AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Har i lengre tid slitt veldig med søvn, testen en del forskjellige innsovnings piller uten stor forbedring(sagt jeg ikke vil ha sove piller for føler det blir litt heavy) nå har jeg vært forkjøla å slapp de 2 siste ukene noe som har resultert i enda mindre søvn. jeg begynner å føle meg utslitt, trøtt og nesten litt deprimert. Var tilbake på jobb idag og hadde ingenting å gi, følte egentlig det bare gjorde vondt verre. hadde mest lyst å gå på toalettet å grine... Mann/gutt 22 (vist noen lurer ja jeg er flau) Anonymkode: f1b84...783
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Hva slags tiltak utenom medisin har du prøvd? Mange ligger å trykker på telefonen når de legger seg, det blå lyset fra skjermen ødelegger "sovemekanismen" hos mange. er soverommet et sted du bruker som avslapningssted? Eller har du masse forstyrrende ting der som TV, nettbrett osv? Har du prøvd yoga eller meditasjon? Sitter du å ser på TV helt til du skal legge deg? I så fall, skru av tv'n en time før du skal legge deg og gjør andre ting som å lese en bok. La hjernen få fri fra alle lydene og lyset Anonymkode: afa13...f95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå