Sundal Skrevet 5. juli 2017 #1 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg ønsker gjerne å snakke med noen som jobber på barneposten på Haukeland. Det kan hende at det er nokon her inne som jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Del Skrevet 5. juli 2017 Barneposten? Det er jo et helt barnehus! Spør om det du lurer på så kan sikkert noen svare deg, ellers må du ringe rett avdeling og spørre. Anonymkode: 00f53...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 5. juli 2017 #3 Del Skrevet 5. juli 2017 43 minutter siden, Sundal skrev: Jeg ønsker gjerne å snakke med noen som jobber på barneposten på Haukeland. Det kan hende at det er nokon her inne som jobber der. Har en venninne som jobber der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg har en datter som skal innleggest der snart. Og da er det greit å snakke med noen fra avdelingen. Anonymkode: 31a0f...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Del Skrevet 5. juli 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en datter som skal innleggest der snart. Og da er det greit å snakke med noen fra avdelingen. Anonymkode: 31a0f...e6c Da kontakter du vel avdelingen med de spørsmålene du har? Du har ikke akkurat noen garanti for at de som svarer her faktisk jobber der. Anonymkode: ab6e8...f19 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Del Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en datter som skal innleggest der snart. Og da er det greit å snakke med noen fra avdelingen. Anonymkode: 31a0f...e6c De fleste blander ikke fritid og jobb, det er uprofesjonelt. Kontakt dem der hun skal innlegges da får du svar på det du lurer på. Anonymkode: b8c12...15e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Del Skrevet 5. juli 2017 Du ringer dit hun skal legges inn og spør om det du lurer på! Å spørre på et forum er idioti! Du vet aldri hvem som svarer og om det du får fortalt faktisk er riktig! Hallo? Anonymkode: 9d072...12b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 6. juli 2017 #8 Del Skrevet 6. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en datter som skal innleggest der snart. Og da er det greit å snakke med noen fra avdelingen. Anonymkode: 31a0f...e6c Da ringer du dit og snakker med de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #9 Del Skrevet 6. juli 2017 Noen som kan tlf nr til barneposten her? Anonymkode: 31a0f...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 6. juli 2017 #10 Del Skrevet 6. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en datter som skal innleggest der snart. Og da er det greit å snakke med noen fra avdelingen. Anonymkode: 31a0f...e6c Da kontakter du avdelingen, og ikke KG hvor du ikke vet hvem som kan finne på å svare.. Telefonnummer finner du må sykehusets hjemmeside, eller ved å ringe nummeret som står på kontakt, så setter de deg over.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #11 Del Skrevet 6. juli 2017 Nå har jeg ringt til Haukeland. Men de på sentralbordet nekter å sette meg over. Jeg håper at noen som jobber på barneposten kan gi meg svar her eller at noen kan gi meg tlf nr direkte til Barneposten. Anonymkode: 31a0f...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #12 Del Skrevet 6. juli 2017 Er nok en grunn til at du ikke blir satt over, da har ikke jeg tenkt til å gi deg noe direktenr uten å vite hvorfor du ikke bare kan bli satt over som alle andre blir Anonymkode: 4a36d...015 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #13 Del Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er nok en grunn til at du ikke blir satt over, da har ikke jeg tenkt til å gi deg noe direktenr uten å vite hvorfor du ikke bare kan bli satt over som alle andre blir Anonymkode: 4a36d...015 Dem sier at jeg må vente til barnet mitt blir innlagt der. Men jeg må bare få høre hvordan de har det der. Så jeg håper at noen her på KG vet tlf nr til Barneposten. Anonymkode: 31a0f...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #14 Del Skrevet 6. juli 2017 Men kjære deg... "høre hvordan de har det der" ? de har ikke tid til å sette deg inn i rutiner osv før du faktisk trenger å vite om dem. De vet da hva de gjør og de tar godt vare på barnet ditt når den tid kommer. Anonymkode: 4a36d...015 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #15 Del Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men kjære deg... "høre hvordan de har det der" ? de har ikke tid til å sette deg inn i rutiner osv før du faktisk trenger å vite om dem. De vet da hva de gjør og de tar godt vare på barnet ditt når den tid kommer. Anonymkode: 4a36d...015 Men jeg er en ganske engstelig mor. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ( buhu). Min datter er svært engstelig for å bli innlagt der og. Fordelen er at vi begge har utseende i behold. Jeg har langt lyst hår og et lite smalt ansikt. Men vær så snill og send meg tlf nr direkte til barneposten på haukeland. Jeg ber dere. ;(. Anonymkode: 31a0f...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #16 Del Skrevet 6. juli 2017 Fordelen er at dere begge har utseendet i behold?!? Nå mistet du meg og jeg svarer ikke mer i denne tråden. Anonymkode: 4a36d...015 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #17 Del Skrevet 6. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordelen er at dere begge har utseendet i behold?!? Nå mistet du meg og jeg svarer ikke mer i denne tråden. Anonymkode: 4a36d...015 Men dere må ta meg seriøst her. Jeg sliter mye med angst. Kan dere ikke hjelpe meg? Anonymkode: 31a0f...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #18 Del Skrevet 6. juli 2017 Er der ingen som forstår at vi trenger hjelp her? Anonymkode: 31a0f...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 6. juli 2017 #19 Del Skrevet 6. juli 2017 Herlighet, for en tone og holdning! Har du hørt om Google? Det er da ikke nødvendig å gjøre seg så hjelpesløs. https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken/informasjon-til-parorande https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken/barn-pa-sjukehus Trenger du mer informasjon om avdelingen dere skal på finner du dette ved å klikke på "Avdelinger" og finner riktig avdeling. Hvis du har ytterligere spørsmål fikk du sikkert et telefonnummer i innkallelsen, og kanskje en mailadresse også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #20 Del Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Miss.Whitefox skrev: Herlighet, for en tone og holdning! Har du hørt om Google? Det er da ikke nødvendig å gjøre seg så hjelpesløs. https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken/informasjon-til-parorande https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken/barn-pa-sjukehus Trenger du mer informasjon om avdelingen dere skal på finner du dette ved å klikke på "Avdelinger" og finner riktig avdeling. Hvis du har ytterligere spørsmål fikk du sikkert et telefonnummer i innkallelsen, og kanskje en mailadresse også. Men jeg føler meg så ulykkelig. Vi har strevd mye. Anonymkode: 31a0f...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg