AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 For oss som ønsker og prøver å holde oss naturlige? Det virker som at det å fikse på utseendet er noe bare flere og flere gjør, det er jo nesten blitt som å gå til frisøren. Jeg synes det er så trist at det er blitt sånn. Jenter fettsuger mage og lår, og fyller det inn i rumpa. Dem får seg struttende silikonpupper, fyller opp leppene og klistrer på seg enorme falske vipper. Jeg føler at alt dette ødelegger synet på det som faktisk er en normal kropp og utseendet. En normal kropp er jo tydligvis ikke pen eller bra nok lengre. Er redd man tilslutt kommer til å bli sett på som stygg sammenlignet mot en "perfekt" operert kropp. Flere som har tanker og meninger rundt dette? Anonymkode: c7b81...d69
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Haha, det er ikke akkurat sånn at det er flere som tar kosmetiske inngrep enn ikke. Det er heller ikke slik at en normal kropp ikke er bra nok. Jeg har null operasjoner og har ikke tenkt til å ta noen heller. Har en utrolig flott kropp som blir beundret likevel, og jeg har ikke engang store pupper Anonymkode: 7cdc0...0e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå