Gå til innhold

Holmestrand, Larvik eller Sandefjord?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å flytte til en av disse byene. Og lurer på hvor det er lettest, å få nye venner. Jeg er godt voksen. Og hvordan er det med aktiviteter, eller frivillig arbeid man kan bli med på?

Anonymkode: 751d4...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sandefjord. Definitivt.

Larvik og Holmestrand er mindre byer så der skjer det generelt mindre. I Sandefjord kan du gjøre frivillig arbeid gjennom Røde Kors, Sandefjord Frivilligsentral (anbefales) og andre aktører. Jeg kommer fra Sandefjord og bor selv i Tønsberg, men bykjernen i fjorden er fantastisk og du har alt på et sted. Stort kjøpesenter midt i sentrum, bare 3 minutter til kaia og du kan ta Color Line eller Fjordline over til Strømstad som har flere avganger daglig, og det er tilogmed en egen reisegruppe for de som ønsker/trenger nye venner - gull verdt for nyinflyttede med andre ord. Aktiviteter er det også flust av, men det er ingen hemmelighet at Sandefjord er en sommerby, så det er masse liv i sommerhalvåret (fjordfesten, konserter, Fonteltet ((søk det opp)), brygga..) og litt mindre liv i vinterhalvåret. Dog fremdeles mange ting å gjøre!

Er du godt voksen vil du nok se at Sandefjord er stedet for en som vil skaffe seg nye venner lett:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Godt å høre at man kan få nye venner, og at det skjer litt i Sandefjord. Holmestrand vurderer jeg, fordi jeg bor nå i Drammen, og trives. Og det er bare 19 min med toget inn til Drammen. Så da hadde jeg nok reist ofte inn til Drammen.

Grunnen til at jeg vurderer å flytte nedover, er boligprisene.

Anonymkode: 751d4...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Tønsberg.

Anonymkode: 9a298...4fe

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gått for Sandefjord, en relativt stor by, som det skjer mer i enn larvik og holmestrand. =) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...