AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Våknet opp grei. Etter 5 min kom suget i magen. Tror kanskje det er fordi jeg skal i et møte idag, som jeg er redd for. Vel, jeg går rundt og gjesper. Jeg gjesper kanskje hvert 2. -5. Minutt. Det pleier å være et tegn på at jeg skal få panikkangst (hysterisk hyperventilering og en overbevisning om at jeg skal dø/at det er noe veldig galt). Jeg vet jo hva det er. Jeg har traumer. Kom til å lese noe på kg som minnet meg om det jeg frykter. Leger, sykehus, sterile omgivelser, det hjelper meg å sette ord på det. Det er lenge siden jeg har hatt skikkelig angst nå (noen mnd), derfor føler jeg meg ekstra sårbar, vet ikke hvordan jeg skal takle det. Jeg har vært flink og forstått at det "bare er angst", men idag var triggeren så sterk at det føltes som et slag i magen/som om jeg våknet opp fra en deilig drøm og hørte meg selv si: "Verden er farlig! Forstå det! Alt er farlig". Så er hypperreaktiv nå, om man kan kalle det det. Hvis noen hadde mistet en knappenål i gulvet hadde jeg skvettet og kanskje fått panikk. Jeg går til psykolog og det er lengre og lengre mellom episodene. Har mange gode tips og triks på lur, men vingler mellom å ta det med ro og forstå at det bare er angst (være observerende utenfor meg selv) og det å la meg rive med og forstå - igjen - at ja.. verden er farlig! Pass deg! Alt er farlig! og jeg må på sette møtet. Vurderer å bare legge meg igjen og prøve å stå opp på nytt. Anonymkode: c6626...9c3
Solivagant Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Lykke til! Har troen på at du klarer det helt fint 1
Lil swisha sweet Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Har selv hatt mye angst og ble etterhvert så lei og sinna av det. Dette fikser du, ikke la angsten få bestemme hva du skal gjøre, fuck den! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 På Monday, July 03, 2017 den 7.53, Solivagant skrev: Lykke til! Har troen på at du klarer det helt fint Takk jeg døde jo ikke, men hmm.. På Monday, July 03, 2017 den 8.02, Lil swisha sweet skrev: Har selv hatt mye angst og ble etterhvert så lei og sinna av det. Dette fikser du, ikke la angsten få bestemme hva du skal gjøre, fuck den! Skulle ønske det var så greit. Er dårlig igjen idag. Psykologen har 4 uker ferie. Anonymkode: c6626...9c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå