AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Sliter med drittforkjølelse på fjerde dagen nå. Har helt sår nese som renner og renner. Hvor lenge varer denne møkka? Anonymkode: 459fb...c31
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Hvor langt er et tau? Det kommer jo an på type bakterie og ditt immunforsvar. Anonymkode: fd0f1...564
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Hvordan stoppe rennende øyne og nese da? Blir gal! Anonymkode: 459fb...c31
Solivagant Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 1-2 uker er vel det vanlige. Men det er jo ikke noe fasit på slikt.
Gjest Axl Rose Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Forkjølelse varer opptil en uke, men snufsing og hoste kan vare lengre. Når jeg har skikkelig hoste etter forkjølelse så varer det ca en måned og mer. Vil liksom aldri gi seg. Snufsen er jeg opptil en uke etter jeg er frisk.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt er et tau? Det kommer jo an på type bakterie og ditt immunforsvar. Anonymkode: fd0f1...564 18 minutter siden, Solivagant skrev: 1-2 uker er vel det vanlige. Men det er jo ikke noe fasit på slikt. 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Forkjølelse varer opptil en uke, men snufsing og hoste kan vare lengre. Når jeg har skikkelig hoste etter forkjølelse så varer det ca en måned og mer. Vil liksom aldri gi seg. Snufsen er jeg opptil en uke etter jeg er frisk. Takker for svar. Får regne med denne bedritne forkjølelsen i noen dager til da. Anonymkode: 459fb...c31
Gjest Axl Rose Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt er et tau? Det kommer jo an på type bakterie og ditt immunforsvar. Anonymkode: fd0f1...564 Det varer ikke lenger enn 1-2 uker (det verste en uke) selv om en har dårlig immunforsvar, men kan lettere få bihulebetennelse og lungebetennelse av forkjølelsen og da blir man dårlig en ukes tid av det også. Hosten kan sitte i mange uker.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter med drittforkjølelse på fjerde dagen nå. Har helt sår nese som renner og renner. Hvor lenge varer denne møkka? Anonymkode: 459fb...c31 10 - 14 fager fra nesa begynner å renne til du er ferdig med elendigheten. Etter en uke er du merkbart bedre. God bedring. Anonymkode: c62be...c0e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 Jeg pleier å være forkjøla i litt over ei uke. Så følger 10 dager med bihulebetennelse. Hver eneste gang. Hvis du er heldig og får feber (ja, heldig!) så går det kanskje litt fortere. Jeg får nemlig ikke det, og da bruker kroppen lengre tid på å bekjempe sykdommen. Blir kanskje bittelitt mindre syk enn de som får feber, men hadde lett byttet til meg feber mot å være kortere syk Anonymkode: ac3c0...d4f
Gjest Peanut Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 Bruker saltvannsspray for nese og Dekadin drikke for hoste og forkjølelse. Fikk siste fulle forkjølelse til å bli forkortet ned til en uke. (Ellers skulle jeg ønske at man kunne ha lignende amerikanske medisiner i Norge da de forkorter ned tiden man er syk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå