maki Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 PrĂžver Ă„ spise 2 brĂždskiver hver 3 time + middag. Trener 20 min - 1 time om dagen. pilates / sykkling
AUF Skrevet 6. januar 2005 #2 Skrevet 6. januar 2005 hmmm... jeg hadde villet variert litt, som yoghurt, frukt, salat og sÄnt i stedet for bare brÞdmat. Men det hÞres da riktig ut
maki Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2005 prÞver Ä fÄ i meg 5 om dagen,, yoghurt blir det ikke sÄ mye av
Gjest Catwoman Skrevet 6. januar 2005 #4 Skrevet 6. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da? :klĂž:
AUF Skrevet 6. januar 2005 #5 Skrevet 6. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da?  :klÞ: hvis man er liten og sitter pal hele dagene sÄ...
Gjest Catwoman Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 hvis man er liten og sitter pal hele dagene sÄ... Joda, men gikk utifra at dette var et gÄ ned i vekt program. Hadde jeg spist sÄ mye hver dag hadde jeg ikke klart anne enn Ä sitte pal. Men mulig jeg har litt liten peiling pÄ hva som er lite/normalt/passe/mye Ä spise. Men jeg skal ikke Þdelegge trÄden til Maki...
maki Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da? :klĂž: Jobber i barnehage, er i bevegelse sĂ„ Ă„ si hele dagen, er sulten etter 2 1/2 time men mett etter 2 brĂždskiver. Liten er jeg vel hvis liten er lav, for er 154 Ădlegger ikke trĂ„en ville ha synspunkter
Tusenfryd Skrevet 7. januar 2005 #8 Skrevet 7. januar 2005 Hvis du gÄr ut fra tre hovedmÄltider - dvs frokost lunsj og middag - og at skivene innimellom reduserer til 1 skive? Dessuten betyr det noe hva du har som pÄlegg ogsÄ.
Gjest gjest 0 Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Eller bruker fukt og grÞnt som mellommÄltider... Jeg spiser stort sett bare knekkebrÞd i stedet for brÞd for tiden. I begynnelsen blir man fort sulten igjen, men etterhvert blir magen vant til det! Elsker Wasa Sport knekkebrÞd... :-) Pam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ