Gyda Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 Har kjøpt hermetisk paprika. Men trengte bare halvparten, kan jeg fryse ned resten til en annen gang?
Gjest LoisLane Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Hmmm... Er det sånne på glass, skal de jo holde seg en stund, da. Kommer litt an på hva de skal brukes til også. Vil tro at det går greit i en pizza, men verre i en salat.
Gyda Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2005 Dette var hele paprika på boks. Hadde det vært glass, så hadde jeg bare skrudd på lokket og putta det i kjøleskapet... Kasta den siste paprikaen i dag jeg. Ofte er det jo litt for mye i en boks - det være seg bambusskudd, mais eller som her; paprika. Uhøvelig. Kjipt å kaste halvparten hele tiden.
Gjest Andromeda Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Jeg fryser alltid rester av hermetisk mais, hermetisk paprika, tomater, bønnebokser osv. Går kjempefint! Bare lurt å fryse det i fryseposer, for ellers kan det nok være vanskelig å få dem ut av boksen... Og så heller jeg av vann/ lake etc. Når jeg skal bruke grønsakene, slipper jeg posen i litt varmt vann slik at det blir lett å da dem ut av posen. Deretter er det rett i gryta. Et godt tips er også å merke posene, ellers er det fort å ta feil
Gyda Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2005 Tusen takk for svar. Da vet jeg det til en annen gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå