Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du syns faktisk det er akkurat det samme at damer går toppløse og menn går i baroverkropp, seriøs? 

Et eksempel. Så du syns det er greit at små jenter går rundt/ligger å soler seg toppløs? Tenk deg om det er ditt barn. Hadde du sagt til den lille jenta di.. Sol deg toppløs du jenta mi.. det er akkurat samme som broren din går i baroverkropp. Skjønn at det ikke er det samme!!

Anonymkode: 80aed...96a

Ser du var raskt ute med å gi deg selv en flott, grønn pil på dette "treffende" innlegget. 

Jeg mener at voksne menn godt kan la vær å gå i bar overkropp i større grad enn i dag. En ting er hva folk gjør på en typisk strand. Alle går på stranden vel vitende om at man kommer til å se mennesker i mer eller mindre avkledd tilstand. Men for å gjenta meg selv, slik at du kanskje forstår det, mener jeg at der man aktivt har innført forbud mot toppløse kvinner (parker, sentrumsnære strøk osv) burde forbudet automatisk gjelde menn også. Så jeg tror nok det er du som må starte med å forstå hva vi snakker om.

Endret av Overrasket
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt med barna mine å alle hadde ligger toppløs, så hadde jeg vurdert en annen plass. Vi er i 2017. Folk burde skjønne at om alle skal ligge toppløs rundt omkring, så blir det kanskje litt for mye?

Hvorfor må vi være mer pietistiske i 2017 enn vi var i 1987? Holdningen din kalles å gå baklengs inn i framtiden.

Anonymkode: ccb8d...549

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2017 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Du syns faktisk det er akkurat det samme at damer går toppløse og menn går i baroverkropp, seriøs? 

Et eksempel. Så du syns det er greit at små jenter går rundt/ligger å soler seg toppløs? Tenk deg om det er ditt barn. Hadde du sagt til den lille jenta di.. Sol deg toppløs du jenta mi.. det er akkurat samme som broren din går i baroverkropp. Skjønn at det ikke er det samme!!

Forskjellen er ikke så stor at det er grunn til å ha forskjellig klesregler. Inntil ut på 50 tallet var det ganske vanlig at barn, gutter og jenter, var nakne på stranda frem til puberteten. (Joda, en del brukte badetøy men mange var nakne også.) På skolen var det ikke uvanlig at begge kjønn delte garderobe og dusj (nakne) i småskolen.

Anonymkode: 1d4be...2a0

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om andre gjør det, men er det regler for det så kan man ikke gjøre særlig mye med det annet enn å respektere det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2017 den 16.16, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt med barna mine å alle hadde ligger toppløs, så hadde jeg vurdert en annen plass. Vi er i 2017. Folk burde skjønne at om alle skal ligge toppløs rundt omkring, så blir det kanskje litt for mye?

Hva mener du med at "vi er i 2017"? Mener du at vi har utviklet noen vitenskapelig og rasjonell kunnskap som medfører at men ikke bør sole seg toppløs? Hva er i så tilfelle det? Eller mener du moten i dag i utgangspunktet et omtrent like riktig som alle andre moter men at det tilfeldigvis er slik den er i dag og den skal dermed respekteres  nå?

Anonymkode: 1d4be...2a0

• Liker 6
Skrevet

Så damer får ikke lov å være toppløse, men hvorfor får menn med større pupper enn mange damer lov å gå overalt i bar overkropp? Mens en jente kan ikke gå uten bh en gang uten å bli stirret ned... Skulle tro de fleste menn ikke har sett pupper før 

• Liker 1
Gjest Tsunade
Skrevet
På 7/2/2017 den 14.47, Overrasket skrev:

Forvørig mener jeg at menn også bør bli finkere til å beholde skjorten på i offentligheten. Vi trenger jo ikke se ut som innbilske griser på alle gatehjørner.

Ååååååå :rulle: jeg ler meg skakk! Tusen takk, Overrasket, you made my day!

Er helt enig med deg, spesielt når mannfolka har mye større pupper enn meg, Vi snakker E-cup, altså(de, ikke jeg).

Gjest Overrasket
Skrevet
1 minutt siden, Tsunade skrev:

Ååååååå :rulle: jeg ler meg skakk! Tusen takk, Overrasket, you made my day!

Er helt enig med deg, spesielt når mannfolka har mye større pupper enn meg, Vi snakker E-cup, altså(de, ikke jeg).

:5:

AnonymBruker
Skrevet

Men kan da også menn sole seg nakne?

Anonymkode: 0d620...310

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan da også menn sole seg nakne?

Anonymkode: 0d620...310

Forstår du virkelig ikke forskjellen på å sole seg toppløs, vs å vise kjønnsorgan? Toppløs får forøvrig menn lov å sole seg, ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7/2/2017 den 13.06, AnonymBruker skrev:

Men det står jo ingen sted om at det er en regel? På Tjuvholmen altså. 

Til og med jeg, som ikke solte meg toppløs, følte meg krenket.

Var på pride i går, hvor flere (av alle kjønn) gikk toppløse. Midt i byen. Ser ikke hvordan det er OK, mens ikke på stranden?

Anonymkode: 42f65...2fb

Du var på pride igår ja. Viste det skulle være en eller annen bakgrunn for at du blir krenket 24/7 opp og ned

Følg reglene som er på stranden. Er ikke greit å sole seg toppløs når det er unger tilstedet. Da skal jeg isåfall få lov å sole meg med kuken  i været

Anonymkode: 1c300...a43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, BlackCloud skrev:

Forstår du virkelig ikke forskjellen på å sole seg toppløs, vs å vise kjønnsorgan? Toppløs får forøvrig menn lov å sole seg, ja.

Toppløse menn er ikke seksualisert på lik linje med kvinners bryst. Spiller ingen rolle om det er kjønnsorgan eller ikke. Penis er seksualisert på lik linje med pupper og dermed ikke greit noen av de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, BlackCloud skrev:

Så damer får ikke lov å være toppløse, men hvorfor får menn med større pupper enn mange damer lov å gå overalt i bar overkropp? Mens en jente kan ikke gå uten bh en gang uten å bli stirret ned... Skulle tro de fleste menn ikke har sett pupper før 

Fordi menns bryst ikke er seksualisert. Noe kvinners bryst er. Sorry men å forandre vår biologi kan vi ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7/3/2017 den 16.41, Overrasket skrev:

Ser du var raskt ute med å gi deg selv en flott, grønn pil på dette "treffende" innlegget. 

Jeg mener at voksne menn godt kan la vær å gå i bar overkropp i større grad enn i dag. En ting er hva folk gjør på en typisk strand. Alle går på stranden vel vitende om at man kommer til å se mennesker i mer eller mindre avkledd tilstand. Men for å gjenta meg selv, slik at du kanskje forstår det, mener jeg at der man aktivt har innført forbud mot toppløse kvinner (parker, sentrumsnære strøk osv) burde forbudet automatisk gjelde menn også. Så jeg tror nok det er du som må starte med å forstå hva vi snakker om.

Nei. Det burde automatisk ikke gjelde kvinner også. Menns bryst er ikke i nærheten like seksualisert som kvinners bryst

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Toppløse menn er ikke seksualisert på lik linje med kvinners bryst. Spiller ingen rolle om det er kjønnsorgan eller ikke. Penis er seksualisert på lik linje med pupper og dermed ikke greit noen av de

Selvfølgelig spiller det en rolle at det er et kjønnsorgan.. Pupper er fettklumper, penis bruker du til å tilfredsstille deg selv og penetrere. Barn får mat ut av pupper, så tror ikke du trenger å bekymre deg for at de er redde for pupper? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7/2/2017 den 18.14, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg bedt badevakten be alle menn på stedet dekke brystene også. Jeg liker nemlig å bite mannen litt i brystvorta, og tennes av hans bare overkropp. Derfor er den seksuell for meg, og bør tildekkes dersom mine bryster må dekkes til av samme grunn. 

Anonymkode: 20495...4df

Å herregud. Noen tenner på føtter også. Skal de også dekkes. Kvinners bryst er meget seksualisert over hele verden.en mann sitt bryst er for noen seksualisert , men svært få iforhold til kvinners bryst. Det har med biologi å gjøre så dra den stae rødstrømpe hylekoret ditt et annet sted

Skrevet
På 2.7.2017 den 12.48, AnonymBruker skrev:

For noen dager siden ble en venninne av meg bedt om å kle på seg, da hun solte seg toppløs på Tjuvholmen, fordi det var krenkende (av badevakten).

Er det virkelig et problem? På en måte skjønner jeg at folk har seksualisert bryst, men det å bli bedt om å kle på seg er jo også krenkende for folk som soler seg toppløs (som min venninne): og ikke ser på det som noe mer enn at damer har større bryster enn menn.

Anonymkode: 42f65...2fb

Sånn var det ikke på 1980-tallet og 1990-tallet, hvor det var helt vanlig for kvinner å sole seg toppløs på offentlige strender i Norge. Så det er rimelig åpenbart at dette er en konsekvens av kulturmarxistenes flerkultur, innvandring og islamisering spesielt.

Det er bare å finne fram spøkelseskladdkostymet, jenter. Dette kommer det til å bli mer og mer av, spesielt hvis ikke kulturmarxistene stoppes politisk.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du var på pride igår ja. Viste det skulle være en eller annen bakgrunn for at du blir krenket 24/7 opp og ned

Følg reglene som er på stranden. Er ikke greit å sole seg toppløs når det er unger tilstedet. Da skal jeg isåfall få lov å sole meg med kuken  i været

Hvorfor mener du at en person som deltar på pride automatisk føler seg krenket "24/7 opp og ned"?

Selv om norge er et ganske liberalt land, med tanke på seksualitet og tiltrekning, betyr det ikke at resten av verden er det. Pride er ikke et synonym til offer. 

Og hvorfor sammenligner du et kjønnsorgan med en helt annen kroppsdel? Unger er forøvrig de som ser mest harmløst på situasjonen. 

Skrevet

Dette er klart i mot likestillingsloven. Dette burde man selvfølgelig klage inn for likestilling og diskriminerinsombudet.

AnonymBruker
Skrevet

Var i hagen min og solte meg toppløs. Naboen så det og sa til meg at jeg burde passe på siden folk kunne se. Brydde meg fint lite.
Jeg så senere etter et par minutter at han smugtittet gjennom persinnene i vinudet sitt i de neste 2 timene.
Synes det var deilig at han så på meg :P 

Anonymkode: 7e616...444

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...