Gå til innhold

Fg godkjente sykkelåser

Cecilie82

Anbefalte innlegg

Ser på forsikringen min at sykler som koster over 10 000 som min må ha fg godkjent sykkellås. Kjøpte en Bike pack sykkelås på sykkelpikene før jeg viste om dette. Vet noen om den et fb godkjent? Ser Abus sine er fb godkjente, men gjelder det alle Abus sine låser? Vil helst ha en litt stor kjetting som ikke koster altformye.

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok bare undersøke litt. Prøv prisjakt.no og se på utvalget som dukker opp.

Ellers har Falken sykkel registrering. 500nok for 5 år der omkring. Den kan også kjøpes på Gmax.  Send en mail til forsikringselskapet med ramme nr type og videre. Kansje bilde. Som informasjon. 

Det nyeste er sykkel sporing. En kan få baklykt eller sete eller styre pinbolt med GSM og GPS så en kan finne sykkelen om den blir stjålet. De har litt kort bateri tid enda Google bicycle gps tracking så dukker det opp noen alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 12.7.2017 den 0.02, Tummy skrev:

Du må nok bare undersøke litt. Prøv prisjakt.no og se på utvalget som dukker opp.

Ellers har Falken sykkel registrering. 500nok for 5 år der omkring. Den kan også kjøpes på Gmax.  Send en mail til forsikringselskapet med ramme nr type og videre. Kansje bilde. Som informasjon. 

Det nyeste er sykkel sporing. En kan få baklykt eller sete eller styre pinbolt med GSM og GPS så en kan finne sykkelen om den blir stjålet. De har litt kort bateri tid enda Google bicycle gps tracking så dukker det opp noen alternativer.

Takk:-) Undersøkte og fant en fg godkjent lås på Biltema til en fornuftig pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...