Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

vært sammen med en som har brukt anabole steroider. (Nå eks). Han har vel gått på 4-5 kurer det siste året.

Verdens mest herlige fyr når alt var Ok, men når det ble en bitteliten uoverensstemmelse, smalt det så til de grader.

Han har vært igjennom 4 damer de siste ti månedene. Dumpa to, jeg dumpa han sist pga mye drama. Han dro hjem fra ferie tidligere, og fant ny dame dagen etter (som han dro på tur med) (helt ukjent dame)

Helt umulig å snakke med, ser kun sin side. Har lagt merke til store personlighetsforandringer i form av ekstrem nedstemthet ene dagen, til mani neste. Null empati, null forståelse og har gjort ting som er så drøye.... så jeg vet ikke hvor jeg skal starte. 

Noen som har noen erfaringer med boling? Jeg mener han nå er i en form for psykose .... kan dette stemme? Vi snakker himmel/helvete her - Mr. Jekyll and Mr. Hyde.

Anonymkode: a11da...634

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brukt steroider selv i en del år og det er vanskelig å ha et ordentlig forhold til slike personer. De kan være ustabil, aggresiv og intens en periode mens de er på kur. Mens når de er av har de lav energi, lav sexlyst er irritabel osv

Om han ikke konkurer i idrett eller noe og bare boler for å se bra ut så er mitt tips å slutte nå før det blir bedre.

Jeg måtte gjennom mye før jeg sluttet og dessverre så har egenproduksjonen min av testosteron blitt så lav at jeg må bruke steroider, i mindre doser selvsagt resten av livet for å føle meg ok. Uten så er jeg slapp, har lav sexlyst, blir tjukk, ingen muskler og lav livskvalitet osv

Hadde jeg vært ham så hadde jeg gått helt av etter neste kur og tatt blodprøver 2 mnd etter slutt

Anonymkode: 84b0c...59e

• Liker 2
Skrevet

Var sammen med en som drev med det, eller han driver å kutter det gradvis ned nå. Nå skal ikke jeg snakke for alle andre som bruker det, men han begynte med kokain, mdma og hasj også.  

Han forandret seg totalt. Kald, empatiløs, hissig, uberegnelig, kjeftet for det minste. Han mistet også mye følelser for meg den tiden, så nå er vi separert. Han er bedre, men sliter ganske mye ellers. Håper han kommer seg igjennom dette og blir den samme han engang var.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukt steroider selv i en del år og det er vanskelig å ha et ordentlig forhold til slike personer. De kan være ustabil, aggresiv og intens en periode mens de er på kur. Mens når de er av har de lav energi, lav sexlyst er irritabel osv

Om han ikke konkurer i idrett eller noe og bare boler for å se bra ut så er mitt tips å slutte nå før det blir bedre.

Jeg måtte gjennom mye før jeg sluttet og dessverre så har egenproduksjonen min av testosteron blitt så lav at jeg må bruke steroider, i mindre doser selvsagt resten av livet for å føle meg ok. Uten så er jeg slapp, har lav sexlyst, blir tjukk, ingen muskler og lav livskvalitet osv

Hadde jeg vært ham så hadde jeg gått helt av etter neste kur og tatt blodprøver 2 mnd etter slutt

Jeg har ingenting med han å gjøre lenger.... og det er helt greit. Han er som sagt på 4 dama på ti måneder. Var bare intr i å høre om de psykiske bivirkningene... som kan være ganske så ille har jeg forstått, og nå har opplevd selv. 

En sex-Gud ene dagen. Nervøst, depressivt vrak andre.... og manisk tredje. Utrolig vanskelig å forholde seg til...

ts

• Liker 1
Skrevet

Hvor får han tak i steroidene?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Var sammen med en som drev med det, eller han driver å kutter det gradvis ned nå. Nå skal ikke jeg snakke for alle andre som bruker det, men han begynte med kokain, mdma og hasj også.  

Han forandret seg totalt. Kald, empatiløs, hissig, uberegnelig, kjeftet for det minste. Han mistet også mye følelser for meg den tiden, så nå er vi separert. Han er bedre, men sliter ganske mye ellers. Håper han kommer seg igjennom dette og blir den samme han engang var.

Det høres veldig kjent ut.... hvorfor mister de empati? 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri klart å være sammen med en sånn mann 

Anonymkode: 38b7f...749

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Hvor får han tak i steroidene?

Tror det er gjennom ett kriminelt miljø..... han snakket som en til tider. Type "da drar vi og tar dem". 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri klart å være sammen med en sånn mann 

Klarte ikke det..... derfor jeg dumpa han 😑

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klarte ikke det..... derfor jeg dumpa han

Det ser da ut i overskrifte din som dere er kjærester? Eller var det kun for å få folk inn i tråden?

Anonymkode: 62d2f...760

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres veldig kjent ut.... hvorfor mister de empati? 

Det lurer jeg på også. Kanskje de får en overdose av testosteron, og blir mer kalde av det. Det er ikke noe hyggelig ihverfall.  Det du forteller om typen /exen din, er som å høre om min. Ikke selvinnsikt i det hele tatt, alt var mi  skyld, ekstrem sexlyst, gikk ikke an å snakke med. På toppen av det hele så var han i tillegg utro. Tragisk det der.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, wintergirl skrev:

Det lurer jeg på også. Kanskje de får en overdose av testosteron, og blir mer kalde av det. Det er ikke noe hyggelig ihverfall.  Det du forteller om typen /exen din, er som å høre om min. Ikke selvinnsikt i det hele tatt, alt var mi  skyld, ekstrem sexlyst, gikk ikke an å snakke med. På toppen av det hele så var han i tillegg utro. Tragisk det der.

Ble slutt for to uker siden.... for en uke siden fikk han ny dame 😑 Helt på trynet.... han er i tillegg 45 år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarte ikke det..... derfor jeg dumpa han 😑

Vel når det står kjæreste i overskriften så er det vanskelig å lese tankene dine. Men bra du dumpa han 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble slutt for to uker siden.... for en uke siden fikk han ny dame 😑 Helt på trynet.... han er i tillegg 45 år.

Ja, det hjelper så lite å være 45 år når man begynner med sånt. Min var 40 år.  Sånt kan fucke opp godet deres,så ikke rart de gjør mye dumt.  Håper de kommer til seg selv en dag. Ikke moro å se mennesker man bryr seg om blir så forandret, og det selv om de bare er exer. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, wintergirl skrev:

Ja, det hjelper så lite å være 45 år når man begynner med sånt. Min var 40 år.  Sånt kan fucke opp godet deres,så ikke rart de gjør mye dumt.  Håper de kommer til seg selv en dag. Ikke moro å se mennesker man bryr seg om blir så forandret, og det selv om de bare er exer. 

Bare så lei meg for at jeg havna oppi det 😭

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, wintergirl skrev:

40 år har man allerede lavt testosteron. Da vil faktisk steroider i mindre doser. Altså ikke doping doser bare gjøre livet bedre egentlig

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare så lei meg for at jeg havna oppi det 😭

Samme her 😵

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

40 år har man allerede lavt testosteron. Da vil faktisk steroider i mindre doser. Altså ikke doping doser bare gjøre livet bedre egentlig

Men han tok mer en anbefalt.  Ble helt en annen ihverfall.  Han begynte med kokain i tillegg. Er det normalt at se får mer lyst på annen dop når de driver med steroider?

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere egentlig venter dere når dere blir sammen med sånne bole-typer? Ser dere dere blinde på store muskler og deilig kropp?

Anonymkode: 2528c...6cb

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere egentlig venter dere når dere blir sammen med sånne bole-typer? Ser dere dere blinde på store muskler og deilig kropp?

Anonymkode: 2528c...6cb

Har du tenkt på at noen av oss har vært sammen med dem i mange mange år før de begynte? Jeg var sammen med min i 13 år. Han som var så i mot og så kom 40 års krise og han tok helt av. Kroppen hans var fin nok uansett. Det er hans personlighet som er nummer 1. Han jeg var sammen med har gått på det i ett år, men trapper ned på bruken nå. Håper han blir den gamle gode mannen med gode verdier jeg satte så pris på, uansett om det aldri skulle bli oss.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...