Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært Iphone bruker de siste fem årene, og har aldri ville byttet til noe annet igjen, men nå begynner jeg å lure på om jeg skulle prøvd meg på Samsung S8! Er redd jeg kommer til å angre, da, så tenkte å spørre om deres erfaringer?

Valget står mellom Iphone 7 plus og Samsung s8. Ville dere bytta, eller ville dere holdt dere til Iphone? Alt for mange år siden jeg hadde samsung sist, så vil ikke basere valget på en telefon jeg hadde for fem år siden!

Anonymkode: 644e1...2b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for samsung. Jeg har hatt samsung i "alle år", mens samboeren min sverger til apple. Hans hovedargument for apple er at "alt annet han har er apple", så da er det lettest å bare holde seg til det. Selv om han må innrømme at det er vilt overpriset. 

Anonymkode: 86fe4...704

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor står valget mellom de to? Hva er det de kan gjøre som andre telefoner ikke kan?

Anonymkode: 4e88b...7bf

• Liker 1
Skrevet

Etter et kjapt søk så er vel de tlf ganske like i pris

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt Samsung, men det er mest fordi jeg ikke liker tankegangen til Apple om at alt du har må være Apple produkter for at de skal fungere bra sammen :)

Anonymkode: 72b1d...6ce

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker samsung best.

Anonymkode: dfa66...322

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler Honor Eller Huawei telefoner :)

Mye billigere og like raske som de andre.

Gjerne samme "innmat" også.

AnonymBruker
Skrevet

Prisen er vel stort sett lik 

jeg har iPhone 6s og er veldig fornøyd med den :) 

Anonymkode: d1d18...13b

Gjest Peanut
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått for samsung. Jeg har hatt samsung i "alle år", mens samboeren min sverger til apple. Hans hovedargument for apple er at "alt annet han har er apple", så da er det lettest å bare holde seg til det. Selv om han må innrømme at det er vilt overpriset. 

Anonymkode: 86fe4...704

Alt annet i de siste årene har og for meg blitt Apple- men så enkelt alt det er egentlig. Jeg fikk selv min første iPhone i 2012 (5) og skiftet i vår til en 7+. Før iPhone hadde jeg både Symbian- og Androidmobiler. Jeg kommer for øvrig aldri til å gå tilbake selv om jeg synes prisen er O_O 

Gjest nath3lie
Skrevet

Jeg har hatt samsung i flere år, vet ikke hvor mange. Når swap går ut, vurderer jeg å gå til iphone. Det er ikke noe galt med Samsung, men er litt lei av merket.

AnonymBruker
Skrevet

Samsung! Veldig gode telefoner. Jeg har prøvd mange merker inkludert iPhone og går alltid tilbake til Samsung. 

Anonymkode: ca397...aa4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du perfekt syn, så er Samsung helt grei. Iphone er bedre å se på uten briller, Siri i er en god hjelper. Trenger du ikke dette så prøv deg på en Samsung. Jeg gikk nettopp for Iphone fordi Samsungene jeg har hatt ikke har Siri, ellers ville jeg gått for en ny Samsung. 

Hva er prisforskjellene mellom de to aktuelle telefonene? Og hvor viktig er pris i forhold til valget ditt? 

Anonymkode: 98426...45d

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! 

Pris har ingenting å si, men trenger ny telefon,  og vil da ha en med bra kamera. Har iPhone 6 nå, og er ikke storfornøyd med kameraet, for å si det sånn. Ellers bruker jeg mobilen til alt fra kalender til Snapchat til surfing.

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 

Pris har ingenting å si, men trenger ny telefon,  og vil da ha en med bra kamera. Har iPhone 6 nå, og er ikke storfornøyd med kameraet, for å si det sånn. Ellers bruker jeg mobilen til alt fra kalender til Snapchat til surfing.

TS

Om kameraet og skjermkvaliteten er viktig så er jo Samsung S8 en soleklar vinner

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får neppe et drastisk mye bedre kamera enn en såpass ny telefon som Iphone 6 har med en ny telefon, men i tester kommer kameraene til Google Pixel, HTC U11 og S8 best ut.

Anonymkode: 4e88b...7bf

Skrevet

Jeg har vært iPhonebruker i "alle år" og tenkte som deg TS: Det kunne være gøy å prøve noe annet og da jeg knuste iPhonen min benyttet jeg sjangsen. Kjøpte meg da en Samsung (husker ikke hvilken modell, men en av toppmodellene for en to års tid tilbake). Jeg brukte telefonen i to måneder før jeg hadde fått nok å gikk tilbake til den knuste iphonen frem til bindingen på Samsungen gikk ut og jeg kunne kjøpe meg ny iPhone 😂 Aldri mer noe annet på meg.

Altså, misforstå meg riktig. Samsungen var absolutt ikke et dårlig alternativ, men jeg personlig liker iPhone bedre. Jeg syntes samsungen var en bedre "nettdings", mens iPhonen er en bedre telefon om det gir mening. For min del så har jeg både PC og nettbrett som jeg bruker til å surfe med og da er det faktisk telefondelen i mobilen jeg er mest opptatt av.

Nå har jeg iPhone 7 og er storfornøyd! Det er den beste mobilen jeg noensinne har hatt. Kameraet er også helt ok og det kommer fra meg som er en aktiv fotograf både på jobbsammengeng og på fritiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg har vært iPhonebruker i "alle år" og tenkte som deg TS: Det kunne være gøy å prøve noe annet og da jeg knuste iPhonen min benyttet jeg sjangsen. Kjøpte meg da en Samsung (husker ikke hvilken modell, men en av toppmodellene for en to års tid tilbake). Jeg brukte telefonen i to måneder før jeg hadde fått nok å gikk tilbake til den knuste iphonen frem til bindingen på Samsungen gikk ut og jeg kunne kjøpe meg ny iPhone 😂 Aldri mer noe annet på meg.

Altså, misforstå meg riktig. Samsungen var absolutt ikke et dårlig alternativ, men jeg personlig liker iPhone bedre. Jeg syntes samsungen var en bedre "nettdings", mens iPhonen er en bedre telefon om det gir mening. For min del så har jeg både PC og nettbrett som jeg bruker til å surfe med og da er det faktisk telefondelen i mobilen jeg er mest opptatt av.

Nå har jeg iPhone 7 og er storfornøyd! Det er den beste mobilen jeg noensinne har hatt. Kameraet er også helt ok og det kommer fra meg som er en aktiv fotograf både på jobbsammengeng og på fritiden.

AKKURAT det jeg tenker! Er redd for å angre etter noen mnd, og har sett at iPhone 7 har et greit kamera 😊 Utenom det har jeg jo selvfølgelig et skikkelig kamera, men greit at telefonen tar så bra bilder som mulig.

Tenker, uansett om det frister, at jeg kommer til å holde meg til iPhone. Det er lettere og, når jeg har Mac og iPad.

AnonymBruker
Skrevet

Iphone er best

Anonymkode: ca9b7...dc8

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AKKURAT det jeg tenker! Er redd for å angre etter noen mnd, og har sett at iPhone 7 har et greit kamera 😊 Utenom det har jeg jo selvfølgelig et skikkelig kamera, men greit at telefonen tar så bra bilder som mulig.

Tenker, uansett om det frister, at jeg kommer til å holde meg til iPhone. Det er lettere og, når jeg har Mac og iPad.

Ja jeg angret iallefall, men det betyr jo ikke at du kommer til å gjøre det :) Kan du ikke få lånt deg en samsung og trykke på den noen timer? Du merker jo fort om det er en telefon du kan leve med eller ikke. Ja jeg har også skikkelig kamera som jeg bruker når jeg faktisk skal ta bilder. Men iphonen er mer enn bra nok til bilder av "alt annet" om du skjønner hva jeg mener :) Filene er også gode nok til at man faktisk kan gjøre en del med dem i f.eks Photoshop om man får et blinkskudd. 

Skrevet

Hadde valgt iPhone. iPhone SE f.eks er jo ikke så dyr heller. Har skallet til 5s, men innmaten til 6s. Jeg vurderer å bytte ut min 5s med den i stedet for 6s eller 7. Mest fordi jeg liker str på den. Vil ikke ha så stor tlf. Denne er 4" og de andre er 4,7. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...