AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Hei, jeg skal til Australia om noen dager, skal være der i en måned. Jeg skal bo i en vertsfamilie, det er bare en dame da. Jeg tenker jeg skal ha med en gave fra Norge som en takk for at jeg får bo der. Noen tips?? Anonymkode: cb2b9...a7b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg skal til Australia om noen dager, skal være der i en måned. Jeg skal bo i en vertsfamilie, det er bare en dame da. Jeg tenker jeg skal ha med en gave fra Norge som en takk for at jeg får bo der. Noen tips?? Anonymkode: cb2b9...a7b Norsk sjokolade, ostehøve, en bok om Norge feks....hvis du vil ha noe typisk norsk Anonymkode: d03e0...c1d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Freia melkesjokolade, selbuvotter, troll, elg, brunost Anonymkode: cee72...cd9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Melkesjokolade, brunost, ostehøvel man får på suvernir foretninger (med noe norsk på), et eller annet med elg og norsk flagg på (feks magnet som kan være en liten del av en større gave). Gå innom en suvernir forretning å se, de har alt mulig med elg og norsk flagg på 😂 Anonymkode: dab07...8d8
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 En kurv, med typisk norsk mat, som melkesjokolade, brunost, spekemat, div pålegg, norvegia osv
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Det er ikke lov å ha med seg noen form for mat inn i Australia, greit å vite så du ikke mister alt på grensen... Anonymkode: 936da...3d7 1
emilie123 Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 Det er heller ikke lov å ta med noe av tre (enkelte ostehøvler har treskaft) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå