hvordan du vil bli behandlet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri klart å fortsette å date noen som ikke var sikker på føelsene sine. Ville droppet det, datet andre, og latt det være opp til han å ta kontakt igjen.

Anonymkode: d4913...4f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å fortelle deg at jeg har akkurat vært igjennom det samme og prøvde å dumpe han.

nå er han ALL inn,og kan ikke få nok av meg! 

Viktig at du setter ned foten å ikke lar noen få deg til å føle deg usikker og sett en standard på hvordan du vil bli behandlet. 

Du har nok helt rett :( synes det er vanskelig da, for jeg kunne gledelig ventet lenge fordi jeg vet han er verdt det.. er en del faktorer jeg ikke kan nevne her som også har spilt inn på vår mulighet til å la alt gå av seg selv, så jeg håper vel at nå når det roer seg så blir det bedre. Men får samtidig ingen bekreftelse på hva han tenker nå.. :( 

ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok helt rett :( synes det er vanskelig da, for jeg kunne gledelig ventet lenge fordi jeg vet han er verdt det.. er en del faktorer jeg ikke kan nevne her som også har spilt inn på vår mulighet til å la alt gå av seg selv, så jeg håper vel at nå når det roer seg så blir det bedre. Men får samtidig ingen bekreftelse på hva han tenker nå.. :( 

ts

Skjønner det..Det er kjempe vanskelig. Hadde klump inmagen når jeg sendte den mld. 

Men jeg vet jeg er bedre enn det og at jeg trenger en som vil ha MEG og vet hva han vil! 

Når han er usikker,gjør han deg usikker og man lurer på om hvorfor man ikke er bra nok.

ingen skal måtte kjenne på den følelsen. 

Menn liker uansett jenter/damene som setter en standard på hva de selv synes de fortjener. 

Håper du finner utav det,føler med deg! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det..Det er kjempe vanskelig. Hadde klump inmagen når jeg sendte den mld. 

Men jeg vet jeg er bedre enn det og at jeg trenger en som vil ha MEG og vet hva han vil! 

Når han er usikker,gjør han deg usikker og man lurer på om hvorfor man ikke er bra nok.

ingen skal måtte kjenne på den følelsen. 

Menn liker uansett jenter/damene som setter en standard på hva de selv synes de fortjener. 

Håper du finner utav det,føler med deg! 

Vet jeg fortjener bedre enn å bli behandlet slik som i går kveld og i natt iallefall. Han skulle møte en venninne, men hadde kanskje tid til å møtes etter det. Ikke svart på melding, men vært aktiv i 04tiden i morges.. det oser jo at han har vært med en venninne som kanskje er noe mer.. :( jeg derimot har sovet fire timer og våknet med klump i magen. 

Hva skrev du i den meldingen du sendte ? :( 

ts

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet jeg fortjener bedre enn å bli behandlet slik som i går kveld og i natt iallefall. Han skulle møte en venninne, men hadde kanskje tid til å møtes etter det. Ikke svart på melding, men vært aktiv i 04tiden i morges.. det oser jo at han har vært med en venninne som kanskje er noe mer.. :( jeg derimot har sovet fire timer og våknet med klump i magen. 

ts

Skrev at vi hadde hatt det veldig hyggelig sammen,men at jeg må bare helt ærlig si at jeg Trenger noen som liker meg og ikke en som bare bruker meg for å gjøre hverdagen sin lettere når det blir ensomt. Jeg fortjener bedre enn det.

Stod også litt flere detaljer som jeg ikke kan skrive her,men jeg trodde rett å slett han brukte meg som en rebound og bare ville holde meg på gress i sommer utifra en ting han sa,og da satte jeg ned foten med engang. 

lang historie kort..han ble redd for at jeg skulle Forsvinne og har nå slettet datingappene sine og og investerer isteden tiden sin på meg.

du fortjener også noen som er villig til å satse på deg uansett hvor komplisert det og hvor dårlig timing det er.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Uff, kjære deg, du fortjener bedre. Trekk deg unna NÅ. Hvis han likevel liker deg, vil han innse hva han holder på å miste. Nå er dessverre faren stor for at du blir brukt som egoboost. Du risikerer at dette drar ut i tid og at du vil bli mer og mer lei deg og såret. Det er vanskelig å sende en melding og avslutte det nå, men du vil spare deg selv for SÅ mye smerte, usikkerhet og sjalusi fremover. Jeg vet du klarer det - heier på deg! Stor klem fra meg 

Anonymkode: 2cba2...f58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sendte en melding i morges der jeg forklarte hvordan jeg så på det. At jeg har hatt det fint med han, men at jeg følte det var bare jeg som dro lasset nå, at jeg synes jeg fortjener å bli behandlet bedre ift avklaring osv . Får se om han svarer eller ikke.  Dette er ikke noe gøy :( 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en melding i morges der jeg forklarte hvordan jeg så på det. At jeg har hatt det fint med han, men at jeg følte det var bare jeg som dro lasset nå, at jeg synes jeg fortjener å bli behandlet bedre ift avklaring osv . Får se om han svarer eller ikke.  Dette er ikke noe gøy :( 

ts

Vær stolt av deg selv. Du signaliserer til han at du  vet at du fortjener bedre og at du respekterer deg selv såpass at du ikke er villig til å la noen behandle deg dårlig. 

Du tvinger han til å ta et valg. 

Bare husk at hvis han ikke svarer deg eller sier at han vil avslutte det,så betyr det at han ikke er villig til å satse på deg å da slipper du å kaste bort tiden din på noe som var dødfødt uansett hvor vondt det kommer til å bli.

men hvem vet..kan jo også gå andre veien😊

Håper på en positiv oppdatering..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...