Nietsoj Skrevet 24. juli 2017 #61 Del Skrevet 24. juli 2017 Hallo. Folkens. Du er på et forum. Tagging er hyggelig eller tagging skjer for å få tråden til å gå videre. Du bestemmer selv hvilke tagger du vil åpne. Vel, om du åpner noen uønskede - hva så ? overse de, si fra til taggeren for senere tagging. Det er jammen mye rart å lage problemer ut av 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 24. juli 2017 #62 Del Skrevet 24. juli 2017 Ble tagget jeg. Men tror ikke jeg skjønte helt :-) var ikke noe problem å bli tagget! Men redd jeg ødela noe -D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. juli 2017 #63 Del Skrevet 25. juli 2017 6 timer siden, Nietsoj skrev: Hallo. Folkens. Du er på et forum. Tagging er hyggelig eller tagging skjer for å få tråden til å gå videre. Du bestemmer selv hvilke tagger du vil åpne. Vel, om du åpner noen uønskede - hva så ? overse de, si fra til taggeren for senere tagging. Det er jammen mye rart å lage problemer ut av Det er ikke kjekt å få ørten varsler fordi noen tagger deg i en telletråd, hvis personen har sagt i fra at det er greit å bli tagget så er det noe annet men så samt man ikke har så kan man godt nevne brukernavn uten å tagge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #64 Del Skrevet 25. juli 2017 6 minutter siden, Winza skrev: Det er ikke kjekt å få ørten varsler fordi noen tagger deg i en telletråd, hvis personen har sagt i fra at det er greit å bli tagget så er det noe annet men så samt man ikke har så kan man godt nevne brukernavn uten å tagge det Dette er jo nesten som historien med geitekillingen som telte til ti. "Nå telte han deg også!" "Gjorde han det? Forferdelig! Han skal få!" Bare bytte ut telling med tagging, så har vi samme historien, for det å bli telt/tagget er helt forferdelig! Anonymkode: 4e5d7...f13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #65 Del Skrevet 30. september 2017 Anonymkode: f5279...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #66 Del Skrevet 1. oktober 2017 Dersom man ikke liker å bli tagget, så er det vel bare å overse taggingen? Isteden for å sutre og klage, og spre negativitet... Anonymkode: 3c08b...6b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #67 Del Skrevet 1. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Dersom man ikke liker å bli tagget, så er det vel bare å overse taggingen? Isteden for å sutre og klage, og spre negativitet... Anonymkode: 3c08b...6b0 Verste er de sin klager på andres vegne. "Jeg blir ikke tagget selv, men jeg blir sur når andre blir tagget i tråden". Anonymkode: c6a9e...fc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #68 Del Skrevet 4. september 2018 På Sunday, October 01, 2017 den 10.11, AnonymBruker skrev: Verste er de sin klager på andres vegne. "Jeg blir ikke tagget selv, men jeg blir sur når andre blir tagget i tråden". Anonymkode: c6a9e...fc5 Sannsynligvis bare VELDIG misunnelige, fordi de ikke hsr blitt "tagget" selv... Anonymkode: 9bb59...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #69 Del Skrevet 4. september 2018 On 7/25/2017 at 12:23 AM, Nietsoj said: Hallo. Folkens. Du er på et forum. Tagging er hyggelig eller tagging skjer for å få tråden til å gå videre. Du bestemmer selv hvilke tagger du vil åpne. Vel, om du åpner noen uønskede - hva så ? overse de, si fra til taggeren for senere tagging. Det er jammen mye rart å lage problemer ut av Enig. Må være miserabelt å leve et liv hvor man irriterer seg og henger seg opp i hver minste ting. Anonymkode: d42d6...549 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå