Gå til innhold

Bulen i buksa på menn


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sjår dykken jentar på penisbulen i buksa på oss menn og gutar slik så vi gjer på puppene til jentane?

Anonymkode: f62fb...1ce

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: d7c08...744

  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei gjør dere sånn, æsj.

Anonymkode: 01d4d...c2f

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri i buksa og aldri på fremmede menn eller noen andre, men ser på bulen i boxern til kjæresten min noen ganger når jeg vet vi skal ha sex etterpå og gleder meg.

Anonymkode: a6e5f...15d

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Jeg tror neppe at jenter er like interessert i bulen i buksa på gutter som gutter er med puppene. Men så klart... hvis det er en med en aldeles gigantisk bul så ser jeg så klart på den. Men jeg syns nok det er egentlig litt komisk. Og spesielt hvis en ser at en fyr har lagt den en viss vinkel omtrent for å vise den frem... En mann med en helt normal bul takk etter min smak. Men jeg har aldri gått og stirret mellom beina på menn nei. Ser heller på øynene, som er sjelens speil. Litt klisje-aktig, men sant for min del. 

Anonymkode: 32dd3...3c1

  • Liker 4
Skrevet

Ja, ganske, ganske ofte :plystre:

Ikke fordi det nødvendigvis er så sexy, men blikket bare blir dratt dit :) 

  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skriv rent bokmål eller nynorsk så skal jeg gi deg et svar. Dialekt er ikke lov her på forumet 

Anonymkode: ac653...c68

  • Liker 6
Skrevet

Det er MYE mer spennende å studere bakenden! 

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Det er bare å gå inn på YouTube. Så vil du finne drøssevis av videoer hvor du ser kvinner kaster lange sultne blikk mot menn med stor bulk på metroen, utstyrt med kamera i beltespennen. 

Anonymkode: de53c...1a8

  • Liker 5
Skrevet

Noen ganger, ja, men det er ikke fordi jeg syns det som er under der er noe interessant. Snarere tvert imot. Det skjer av og til at jeg ser diskret der nede. Så innser jeg at det faktisk er en penis der, men jeg klarer ikke å se for meg at det faktisk er det. Så undres jeg et øyeblikk hvordan andre jenter har det, og om de tenker på det som noe seksuelt eller om de ser på skrittet til menn fordi det er interessant.

AnonymBruker
Skrevet

Nesten alle retter blikket mot buksebulen. Det er ikke alltid bevisst fra kvinnene sin side. Men blikket styres ofte automatisk. 

De som påstår at de ikke gjør dette lyver eller så vet de ikke det selv. 

Anonymkode: 4fabb...646

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjør det.

Anonymkode: 892a6...7d7

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjår dykken jentar på penisbulen i buksa på oss menn og gutar slik så vi gjer på puppene til jentane?

Anonymkode: f62fb...1ce

Du lytast læra deg ordentleg nynoregsk! 

Anonymkode: 46950...78f

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten alle retter blikket mot buksebulen. Det er ikke alltid bevisst fra kvinnene sin side. Men blikket styres ofte automatisk. 

De som påstår at de ikke gjør dette lyver eller så vet de ikke det selv. 

Anonymkode: 4fabb...646

Sludder.

Anonymkode: 8aeb7...1df

  • Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet

Mange gjør det ja. Merker sånt!

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sludder.

Anonymkode: 8aeb7...1df

Det er faktisk gjort undersøkelser på, så det er ikke sludder det hun/han sier. :pinar:

Endret av Frøken_fjong1
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Det er bare å gå inn på YouTube. Så vil du finne drøssevis av videoer hvor du ser kvinner kaster lange sultne blikk mot menn med stor bulk på metroen, utstyrt med kamera i beltespennen. 

Anonymkode: de53c...1a8

Hva heter videoene?

Anonymkode: 982e2...693

Skrevet

Nah, med noen unntak selvfølgelig. Som hos min Kjære, eller andre jeg eventuelt har et seksuelt  forhold til. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Det er faktisk gjort undersøkelser på, så det er ikke sludder det hun/han sier. :pinar:

Så de (vi) som sier de ikke gjør det lyver eller er ikke klar over det selv, mener du?

Anonymkode: 8aeb7...1df

  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så de (vi) som sier de ikke gjør det lyver eller er ikke klar over det selv, mener du?

Anonymkode: 8aeb7...1df

Jeg gjør det ikke heller i mitt hode, men jeg har jo tatt meg selv i å gjøre det av og til, uten at jeg faktisk tenker over det eller ser der av en grunn :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...