AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Alle sier det jo ; "alle har vært der eller får det i løpet av livet". Av div grunner har jeg aldri blitt sammen med de utkårede.. Men jeg kan si det slik, at slik føles det jeg lurer hele tiden på hva vedkommende gjør, uten å stalke da selvfølgelig.. jeg analyserer alt han skriver. jeg lurer på om jeg legger for mye i det. jeg får nesten diaré når han sender direkte på instagram. blir like urolig når jeg ser han legge ut bilde. jeg har det alltid vondt når jeg er forelsket jeg får liksom ikke fred inni meg. Anonymkode: c4c08...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg får nesten diaré når han sender direkte på instagram. Anonymkode: c4c08...5d7 Wow. Ellers har jeg det på samme måten, men samtidig får jeg en stor ro inni meg av lykke også. ENDELIG følelser :D Anonymkode: 68763...72f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Ikke si diaré 😕 veldig ufint Anonymkode: a217d...42b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå