AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Jeg vurderer å flytte til en av disse byene. Og lurer på hvor det er lettest, å få nye venner. Jeg er godt voksen. Og hvordan er det med aktiviteter, eller frivillig arbeid man kan bli med på? Anonymkode: 751d4...0d2
Sjokkert Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Sandefjord. Definitivt. Larvik og Holmestrand er mindre byer så der skjer det generelt mindre. I Sandefjord kan du gjøre frivillig arbeid gjennom Røde Kors, Sandefjord Frivilligsentral (anbefales) og andre aktører. Jeg kommer fra Sandefjord og bor selv i Tønsberg, men bykjernen i fjorden er fantastisk og du har alt på et sted. Stort kjøpesenter midt i sentrum, bare 3 minutter til kaia og du kan ta Color Line eller Fjordline over til Strømstad som har flere avganger daglig, og det er tilogmed en egen reisegruppe for de som ønsker/trenger nye venner - gull verdt for nyinflyttede med andre ord. Aktiviteter er det også flust av, men det er ingen hemmelighet at Sandefjord er en sommerby, så det er masse liv i sommerhalvåret (fjordfesten, konserter, Fonteltet ((søk det opp)), brygga..) og litt mindre liv i vinterhalvåret. Dog fremdeles mange ting å gjøre! Er du godt voksen vil du nok se at Sandefjord er stedet for en som vil skaffe seg nye venner lett 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Tusen takk for svar. Godt å høre at man kan få nye venner, og at det skjer litt i Sandefjord. Holmestrand vurderer jeg, fordi jeg bor nå i Drammen, og trives. Og det er bare 19 min med toget inn til Drammen. Så da hadde jeg nok reist ofte inn til Drammen. Grunnen til at jeg vurderer å flytte nedover, er boligprisene. Anonymkode: 751d4...0d2
Byjenta! Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Jeg hadde gått for Sandefjord, en relativt stor by, som det skjer mer i enn larvik og holmestrand. =) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå