AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg skal reise med KLM og pegasus veldig snart og lurer på noe ang. Håndbagasje. Det står at det er tillatt med 12kg håndbagasje og en personlig gjenstand som pc, kamera osv. Kan jeg da ta med en håndbagasje og en ryggsekk som veier 12kg til sammen eller blir dette beregnet som 2 håndbagasjer? Takk for svar Anonymkode: 504ca...b38
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Det regnes som to håndbagasjer. Anonymkode: c75be...798
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Hva mener du med "ta med en håndbagasje og en ryggsekk"? Hva mener du med "håndbagasje"-delen her? Om du mener type laptop, kamera, liten håndveske, så ja, men om du mener trillekoffert, så nei. En sekk teller som håndbagasje, så det eneste du kan i tillegg til sekken er da småsaker som nevnt. Anonymkode: 1d531...f1e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Hva skal du med 12 kilo håndbagasje? Det er selskaper som veier ved gate og har du for mye må du kvitte deg med ting, kaste i søpla rett og slett. Noen anser kamera/PC og bag som 2 kolli og det er dermed ikke lov. Anonymkode: de330...7e2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 Flyselskapene pleier å være ganske ok når det gjelder håndbagasje. Mange handler for eksempel mye i taxfree'en før de går ombord i flyet og har da flere poser + en ryggsekk fra før av. Tar sekken din og håndbagasjen mye plass? Hvis ikke ville jeg sagt at det burde være ok. Anonymkode: 2f3e3...135
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du med 12 kilo håndbagasje? Det er selskaper som veier ved gate og har du for mye må du kvitte deg med ting, kaste i søpla rett og slett. Noen anser kamera/PC og bag som 2 kolli og det er dermed ikke lov. Anonymkode: de330...7e2 Nei, man må ikke kaste det i søpla... Man må sjekke det inn, eller sende det på annen måte. Det er ingen som kommer til å kaste eiendelene dine i bosset.. Anonymkode: 1d531...f1e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal reise med KLM og pegasus veldig snart og lurer på noe ang. Håndbagasje. Det står at det er tillatt med 12kg håndbagasje og en personlig gjenstand som pc, kamera osv. Kan jeg da ta med en håndbagasje og en ryggsekk som veier 12kg til sammen eller blir dette beregnet som 2 håndbagasjer? Takk for svar Anonymkode: 504ca...b38 Du kan ha med en ryggsekk som er innenfor målene for håndbagasje, og en pcveske, eller en liten håndveske, en camerabag el. Men du kan ikke ha med ryggsekken + håndveske + camerabag + pcveske. Du må velge en av tingene og totalvekten på alt du tar i cabinen må ikke overstige 12 kg. Anonymkode: fbe1f...82b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå