AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Er det noen som har noen kjennskap eller erfaring med dette? Mannen min har denne sykdommen i familien. Han blir 30 i morgen. Å jeg kjenner stadig på panikken at dette kan skje oss. Faren hans har det. Så det er jo denne 50/50 sjansen Anonymkode: 63a89...fc2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har noen kjennskap eller erfaring med dette? Mannen min har denne sykdommen i familien. Han blir 30 i morgen. Å jeg kjenner stadig på panikken at dette kan skje oss. Faren hans har det. Så det er jo denne 50/50 sjansen Anonymkode: 63a89...fc2 Jeg jobbet i hjemmesykepleien med en som hadde det. Grusom sykdom! For å være helt ærlig, jeg hadde ikke ville fått et biologisk barn hvis det er stor sjangse for at deres barn vil få sykdommen Anonymkode: 52b1d...97e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Han har et barn fra før, og vi har et sammen. Jeg har innsett at jeg nekter å sitte med dårlig samvittighet for at vi har fått barn. Mye kan skje på 30 år, og andre sykdommer kan inntreffe, eller sykdommen dør ut med svigerfar i denne familien. Man vet ikke. Noen ganger tror jeg at svigerfar er feil diagnosert for jeg ser ikke annet enn en grinete, alkoholisert, deprimert mann. Ikke noe av de klassiske symptomene, å han begynner å bli en gammel mann som skal ha hatt dette lenge Anonymkode: 63a89...fc2
King in the North Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Teknologi er nylig testet på rotter som tar knekken på Huntingtonsgenet. På 30 år er jeg ganske sikker på at den samme teknologien fungerer for mennesker. Samtidig bør dere jo genteste både mannen og barnet så fort som mulig? Eller vil dere ikke vite? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Han har aldri villet teste seg. Noe jeg har forståelse for. Jeg vil heller ikke teste barna for om det skulle skje at gubben har dette. Så vil jeg at de skal ha valget om å teste seg eller ikke. Det er ikke mitt valg å ta. Har du noen link eller annet som kan vise meg veien til den testen. Den vil jeg gjerne lese Anonymkode: 63a89...fc2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har et barn fra før, og vi har et sammen. Jeg har innsett at jeg nekter å sitte med dårlig samvittighet for at vi har fått barn. Mye kan skje på 30 år, og andre sykdommer kan inntreffe, eller sykdommen dør ut med svigerfar i denne familien. Man vet ikke. Noen ganger tror jeg at svigerfar er feil diagnosert for jeg ser ikke annet enn en grinete, alkoholisert, deprimert mann. Ikke noe av de klassiske symptomene, å han begynner å bli en gammel mann som skal ha hatt dette lenge Anonymkode: 63a89...fc2 Det er dette som er klassiske symptomer. Depresjon, kognitiv svikt, angst/utagering, personlighetsforstyrrelse osv. Det er minst like vanlige symptomer som ufrivillige bevegelser, om ikke vanligere. Anonymkode: 4bb51...72c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå