Elkin Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Noen som vet hvilke preparater de bruker i Italia, mot soppinfeksjon i skjeden? Har vært uheldig å få en infeksjon på ferie og aner ikke hva jeg skal se etter på apoteket eller om de i det hele tatt forstår hva jeg er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Aner ikke hvilke preparater de bruker i Italia, men for meg gikk det bort på dagen når jeg smarte meg med yoghurt naturell 😅 Hadde vært plaget i sikkert en uke men orket ikke dra bort på apoteket, så leste et tips om ei som hadde dyppet en tampong i yoghurt naturell og gått med den i noen timer (husk truseinnlegg!). Gjorde dette og hadde den i i sikkert bare 40 min (før jeg skulle legge meg), vasket meg og la meg. Da jeg våknet var plagene borte (forutenom at jeg enda var litt sår)! Anonymkode: cc30d...a50
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 De har apotek der nede, gå ditt og hør. Anonymkode: afc23...894
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Du kan bare spørre på et apotek eller du kan be om et preparat som inneholder fluconazole - det er virkestoffet i Diflucan 👍🏼 Anonymkode: aeaac...8eb
Frances Ha Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 23 timer siden, Elkin skrev: Noen som vet hvilke preparater de bruker i Italia, mot soppinfeksjon i skjeden? Har vært uheldig å få en infeksjon på ferie og aner ikke hva jeg skal se etter på apoteket eller om de i det hele tatt forstår hva jeg er ute etter. De har Canesten (krem) og Gyno-Canesten (vagitorier), eller tilsvarende som inneholder virkestoffet klotrimazol.
Ferny Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Trofodermin? Jeg ville ringt min norske lege og spurt om råd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå