AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg har lyst å overaske samboer med en reise i romjulen (delt julegave og bursdagsgave) En plass med sol, bad og varme! Men er så usikker hvor man skal dra... kan gjerne være 2-3 uker! Vi veldig gjerne ha forslag:-), pris ca 30,000... Anonymkode: 45f5d...159
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Jeg har ikke så mye reisesteder å foreslå siden jeg hater sol, bad og varme Men et par ting om å overraske med reise: Vet du om han kan ta seg fri så lenge, og på det tidspunktet? Det er ikke alle som kan få fri når de vil. Og har han lyst til å bruke så stor del av ferien sin på et reisemål du har valgt? Er du sikker på at han har lyst tli å tilbringe romjulen på reise? Jeg vil absolutt ikke reise noe sted da, da vil jeg nyte julen hjemme, og sol og varme og bad har ingenting med julestemning å gjøre. Jeg ville vært litt forsiktig med denne typen overraskelser... Anonymkode: 4189a...ffc
caroprins Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Det enkleste er jo en av kanariøyene og Grand Canaria er vel den av de som har flest flyvnInger fra charterselskapene. Men se på Tenerife, Lanzarote og Fuerteventura også. Men når det gjelder Kanariøyene så få et hotell med oppvarmet basseng . Det kan være mye bølger I Atlanterhavet og temperatur på rundt 19 til 20 grader I havet. Med 3 uker til rådighet så er Thailand et alternativ. Eventuellt Sri Lanka som er et populært reisemål østover for tiden. På den andre siden så kjøres det charter til Den Dominikanske republikk . Også et alternativ. Alle disse reisemålene kan man bestille via charter hos reiseselskapene. Her varierer prisene I forhold til hotell så man må nesten gå gjennom disse og se . Et annet alternativ kan være å sjekke ut norwegian sine turer til Fort Lauderdale og ta turen over til Miami og Fort Lauderdale. Dette kan jo også kombineres med en ukes cruise I karibien eventuellt et fire dagers cruise der blant annet Bahamas står på listen over havner man er innom. Fra Fort Lauderdale kan man også ta båt over til Freeport Bahamas. Der er det fint. Også Cuba, Mexico, Aruba og andre steder I karibien har deilig temperatur men for øyeblikket så kjører charterselskapene kun rutefly på disse reisemålene nå. Eventuellt så har vel ving Cuba gjennom sine svenske sider nå men da må man fly fra Arlanda. Men både playa del Carmen i mexico og Varadero på Cuba har flotte strender og deilig temperatur. Og Aruba er vel min favoritt men det er en dyr øy. Norwegian har også Guadelope på sitt flyprogrogram. Jeg var der nå I mars måned og dette er en fransk koloni I karibien og er en ok plass å besøke. Så det er og et alternativ. Til og med om norwegian har rimelige biletter til San Francisco og Los Angeles så kan man jo dra dit og også kombinere med å fly over til Hawai.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå