AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Har fått et stygt strekkmerke på den ene puppen etter graviditeten. Jeg soler meg aldri toppløs så dette er et område av kroppen som aldri får sol. Kan solarium hjelpe til å bleke strekkmerket? Anonymkode: d2b5e...3ee
Gjest Cyrus Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Jeg har ingen strekkmerker, men jeg har en del arr, og de synes bedre om jeg har solet mye.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Solarium hjelper med å gjøre strekkmerkene mer synlig. Strekkmerker kannikke fjernes. De er skader dypt nede i huden fordi huden har blitt strekt. Når huden trekker seg sammen igjen, blir de mer synlige, og når huden blir brun forblir strekkmerkene hvite/lyse. Det er helt naturlig og ikke noe å stresse med. De fleste har dem, og vi forblir ikke i vår tenåringskropp resten av livet uansett hvor mye vi misliker forandringene levd liv gir oss. Anonymkode: 5accd...598
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Solarium hjelper med å gjøre strekkmerkene mer synlig. Strekkmerker kannikke fjernes. De er skader dypt nede i huden fordi huden har blitt strekt. Når huden trekker seg sammen igjen, blir de mer synlige, og når huden blir brun forblir strekkmerkene hvite/lyse. Det er helt naturlig og ikke noe å stresse med. De fleste har dem, og vi forblir ikke i vår tenåringskropp resten av livet uansett hvor mye vi misliker forandringene levd liv gir oss. Anonymkode: 5accd...598 Men strekkmerket er ikke hvitt og lyst, det er rødt. Jeg ønsker nettopp at det skal bli hvitt. Andre kan få lov å være komfortable med sine strekkmerker, det er ikke jeg. Ts Anonymkode: d2b5e...3ee
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Jeg vil heller tro at det motsatte skjer. At huden blir irritert og det syns bedre. Hvis det er lyst blir det mer synlig fordi huden rundt blir brun, ikke fordi merkene blekes av sola Anonymkode: 23dfb...696
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men strekkmerket er ikke hvitt og lyst, det er rødt. Jeg ønsker nettopp at det skal bli hvitt. Andre kan få lov å være komfortable med sine strekkmerker, det er ikke jeg. Ts Anonymkode: d2b5e...3ee Det blir det med tiden uansett, slik som med alle arr, så ingen vits i å stresse på seg hudkreft. Anonymkode: 65c26...247
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Ikke her ihvertfall. Ble bare mer synlig når jeg får farge. Og enda mer synlige nå som de har blitt hvite. Anbefaler å gi det tid. Anonymkode: 68026...77c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå