AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #21 Skrevet 2. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å fjerne tagging generelt så går du inn på "varslingsinnstillinger". For å ignorere tagging fra bestemte brukere så kan du gå inn på "ignorerte brukere" Knappene finner du under innstillinger når du trykker på profilbildet ditt øverst til høyre. Anonymkode: c6a9e...fc5 Må den brukeren som man vil slå av taggingsvarsel fra, være ignorert? Anonymkode: e9ed4...ea1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #22 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må den brukeren som man vil slå av taggingsvarsel fra, være ignorert? Anonymkode: e9ed4...ea1 Nei. Man kan velge å kun ignorere tagging fra brukeren. Anonymkode: c6a9e...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #23 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Man kan velge å kun ignorere tagging fra brukeren. Anonymkode: c6a9e...fc5 Takk! Anonymkode: e9ed4...ea1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #24 Skrevet 2. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme burde gjelde alle underforum. Ikke tagg brukere som ikke har bedt om å bli tagget. Anonymkode: e9ed4...ea1 Amen. Anonymkode: 8080c...4fe
Gjest Winza Skrevet 2. juli 2017 #25 Skrevet 2. juli 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går an å slå av tagging og det går an å slå av tagging fra bestemte brukere. Anonymkode: c6a9e...fc5 Man skal ikke måtte drive å slå av tagging fra brukere pågrunn av noe slikt og det hjelper ikke med anonymbrukere. Jeg har lyst å bli varslet når de tagger meg i andre tråder på forumet 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe så dumt. Må man si i fra hvis man ikke vil bli tagget i de idiottrådene? Hvorfor ikke si i fra hvis man VIL bli tagget? Anonymkode: 91815...861 Burde vært slik, vet ikke hvordan det startet. Når jeg var aktiv i telletråder hadde vi bare de 3 vaniige og nå er det over 50. Lurer på hva som skjedde, hvordan det tok såpass av
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #26 Skrevet 2. juli 2017 Ingen kommer til å følge med på hvem som ønsker og ikke ønsker å bli tagget i hvilken tråder. Om man ikke ønsker å bli tagget så fjern taggingen eller bare ikke bry dere om den. Anonymkode: 85653...0a6 1
Gjest Winza Skrevet 2. juli 2017 #27 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen kommer til å følge med på hvem som ønsker og ikke ønsker å bli tagget i hvilken tråder. Om man ikke ønsker å bli tagget så fjern taggingen eller bare ikke bry dere om den. Anonymkode: 85653...0a6 Hvis man respekterer andre brukere så vil man det
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #28 Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Hvis man respekterer andre brukere så vil man det Du får tro hva du vil. Anonymkode: 85653...0a6 1
Gjest New Girl Skrevet 2. juli 2017 #29 Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Bli tagget? Driver de ikke bare å teller innpå der da? Eller nevner de navn? Anonymkode: 08788...1af Ble nysgjerrig på dette jeg også. Aldri vært med å telle, så dette skjønte jeg ikke. Hvilken hensikt har det å tagge noen i telletråder?
Gjest Winza Skrevet 2. juli 2017 #30 Skrevet 2. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får tro hva du vil. Anonymkode: 85653...0a6 Er fakta, å komme inn her og se en tråd hvor folk som ikke vil bli tagget her og så bare ignorere det og begynne å tagge i vei på brukere er ganske arrogant
Viernes Skrevet 2. juli 2017 #31 Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, New Girl skrev: Ble nysgjerrig på dette jeg også. Aldri vært med å telle, så dette skjønte jeg ikke. Hvilken hensikt har det å tagge noen i telletråder? Jeg vet ikke, men vi tro det er for å få flere brukere til å telle slik at man når målet fortere.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #32 Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Er fakta, å komme inn her og se en tråd hvor folk som ikke vil bli tagget her og så bare ignorere det og begynne å tagge i vei på brukere er ganske arrogant Poenget er vel at ingen kommer til å følge med på denne tråden her. Anonymkode: c6a9e...fc5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #33 Skrevet 2. juli 2017 En eventuell slik liste burde heller publiseres i selve telle-tråden! Da er det langt større sannsynliget for at dette blir lagt merke til... Anonymkode: 3c08b...6b0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #34 Skrevet 2. juli 2017 5 timer siden, Viernes skrev: Jeg vet ikke, men vi tro det er for å få flere brukere til å telle slik at man når målet fortere. Nei, dette er noe som en bruker, uten å nevne navn, startet med fordi noen var så oppfinnsomme at de laget en telletråd der man ikke fikk lov til å telle videre før man hadde f.eks. 10 omdømmepoeng/likes. Disse teleltrådene hvor et veldig "smalt"utvalg brukere er aktive ble en måte å "sanke" omdømmepoeng på. For å få tråden(e) til å rulle så ble det aktivt tagget alt og alle man kunne komme på av brukernavn, uten å spørre brukerne om dette var ok. Gav en beskjed i en tråd, så fortatte den mest taggeaktive i de andre trådene. Spør noen meg så burde telletråder med likes vært en ulovlig måte å tilegne seg omdømmepoeng på. Men det er min mening. Anonymkode: 8080c...4fe 4
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #35 Skrevet 23. juli 2017 @Tekola kan du klistre denne tråden så den alltid er på toppen slik folk vet hvem man ikke skal tagge? Jeg er lei av å bli tagget i alle disse telletrådene
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #36 Skrevet 23. juli 2017 Burde også laget en tråd for de som bare ønsker å bli tagget i NOEN tråder, der de kan skrive hvilke tråder de er interesserte i, og ikke. Det vil gjøre det lettere. Anonymkode: ac032...618
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #37 Skrevet 23. juli 2017 Er jo bare å ikke bry seg om varslene. Sel ønsket jeg aldri å bli nevnt i "Hvem på KG liker du", men jeg krevde jo ikke at alle på KG skulle huske at jeg ikke ønsket å bli nevnt. Jeg ignorerte i stedet de trådene. Null stress og i de trådene så var det jo også enkelte brukere som nevnte 20+ brukere om gangen og startet nye tråder hele tiden. Det var ren spam i håp om å selv bli nevnt og få bekreftelse. Anonymkode: d0bda...b6f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #38 Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo bare å ikke bry seg om varslene. Sel ønsket jeg aldri å bli nevnt i "Hvem på KG liker du", men jeg krevde jo ikke at alle på KG skulle huske at jeg ikke ønsket å bli nevnt. Jeg ignorerte i stedet de trådene. Null stress og i de trådene så var det jo også enkelte brukere som nevnte 20+ brukere om gangen og startet nye tråder hele tiden. Det var ren spam i håp om å selv bli nevnt og få bekreftelse. Anonymkode: d0bda...b6f Men det er noe annet, da blir du nevnt fordi du er likt og det er jo bare hyggelig. Ikke å bli nevnt fordi noen teller... Anonymkode: 6cf33...9b6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #39 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er noe annet, da blir du nevnt fordi du er likt og det er jo bare hyggelig. Ikke å bli nevnt fordi noen teller... Anonymkode: 6cf33...9b6 Du synes det er hyggelig, jeg syntes det bare var masete og kleint. Folk er forskjellige. Anonymkode: d0bda...b6f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #40 Skrevet 23. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du synes det er hyggelig, jeg syntes det bare var masete og kleint. Folk er forskjellige. Anonymkode: d0bda...b6f For et trist liv du må ha om du ikke liker komplimenter Anonymkode: 6cf33...9b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå