Gå til innhold

Hvor billig er det i usa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye billigere kan man regne med at ting er i new york? Klær, sko osv? Feks hvor mye lommepenger ville du hatt med deg til en uke i new york til shopping? Og til mat/resturanter osv?

Anonymkode: 73215...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste er ikke billig i USA. Spise ute er nesten samme pris som her hjemme, og spesielt i NY. Det eneste jeg vet som er billigere enn hjemme, er Nike og Converse. Og alkohol er litt billigere enn i Norge.

• Liker 1
Skrevet

Som reiseglad skriver så er det meste ikke så mye billigere lenger i USA. For mat må du beregne samme priser som her hjemme. Jeg beregner rundt kr 500 per døgn når jeg reiser til USA for mat. Da har jeg hotellrom med frokost inkludert og spiser lunsj på en fastfood restaurant eller food court på kjøpesenter. til middag spiser jeg et par retter, noen dager velger jeg ok restauranter andre dager blir det bare en burger eller pizza. Du kan lese litt om priser i usa her.

Shoppng er fortsatt noe billigere spesielt på typiske amerikanske ting / merker som Nike joggesko.Levis olabukser osv. Kan spare en del på shopping på outlet i New York, det finnes noen butikker på Manhattan (Century 21) og et par store senter litt utenfor (Jersey Gardens og Woodbury Commons)

Skrevet

New York er DYRT ! Vanskelig å finne noe billig der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...