Gjest gjest 0 Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 Tenkte jeg skulle gi dere et godt sparetips! :-) Jeg var på Lidl og kjøpte en pakke med 80 tamponger til 29,50! Utrolig billig! Nå har jeg testet dem og synes faktisk de er bedre enn OB sine... De verken loer eller lekker! Mulig de loer når man blør mindre, men så langt i menstruasjonen har jeg ikke kommet enda... Pam
AUF Skrevet 6. januar 2005 #2 Skrevet 6. januar 2005 Hva heter de da??? hvor mange tamponger er det i en vanlig pakke da? 16? blå ob koster 12 kroner... hehe, det lønner seg å handle på lidl ja! skal si samfunnet utnytter noe vi kvinner faktisk MÅ ha! :-x
Gjest gjest 0 Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 De heter Siempre og jeg fant bare den pakka med 80 stk i, og det er jo grådig billig! :-) Der jeg var hadde de også bare normal, men jeg som vanligvis bruker rosa OB kan fint bruke disse. De har ikke lekket noe! Pam
Gjest marte Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 får man kjøt noen steder i norge / på nett ?
Gjest badeand1 Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 får man kjøt noen steder i norge / på nett ? Du kan kjøpe first price tamponger istedet.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Var på apoteket i dag og kjøpte 16stk tamponger fra dermica, satt ned med 30%, så de kosta 14kr eller noe.<br /><br /> Anonym poster: c70f2802d6bf63d8b4f596705bde56d3
Gjest marte Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Du kan kjøpe first price tamponger istedet. er de like bra som, ob fre libress ?
Gjest badeand1 Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 er de like bra som, ob fre libress ? De har ikke det glatte laget utenpå, så det kan være litt vanskelig å få inn tampongen. Men jeg har brukt de i flere år og har ikke hatt problemer.
Dricka Skrevet 6. september 2012 #9 Skrevet 6. september 2012 Du kan faktisk få tilsendt gratis tamponger rett i postkassen din. du trenger bare å registrere deg på siden. mener å huske at siden het tamponsforfree.com eller noe. om kvaliteten er bra vet jeg ikke,men flere bloggere har blogget om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå