Gjest wada Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Hei. På lørdagen hadde jeg sex for første gang (ufrivillig). På mandagen tok jeg forskjellige prøver og sånt for og se om jeg ble smittet av noe, siden det var uten prevensjon. Tok blant annet en angrepille (han fikk ikke utløsning inni meg, men kanskje det var litt som kom). Før jeg dro for å teste meg, fikk jeg mensen. Tror jeg? Blødde ganske lite, som om det var slutten av menstruasjonen. Dette var mandag for en uke siden og jeg skulle egentlig få mensen denne onsdagen. Og jeg har for det meste regelmessig mensen. Men på onsdag forrige uke begynte jeg å bli ordentlig, så kanskje det var da mensen startet. Men siden da har jeg blødd like mye hver dag. Virker ikke som om det skal slutte. Har ikke noen smerter eller noe. Og det har vart lenger enn det som er normalt. Noen som har vært borti lignende før og kanskje vet om jeg kan gjøre noe? Har forresten aldri brukt noe form for prevensjon
C-girl Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Angrepillen kan gi blødninger - normal bivirkning. Bivirkninger av angrepillen. Kvalme og brekninger kan forekomme på grunn av høy hormondose over kort tid, men dette kan effektivt forebygges ved at du inntar en kvalmestillende pille samtidig (Afipran®). Menstruasjonen er vanligvis normal etter bruk av tablettene, men noe uregelmessigheter kan forekomme. Men hva annet enn angrepille tok du? 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Det skjer når man tar angrepille. Men kjære deg, nå fikk jeg vondt av deg. Sender deg en varm klem og håper du har noen å snakke med. Du kan sende meg en melding om du trenger å prate. Du hadde forresten ikke sex fordi sex er når det er frivillig for begge. Du ble utsatt for et overgrep. Derfor når du gjør det frivillig så kan du si at du hadde sex for første gang
Gjest wada Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Akkurat nå, C-girl skrev: Angrepillen kan gi blødninger - normal bivirkning. Bivirkninger av angrepillen. Kvalme og brekninger kan forekomme på grunn av høy hormondose over kort tid, men dette kan effektivt forebygges ved at du inntar en kvalmestillende pille samtidig (Afipran®). Menstruasjonen er vanligvis normal etter bruk av tablettene, men noe uregelmessigheter kan forekomme. Men hva annet enn angrepille tok du? Okei, takk for svar. Tok en sprøyte, lurer på om det var hpv sprøyte, som jeg må ta to ganger til.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 har ingen råd, men har bare lyst til å sende deg en god klem 💜 Anonymkode: 30a12...988
C-girl Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Hpv vaksinen beskytter mot livmorhalskreft - den gir nok neppe slike bivirkninger. Anbefaler deg å ta kontakt med lege eller helsestasjon for råd om prevensjon, og undersøkelse dersom blødningen vedvarer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå