AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Jeg har i over et halvt år slitt med smerter i brystet. Før var det mer forsiktig smerte men nå kan det fort bli intens og kjennes ut som om hjerte skal eksplodere. Jeg har vært hos legen to ganger om dette, disse gangene har blodtrykk blitt målt, puls blitt sjekket, lungene og jeg tror det ble hørt på hjertet. Fikk beskjed om å ta paracet når det ble ille, men det stopper ikke min uro. Smerten kan være enten i venstre eller høyre bryst eller midt på, det kan også stråle ut i armen (for det meste venstre arm). Det er ikke veldig ofte at det blir veldig veldig vondt men jeg er så urolig over hva det er. Er redd jeg har noe feil med eller rundt hjerte og dette holder meg våken om natta. Har våknet før av smerte i brystet midt på natta hvor smerten har vært utrolig. Er 17 år gammel, 1.80cm og veier mellom 79-81kg. Noen ganger når smerten oppstår sliter jeg med å puste ordentlig. Og puster veldig tungt. Jeg er veldig redd sykdommer og hver minste ting jeg føler er galt blir jeg urolig for. Men nå har jeg hatt disse smertene i over et halvt år, og det blir ikke bedre. Vet dere hva en EKG på hjertet ville kostet? Og har noen opplevd noe lignende hvor legen ikke har vært til hjelp? Anonymkode: 1118e...a06
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Det er psykisk. Hypokondri er overraskende vanlig. Hypokondri kan skape "symptomer" på alskens ting. Du har trolig også utviklet angst for sykdommer, og også dette kan gi fysiske utslag. Anonymkode: 53e16...71a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er psykisk. Hypokondri er overraskende vanlig. Hypokondri kan skape "symptomer" på alskens ting. Du har trolig også utviklet angst for sykdommer, og også dette kan gi fysiske utslag. Anonymkode: 53e16...71a Har fått bekreftet at jeg har "hypokondri" og vet smerten kan bli verre pga det. Legen vet ikke hva skal gjøre for å hjelpe meg mot dette. Anonymkode: 1118e...a06
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått bekreftet at jeg har "hypokondri" og vet smerten kan bli verre pga det. Legen vet ikke hva skal gjøre for å hjelpe meg mot dette. Anonymkode: 1118e...a06 Psykatri. Du trenger psykatrisk hjelp. Merkelig legen ikke har henvist deg videre når du virker såpass nevrotisk. Anonymkode: 53e16...71a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå