Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Hadde valgt iPhone. iPhone SE f.eks er jo ikke så dyr heller. Har skallet til 5s, men innmaten til 6s. Jeg vurderer å bytte ut min 5s med den i stedet for 6s eller 7. Mest fordi jeg liker str på den. Vil ikke ha så stor tlf. Denne er 4" og de andre er 4,7. 

Ei venninne kjøpte SE av samme grunn som deg og hun er storfornøyd :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært Iphone bruker de siste fem årene, og har aldri ville byttet til noe annet igjen, men nå begynner jeg å lure på om jeg skulle prøvd meg på Samsung S8! Er redd jeg kommer til å angre, da, så tenkte å spørre om deres erfaringer?

Valget står mellom Iphone 7 plus og Samsung s8. Ville dere bytta, eller ville dere holdt dere til Iphone? Alt for mange år siden jeg hadde samsung sist, så vil ikke basere valget på en telefon jeg hadde for fem år siden!

Anonymkode: 644e1...2b8

Bruk det du er vant til og komfortabel med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begge deler, iPhone 6s og Samsung Galaxy S5. Jeg blir aldri venn med Samsungen. Den er knotete på mange måter. og jeg må kjøre diverse programmer hver morgen for at den ikke skal bruke opp hele batteriet i løpet av noen timer. Bruker Samsungen på jobben nå, og iPhonen til privat.

Anonymkode: 1d4b9...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Min mann får Samsung gjennom jobben, og har nå S8. Den er dritfin, elegant, og utrolig god. Alt er bra ved den. Han sverger til Samsung. 
Selv fikk jeg nylig en Huawei p10, den er ikke like pen å se på, ikke særlig elegant, men en utrolig god og rask telefon! Mye rimeligere også.
Hadde Sony z3 før det, og knallende fornøyd med den også. Den tålte ALT, som en gammel Nokia telefon. Dog knust bakside, men med gaffa funket den som heia. Jeg er den typen som mister telefonen i bakken hele tida og har to små barn som kaster den alle veier om jeg ikke passer godt nok på... Den har fått mye juling. Dekslene har knust alle veier, men telefonen er i live. Har brukt den en stund uten deksel nå, og kan mildt sagt si at den har fått noen fæle merker... Men fungerer i beste velgående, og skjermen har bare fått èn ripe, da yngstemann trådte på den og slepte den over gulvet (i ganga, hvor det var sand etter sandkasselek). Min mann kan ikke fatte at den fremdeles lever. Men kjente at det var på tide med ny tlf nå, da jeg var lei av gaffateipen, så får ungene Sonyen til bruk av spill etc. Jeg synes også du burde se litt på Sony. Knallgode telefoner. 
Min svigerinne hadde iphone i mange år, men ville prøve noe nytt, hakket nyere Sony, og kunne ikke fatte at hun tidligere hadde hatt iphone. Hun har aldri villet gå tilbake til iphone. 

Jeg tenker at de fleste telefoner rundt omkring nå er mest ulike på utseende og ikke ytelse. Samt pris, selvfølgelig. Jeg ville gått for en s8, da apple ikke er noe for meg. Har gitt det et forsøk for mange år siden, men den tålte ikkeno', så jeg ga opp å skifte ut den hersens skjermen hele tiden. Den nærmest smuldret opp i hendene mine, selv med deksel. 

Anonymkode: 65070...6eb

Gjest Optimo
Skrevet

Hva som er best av toppmodellene til Apple og Samsung er helt subjektivt. Det er knallbra telefoner begge to, så du blir nok fornøyd uansett. 

Men én ting som kan være verdt å tenke over, er om du har kjøpt mange apper hos Apple, og om de er viktige for deg? For, Apple og Android bruker to forskjellige app-butikker, og det er ikke noe samarbeid mellom dem. Hvis du har kjøpt en app til iPhone må du altså kjøpe den på nytt hvis du nå velger Samsung og trenger akkurat den appen. 

Ikke sikkert dette har betydning for deg, men for noen kan det være en kjip ekstrakostnad og grunn god nok til å bli på iPhone. 

Lykke til og ha det gøy med ny telefon! 

Skrevet

Jeg vil nok si at du bør gå for Apple. Både fordi det er det du er vant til, og fordi det vil irritere Apple-haterne.

Hilsen Android-bruker.

Skrevet
18 timer siden, Sirah skrev:

Ei venninne kjøpte SE av samme grunn som deg og hun er storfornøyd :)

Så bra! :) kommer til å bestille i løpet av de nærmeste dagene. :) 

Skrevet (endret)

Please, IKKE KJØP SAMSUNG. tidenes værste mobil, jeg har også tidligere kun vært iphone-bruker, men i fjor klarte jeg å kjøpe samsung s7 egde og jeg anser pengene som tapt. Kommer til å kjøpe iphone 8 nå når den kommer ut etter sommerferien, og jeg kommer ikke til å engang prøve å selge denne samsung s7 egden, for som sagt anser jeg pengene som tapt og vil aldri ha noe mer med den å gjøre.

Er jo heøt unulig å skeibe rett om jeg ikkw konaentrerer meg 1000% og går tiøbake og retter.! bare sjekk forskjellen på forrige avsnitt og denne!

Endret av nyjenta
  • Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, nyjenta skrev:

Please, IKKE KJØP SAMSUNG. tidenes værste mobil, jeg har også tidligere kun vært iphone-bruker, men i fjor klarte jeg å kjøpe samsung s7 egde og jeg anser pengene som tapt. Kommer til å kjøpe iphone 8 nå når den kommer ut etter sommerferien, og jeg kommer ikke til å engang prøve å selge denne samsung s7 egden, for som sagt anser jeg pengene som tapt og vil aldri ha noe mer med den å gjøre.

Er jo heøt unulig å skeibe rett om jeg ikkw konaentrerer meg 1000% og går tiøbake og retter.! bare sjekk forskjellen på forrige avsnitt og denne!

Det går an å sette på autokorrekt på samsung også, om det er det som er problemet ditt.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, perplexed skrev:

Det går an å sette på autokorrekt på samsung også, om det er det som er problemet ditt.

ikke autocorrect på 2 språk samtidig, så den funksjonen hjelper ikke meg noe særlig. 

Dessuten ville ikke autocorrect hjulpet med at siden mobilen har egde-funksjon så hender det titt og ofte at jeg treffet "hviskelær-knappen" uten at jef vet det, så blur vitne til at alt jeg har skrevet blir borte.

AnonymBruker
Skrevet
På 7/3/2017 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Jeg ville valgt Samsung, men det er mest fordi jeg ikke liker tankegangen til Apple om at alt du har må være Apple produkter for at de skal fungere bra sammen :)

Anonymkode: 72b1d...6ce

Hæ? Jeg har iPhone og PC, fungerer ypperlig. Andre veien derimot, kan det nok være mer kluss med. iPhone er lagd for "alle", uavhengig av om du bruker PC eller Mac.

På 7/3/2017 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 

Pris har ingenting å si, men trenger ny telefon,  og vil da ha en med bra kamera. Har iPhone 6 nå, og er ikke storfornøyd med kameraet, for å si det sånn. Ellers bruker jeg mobilen til alt fra kalender til Snapchat til surfing.

TS

Anonymkode: 644e1...2b8

7 har definitivt et oppgradert kamera. Jeg har 7 plus, og damn, kameraet er bra.

Anonymkode: 03d4a...67e

Skrevet

Galaxy S7 er en helt fin mobil hvis man vil ha Android. Edge er noe dritt, men.

AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2017 den 8.24, nyjenta skrev:

ikke autocorrect på 2 språk samtidig, så den funksjonen hjelper ikke meg noe særlig.

Jo, det går fint hvis du bruker Google's tastatur (Gboard). Det kan lastes ned fra Play store hvis ikke det følger med den telefonen du har.

Anonymkode: 4e88b...7bf

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det går fint hvis du bruker Google's tastatur (Gboard). Det kan lastes ned fra Play store hvis ikke det følger med den telefonen du har.

Anonymkode: 4e88b...7bf

Et annet alternativ er SwiftKey tastatur. Det har jeg brukt i mange år og er kjempe fornøyd.

Skrevet

iPhone! Har min tredje iPhone nå, kjøpte den første i 2010 og skal aldri ha noe annet igjen. Nettopp kjøpt ny 6s, er  veldig fornøyd. :) 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Salka skrev:

iPhone! Har min tredje iPhone nå, kjøpte den første i 2010 og skal aldri ha noe annet igjen. Nettopp kjøpt ny 6s, er  veldig fornøyd. :) 

Hvem modell  av iPhone da?

Anonymkode: be63a...6d7

AnonymBruker
Skrevet

Har I-phone 7 og elsker den. Sambo kjøpte Samsung sist, hadde I-phone tidligere og angrer.

Anonymkode: 9e515...8a4

AnonymBruker
Skrevet

Samsung er for fattigluser

Anonymkode: 5eee3...982

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Du må lese om modellene og så gjør opp din egen mening. Folk liker forskjellige ting og legger vekt på ulike funksjoner når de kjøper mobil. Selv har jeg IPhone 7 og er fornøyd, men det betyr jo ikke at du nødvendigvis hadde blitt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...