AnonymSjiraff Skrevet 8. juli 2017 #121 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Og en liten dusj etter badet må vi ha Jeg vil ha et slikt dusjforheng Jeg trodde først at det var en ekte sjiraff i dusjen der Skjønte ikke at det var et dusjforheng før du sa det! Vi kjøper slike dusjforheng og henger dem opp på alle de offentlige dusjene langs stranda i Barcelona! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. juli 2017 #122 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Skjønte ikke at det var et dusjforheng før du sa det! Vi kjøper slike dusjforheng og henger dem opp på alle de offentlige dusjene langs stranda i Barcelona! Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #123 Del Skrevet 8. juli 2017 Ronaldinho dukker opp og prøver å sjekke opp @Blair Waldorf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. juli 2017 #124 Del Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, fiole skrev: Tror jeg leier en båt....borti der... kjeder meg ganske fort om jeg skal være på stranden i flere timer, få litt vind i seilene og håret Nordmenn er jo et sjøfolk så selvsagt leier vi en båt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #125 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Jeg er en tur her, mens dere er på stranda Ha, ha, ha, du er jo garantert det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #126 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Ronaldinho dukker opp og prøver å sjekke opp @Blair Waldorf Men det lykkes ikke for, Blair har kun øyne for Neymar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #127 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Nordmenn er jo et sjøfolk så selvsagt leier vi en båt. Å, Banana boat virket litt skummel den da....jeg hadde en seilbåt i tankene (song) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #128 Del Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, fiole skrev: Ha, ha, ha, du er jo garantert det Jepp og innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #129 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Men det lykkes ikke for, Blair har kun øyne for Neymar Ronaldhino går skuffet vekk /: Han kunne ikke stoppe å tenke på den vakre kvinnen som han møtte på og bestemmer seg for at om ikke han skal få hjertet ditt så skal en du vil få det så han ordner til et møte med deg og Neymar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #130 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Jepp og innom her Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #131 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Jepp og innom her Er det noe slikt du skal oppleve i Brasil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #132 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #133 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Hva er det? Det er, Museu del FC Barcelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #134 Del Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, fiole skrev: Er det noe slikt du skal oppleve i Brasil eller? Ja, har tenkt meg en tur til fotball museet i São Paulo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #135 Del Skrevet 8. juli 2017 5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ronaldhino går skuffet vekk /: Han kunne ikke stoppe å tenke på den vakre kvinnen som han møtte på og bestemmer seg for at om ikke han skal få hjertet ditt så skal en du vil få det så han ordner til et møte med deg og Neymar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. juli 2017 #136 Del Skrevet 8. juli 2017 2 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Om det er hva som skal til for å beholde deg på bussen så gjør vi selvsagt det! Har alltid hatt lyst til å bli pepperspraya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2017 #137 Del Skrevet 8. juli 2017 River sjåføren av setet. Nå vil JEG kjøre. *puts the pedal to the metal* ..vrrrooom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2017 #138 Del Skrevet 8. juli 2017 *Jerry har ikke oppdaget at det er en naturtro buss i en lekepark for barn...har han ikke oppdaget det til nå, ja så sitter han og wrooomer ennå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2017 #139 Del Skrevet 8. juli 2017 " hey, Stop the bus and let me off. I'm tired of goin' 'round and 'round! " ...fritt etter Møl Hæggærd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #140 Del Skrevet 8. juli 2017 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: " hey, Stop the bus and let me off. I'm tired of goin' 'round and 'round! " ...fritt etter Møl Hæggærd... Er du der...Kan jeg komme? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå