Gå til innhold

30 års dag


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det broren min og heller?

Har også en bror som fyller 30 år nå snart... Håpet at han skulle stelle i stand noe selv, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det var ikke svar på det du lurte på...

Vet ikke hva slags type han er, og er ikke så veldig kreativ når det gjelder fester.

Men, du kan jo - dette ønsket jeg meg til min dag - kjøpe en time til fallskjermhopping eller glidefly eller noe sånt...

Og etter hoppet tar dere fram mat og drikke og har picknik (skrives det sånn, tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"problemet" med surprise party, er jo at vedkommende ikke skal vite om det...

Da det var surpriseparty for søsteren min (som fyllte ujevnt år!), ble hun invitert over til noen venninner for en koselig, men rolig, feiring av bursdagen sin.

Da hun kom, var rommet fyllt av familie, venner og jobbkolleger, og alle oss hadde fått beskjed om å ta med noe spekemat til fellesen. En veldig hyggelig fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tudeli

Heisann..

Hihi...Starya han er veldig kjekk og sjarmerer alle damer i alle aldre,han er hetero,men desverre ikke singel. :)

Videre bor vi på et sted hvor fallskjermhopping og andre kule aktiviteter er umulig å oppdrive. Men,jeg lurte på en el. to leker. Osv.. :) For å ha det litt artig.Jeg har planlagt noe slik at han ikke aner noe før det skjer. :)

Så tips hadde jeg likt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...