Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror noen at det handler om oppmerksomhet egentlig? Dere kan da virkelig ikke være så selvsentrert at dere tror kvinner soler seg uten bikinitopp kun for å få deres oppmerksomhet? Litt høy på seg selv kan man si.

Anonymkode: 5f249...fb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde rett og slett ikke kledd på meg jeg :) Skulle jeg gjort det så hadde vakten måtte bedt alle mannlige strandgjester om å ta på seg tøy på overkroppen også. Jeg har da jaggu like stor rett til å gå toppløs som menn har. 

Soler meg toppløs i alle land ikke-muslimske land. Kunne gjerne tatt diskusjonen med politiet om det hvis vakten hadde tilkalt de :) 

Anonymkode: 62908...30b

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror noen at det handler om oppmerksomhet egentlig? Dere kan da virkelig ikke være så selvsentrert at dere tror kvinner soler seg uten bikinitopp kun for å få deres oppmerksomhet? Litt høy på seg selv kan man si.

Anonymkode: 5f249...fb2

Haha, sant! Jeg soler meg toppløs av en eneste grunn. Jeg vil ikke ha skiller :P 

Anonymkode: 62908...30b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er det. Vil de sole seg toppløse, får de gjøre det i sin egen hage/terrasse

Anonymkode: 16f8b...d30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kan jenter slutte å grine over at pupper er seksualisterte? det ligger i naturen, noen menn synes faktisk at pupper er mye mer tennende enn en vagina foreksempel. man har faktisk ingen behover for å ligge uten bh.. en bikini overdel er ikke det værste man kan ha på seg, man føler den så vidt. Hun kan evt sole seg på privat strand eller gå i solarium om det var skille som var problemet

menn vil alltid tenne på former og fine pupper.. tror ikke en barnefamilie hadde synes at det var et herlig syn å se en halvnaken jente på stranden.. er ikke verdens undergang å ikke få vise niplene til gud og hver mann. så lenge man absolut hadde LYST å vise dem JA ! da er det vel et problem fordi man blir nektet å vise dem til folk 

men helt ærlig kanskje jeg er frekk, kanskje jeg er spydig, men det får bare være. Er så lei av jenter som skal sutre over at de blir seksualiserte når de selv spiller på sex, man kan ikke forvente at menn skal endre tanken av at pupper er digg bare fordi venninna di vil ligge halvnaken på stranden

sorry not sorry:vetikke:

Anonymkode: 16c44...e3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 2.7.2017 den 13.53, Cicero skrev:

de fleste mannfolk tenner langt mer på å se pupper enn damer gjør på å se en manns brystkasse.

Er veldig uenig med deg. Er du aseksuel? :P 

Jeg tenner ikke direkte på menn i bar overkropp, men jeg gjør mine vureringer ;) Og hvis det var mer skjult så hadde jeg nok tenkt MYE mer over det. Så hvis mannebrystkasser var like skjult og hemmeligholdt som puppene til damer så hadde sikkert jeg også vært mye mer nysgjerrig.

Vært i utlandet? Der går menn og damer i bar overkropp og bikinier og badetøy overalt... både menn og kvinner som ferdes der, hadde tenkt at vår holdning var sjuk!

Anonymkode: 36d23...938

Gjest Cicero
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig uenig med deg. Er du aseksuel? :P 

Jeg tenner ikke direkte på menn i bar overkropp, men jeg gjør mine vureringer ;) Og hvis det var mer skjult så hadde jeg nok tenkt MYE mer over det. Så hvis mannebrystkasser var like skjult og hemmeligholdt som puppene til damer så hadde sikkert jeg også vært mye mer nysgjerrig.

Vært i utlandet? Der går menn og damer i bar overkropp og bikinier og badetøy overalt... både menn og kvinner som ferdes der, hadde tenkt at vår holdning var sjuk!

Anonymkode: 36d23...938

Er forlovet og gravid, så nei. Jeg tenner så klart på mannekropper. Men rent biologisk sett har kvinnebryst mer å si for tiltrekning (du vet, mate unger og sånt) enn et mannebryst, og så er jo menn også mer visuelle enn oss. 

Jeg har ikke noe problem med at folk soler seg toppløs, men å bli krenket fordi man ikke får lov til å sitte med puppene ute i offentligheten blir teit. Da bør man kanskje ta blikket bort fra sin egen navle og innse at det finnes større problemer her i verden.

Skrevet (endret)

Jeg soler meg alltid toppløs på stranda. Bryr meg ikke om noen synes det er irriterende eller føler seg brydd. Da får de snu seg og la hver å se på. Jeg soler meg aldri toppløs hvis det ikke er lov, men gjør det så lenge det er lov.

Opplevde for noen år siden at en eldre dame kom bort for å be meg om å ta på bikinitopp. Barnebarnet på 5 kunne jo så. Å giiiiid, en 5 åring dør ikke av å se litt pupper. Virket ikke som hun brydde seg heller. Helt latterlig at noen er så hysterisk når det kommer til pupper. 

Endret av smalls
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...