Gå til innhold

Endelig en kropps såpe som passer til DIN kropps type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I disse kropps positivitets tider, og feministiske tider er det på sin plass at såpeprodusentene som i alle år har produsert undertrykkende og urealistiske fasonger på sine såpeflasker nå endelig innser alvoret i sin grove undertrykking og trakassering av kvinner som dette har innebåret og har nå har en av dem lansert flasker for enhver kropps type så du kan identifisere deg med flasken, og ikke bli presset av urealistiske standarder som såpeflaskene har satt gjennom alle tidligere år.

Dove sine nye Limited Edition Body Washes:

dove_bottles_lineup_sq-770171.jpg

https://www.dove.com/uk/stories/campaigns/dove-beauty-diversity-.html

Er du smellfeit så er det endelig en såpeflaske du kan identifisere deg med.

Dessverre er dette bare et lite skritt på veien. Som dere ser så er dove fremdeles rasistiske i sine såpeflasker da alle sammen er hvite. Dessuten er de også homofobe og transfobe da de heller ikke har noen regnbuefargede flasker.

Anonymkode: 2b876...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nysgjerrig på i hvilken grad dette er noe som får overvektige til å føle seg bedre. Spørs om det ikke heller bidrar til økt kroppsfokus når selv såpeflakser skal sees som et symbol på (kvinne)kroppen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha ei flaske som er lav, rund, hvit og har brune prikker. Det passer til meg som er lubben med lys hud og fregner. I tillegg kan den gjerne ha oransjerød kork i samme farge som håret mitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...