Gå til innhold

Brukere som ikke har lyst å bli tagget i telletråder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å fjerne tagging generelt så går du inn på "varslingsinnstillinger". For å ignorere tagging fra bestemte brukere så kan du gå inn på "ignorerte brukere"

Knappene finner du under innstillinger når du trykker på profilbildet ditt øverst til høyre. 

 

Anonymkode: c6a9e...fc5

Må den brukeren som man vil slå av taggingsvarsel fra, være ignorert?

Anonymkode: e9ed4...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må den brukeren som man vil slå av taggingsvarsel fra, være ignorert?

Anonymkode: e9ed4...ea1

Nei. :) Man kan velge å kun ignorere tagging fra brukeren. 

Anonymkode: c6a9e...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. :) Man kan velge å kun ignorere tagging fra brukeren. 

Anonymkode: c6a9e...fc5

Takk! :)

Anonymkode: e9ed4...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme burde gjelde alle underforum. Ikke tagg brukere som ikke har bedt om å bli tagget.

Anonymkode: e9ed4...ea1

Amen.

Anonymkode: 8080c...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går an å slå av tagging og det går an å slå av tagging fra bestemte brukere. 

Anonymkode: c6a9e...fc5

Man skal ikke måtte drive å slå av tagging fra brukere pågrunn av noe slikt og det hjelper ikke med anonymbrukere. Jeg har lyst å bli varslet når de tagger meg i andre tråder på forumet

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe så dumt. Må man si i fra hvis man ikke vil bli tagget i de idiottrådene? Hvorfor ikke si i fra hvis man VIL bli tagget?

Anonymkode: 91815...861

Burde vært slik, vet ikke hvordan det startet. Når jeg var aktiv i telletråder hadde vi bare de 3 vaniige og nå er det over 50. Lurer på hva som skjedde, hvordan det tok såpass av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kommer til å følge med på hvem som ønsker og ikke ønsker å bli tagget i hvilken tråder. Om man ikke ønsker å bli tagget så fjern taggingen eller bare ikke bry dere om den. 

 

Anonymkode: 85653...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kommer til å følge med på hvem som ønsker og ikke ønsker å bli tagget i hvilken tråder. Om man ikke ønsker å bli tagget så fjern taggingen eller bare ikke bry dere om den. 

 

Anonymkode: 85653...0a6

Hvis man respekterer andre brukere så vil man det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Hvis man respekterer andre brukere så vil man det

Du får tro hva du vil. 

Anonymkode: 85653...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Bli tagget? Driver de ikke bare å teller innpå der da? Eller nevner de navn?

Anonymkode: 08788...1af

Ble nysgjerrig på dette jeg også. Aldri vært med å telle, så dette skjønte jeg ikke. Hvilken hensikt har det å tagge noen i telletråder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får tro hva du vil. 

Anonymkode: 85653...0a6

Er fakta, å komme inn her og se en tråd hvor folk som ikke vil bli tagget her og så bare ignorere det og begynne å tagge i vei på brukere er ganske arrogant :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, New Girl skrev:

Ble nysgjerrig på dette jeg også. Aldri vært med å telle, så dette skjønte jeg ikke. Hvilken hensikt har det å tagge noen i telletråder? 

Jeg vet ikke, men vi tro det er for å få flere brukere til å telle slik at man når målet fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Er fakta, å komme inn her og se en tråd hvor folk som ikke vil bli tagget her og så bare ignorere det og begynne å tagge i vei på brukere er ganske arrogant :angry:

Poenget er vel at ingen kommer til å følge med på denne tråden her. 

Anonymkode: c6a9e...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 En eventuell slik liste burde heller publiseres i selve telle-tråden! 

 Da er det langt større sannsynliget for at dette blir lagt merke til... 

Anonymkode: 3c08b...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Viernes skrev:

Jeg vet ikke, men vi tro det er for å få flere brukere til å telle slik at man når målet fortere.

Nei, dette er noe som en bruker, uten å nevne navn, startet med fordi noen var så oppfinnsomme at de laget en telletråd der man ikke fikk lov til å telle videre før man hadde f.eks. 10 omdømmepoeng/likes. Disse teleltrådene hvor et veldig "smalt"utvalg brukere er aktive ble en måte å "sanke" omdømmepoeng på. For å få tråden(e) til å rulle så ble det aktivt tagget alt og alle man kunne komme på av brukernavn, uten å spørre brukerne om dette var ok. Gav en beskjed i en tråd, så fortatte den mest taggeaktive i de andre trådene. 

Spør noen meg så burde telletråder med likes vært en ulovlig måte å tilegne seg omdømmepoeng på. Men det er min mening. 

Anonymkode: 8080c...4fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Winza

@Tekola kan du klistre denne tråden så den alltid er på toppen slik folk vet hvem man ikke skal tagge? Jeg er lei av å bli tagget i alle disse telletrådene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde også laget en tråd for de som bare ønsker å bli tagget i NOEN tråder, der de kan skrive hvilke tråder de er interesserte i, og ikke. Det vil gjøre det lettere.

Anonymkode: ac032...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo bare å ikke bry seg om varslene. Sel ønsket jeg aldri å bli nevnt i "Hvem på KG liker du", men jeg krevde jo ikke at alle på KG skulle huske at jeg ikke ønsket å bli nevnt. Jeg ignorerte i stedet de trådene.  Null stress og i de trådene så var det jo også enkelte  brukere som nevnte 20+ brukere om gangen og startet nye tråder hele tiden. Det var ren spam i håp om å selv bli nevnt og få bekreftelse. 

Anonymkode: d0bda...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare å ikke bry seg om varslene. Sel ønsket jeg aldri å bli nevnt i "Hvem på KG liker du", men jeg krevde jo ikke at alle på KG skulle huske at jeg ikke ønsket å bli nevnt. Jeg ignorerte i stedet de trådene.  Null stress og i de trådene så var det jo også enkelte  brukere som nevnte 20+ brukere om gangen og startet nye tråder hele tiden. Det var ren spam i håp om å selv bli nevnt og få bekreftelse. 

Anonymkode: d0bda...b6f

Men det er noe annet, da blir du nevnt fordi du er likt og det er jo bare hyggelig. Ikke å bli nevnt fordi noen teller...

Anonymkode: 6cf33...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er noe annet, da blir du nevnt fordi du er likt og det er jo bare hyggelig. Ikke å bli nevnt fordi noen teller...

Anonymkode: 6cf33...9b6

Du synes det er hyggelig, jeg syntes det bare var masete og kleint. Folk er forskjellige.

 

Anonymkode: d0bda...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes det er hyggelig, jeg syntes det bare var masete og kleint. Folk er forskjellige.

 

Anonymkode: d0bda...b6f

For et trist liv du må ha om du ikke liker komplimenter

Anonymkode: 6cf33...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...