Gå til innhold

Brukere som ikke har lyst å bli tagget i telletråder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo. Folkens. Du er på et forum. Tagging er hyggelig eller tagging skjer for å få tråden til å gå videre. Du bestemmer selv hvilke tagger du vil åpne. Vel, om du åpner noen uønskede - hva så ? overse de, si fra til taggeren for senere tagging. Det er jammen mye rart å lage problemer ut av

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Ble tagget jeg. Men tror ikke jeg skjønte helt :-) var ikke noe problem å bli tagget! Men redd jeg ødela noe -D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 timer siden, Nietsoj skrev:

Hallo. Folkens. Du er på et forum. Tagging er hyggelig eller tagging skjer for å få tråden til å gå videre. Du bestemmer selv hvilke tagger du vil åpne. Vel, om du åpner noen uønskede - hva så ? overse de, si fra til taggeren for senere tagging. Det er jammen mye rart å lage problemer ut av

Det er ikke kjekt å få ørten varsler fordi noen tagger deg i en telletråd, hvis personen har sagt i fra at det er greit å bli tagget så er det noe annet men så samt man ikke har så kan man godt nevne brukernavn uten å tagge det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Det er ikke kjekt å få ørten varsler fordi noen tagger deg i en telletråd, hvis personen har sagt i fra at det er greit å bli tagget så er det noe annet men så samt man ikke har så kan man godt nevne brukernavn uten å tagge det

Dette er jo nesten som historien med geitekillingen som telte til ti.

"Nå telte han deg også!"

"Gjorde han det? Forferdelig! Han skal få!"

Bare bytte ut telling med tagging, så har vi samme historien, for det å bli telt/tagget er helt forferdelig!

Anonymkode: 4e5d7...f13

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Dersom man ikke liker å bli tagget, så er det vel bare å overse taggingen?                  

Isteden for å sutre og klage, og spre negativitet...      

:bond:   

Anonymkode: 3c08b...6b0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Dersom man ikke liker å bli tagget, så er det vel bare å overse taggingen?                  

Isteden for å sutre og klage, og spre negativitet...      

:bond:   

Anonymkode: 3c08b...6b0

Verste er de sin klager på andres vegne. "Jeg blir ikke tagget selv, men jeg blir sur når andre blir tagget i tråden". 

Anonymkode: c6a9e...fc5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
På Sunday, October 01, 2017 den 10.11, AnonymBruker skrev:

Verste er de sin klager på andres vegne. "Jeg blir ikke tagget selv, men jeg blir sur når andre blir tagget i tråden". 

Anonymkode: c6a9e...fc5

Sannsynligvis bare VELDIG misunnelige, fordi de ikke hsr blitt "tagget" selv... 

:sulosi: 

Anonymkode: 9bb59...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/25/2017 at 12:23 AM, Nietsoj said:

Enig. 

Må være miserabelt å leve et liv hvor man irriterer seg og henger seg opp i hver minste ting. 

Anonymkode: d42d6...549

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...