AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #41 Del Skrevet 23. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et trist liv du må ha om du ikke liker komplimenter Anonymkode: 6cf33...9b6 Skrev ikke du @Winza at du er TS og dette er din AB-kode? På 02/07/2017 den 12.54, Winza skrev: Var jeg som skrev, kom borti ab O: Anonymkode: d0bda...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #42 Del Skrevet 23. juli 2017 Er det et kompliment å bli dratt frem i "hvem liker du" tråder som opprettes av samme bruker? Som shopper etter venner? Nei. Anonymkode: af50d...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #43 Del Skrevet 23. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev ikke du @Winza at du er TS og dette er din AB-kode? Anonymkode: d0bda...b6f Ikke ts men det andre innlegget, synes forøvrig at om man ikke liker å bli nevnt i hvem liker du tråder så kan du si fra under nick så folk kan slutte å tagge deg. Jeg tagger folk for å la de vite at jeg liker dem, ikke for å plage så om du ikke liker å bli tagget så post som nick så jeg og andre vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #44 Del Skrevet 23. juli 2017 Slike "hvem liker hvem"-tråder er jo bare ren egoisme og selv-dyrking uansett... Anonymkode: 3c08b...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #45 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, Winza skrev: Ikke ts men det andre innlegget, synes forøvrig at om man ikke liker å bli nevnt i hvem liker du tråder så kan du si fra under nick så folk kan slutte å tagge deg. Jeg tagger folk for å la de vite at jeg liker dem, ikke for å plage så om du ikke liker å bli tagget så post som nick så jeg og andre vet Hvilken AB mener du når du skriver "det andre innlegget"? Anonymkode: d0bda...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #46 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slike "hvem liker hvem"-tråder er jo bare ren egoisme og selv-dyrking uansett... Anonymkode: 3c08b...6b0 Egoisme å gi noen et kompliment? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #47 Del Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken AB mener du når du skriver "det andre innlegget"? Anonymkode: d0bda...b6f Du kan svare på det jeg skrev, når du poster som ab vet ikke jeg hvem du er og kan dermed ikke la være å tagge brukeren din i framtiden da jeg ikke vet hvilken det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #48 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Du kan svare på det jeg skrev, når du poster som ab vet ikke jeg hvem du er og kan dermed ikke la være å tagge brukeren din i framtiden da jeg ikke vet hvilken det er Jeg har ikke tenkt til å gi noen brukernavnet mitt som bruker AB-funksjonen til å skrive at jeg har et trist liv. Anonymkode: d0bda...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #49 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke tenkt til å gi noen brukernavnet mitt som bruker AB-funksjonen til å skrive at jeg har et trist liv. Anonymkode: d0bda...b6f Det har ikke jeg sagt, men da kan du ikke klage over at folk tagger deg heller. Hvordan skal vi kunne stoppe å tagge deg når vi ikke vet hvem du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #50 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Det har ikke jeg sagt, men da kan du ikke klage over at folk tagger deg heller. Hvordan skal vi kunne stoppe å tagge deg når vi ikke vet hvem du er? Så hvilken AB-kode er du om du ikke er TS? Anonymkode: d0bda...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #51 Del Skrevet 23. juli 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo bare å ikke bry seg om varslene. Sel ønsket jeg aldri å bli nevnt i "Hvem på KG liker du", men jeg krevde jo ikke at alle på KG skulle huske at jeg ikke ønsket å bli nevnt. Jeg ignorerte i stedet de trådene. Null stress og i de trådene så var det jo også enkelte brukere som nevnte 20+ brukere om gangen og startet nye tråder hele tiden. Det var ren spam i håp om å selv bli nevnt og få bekreftelse. Anonymkode: d0bda...b6f Noen ønsker visst mest mulig oppmerksomhet rundt dem selv, gjennom å lage en kjempestor sak ut av denne fillesaken, og plage moderatorene med det uten grunn, som om ikke de har nok å gjøre fra før av.. Anonymkode: 4e5d7...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #52 Del Skrevet 23. juli 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slike "hvem liker hvem"-tråder er jo bare ren egoisme og selv-dyrking uansett... Anonymkode: 3c08b...6b0 Enig! Det verste som er her. Spesielt om man tagger hele forumet, da mister det verdi. Anonymkode: 4e5d7...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #53 Del Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ønsker visst mest mulig oppmerksomhet rundt dem selv, gjennom å lage en kjempestor sak ut av denne fillesaken, og plage moderatorene med det uten grunn, som om ikke de har nok å gjøre fra før av.. Anonymkode: 4e5d7...f13 Det er ikke en fillesak, å bli tagget i hytt og pine i diverse telletråder når man ikke er interessert er ren spamming. Vet at veldig mange er drittlei det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #54 Del Skrevet 23. juli 2017 20 minutter siden, Winza skrev: Egoisme å gi noen et kompliment? Det er en del medlemmer her på forumet som tagger nærmest alt som kan krype og gå av andre medlemmer. Ved å gjøre dette, håper de at alle andre skal begynne å skryte av dem! Da det fremdeles var mulig å skrive som "anonym bruker" under "sosial prat" så var det nok en god del brukere som brukte denne funksjonen for å tagge deres eget brukernavn - for å fremstå som mest mulig populære. I tillegg håpet de kanskje at noen andre la merke til disse taggingene, slik at flest mulig også begynte å tagge dette brukernavnet... Anonymkode: 3c08b...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #55 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en del medlemmer her på forumet som tagger nærmest alt som kan krype og gå av andre medlemmer. Ved å gjøre dette, håper de at alle andre skal begynne å skryte av dem! Da det fremdeles var mulig å skrive som "anonym bruker" under "sosial prat" så var det nok en god del brukere som brukte denne funksjonen for å tagge deres eget brukernavn - for å fremstå som mest mulig populære. I tillegg håpet de kanskje at noen andre la merke til disse taggingene, slik at flest mulig også begynte å tagge dette brukernavnet... Anonymkode: 3c08b...6b0 Tagge seg selv som anonym? Det er jo barr tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #56 Del Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Tagge seg selv som anonym? Det er jo barr tragisk De håper vel å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet da... Anonymkode: 3c08b...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #57 Del Skrevet 23. juli 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en del medlemmer her på forumet som tagger nærmest alt som kan krype og gå av andre medlemmer. Ved å gjøre dette, håper de at alle andre skal begynne å skryte av dem! Anonymkode: 3c08b...6b0 Enig. Tagger man samtlige brukere så må jo det være å regne som spam. Hvor hyggelig er det også å vite "Du er en av de 50 brukerne på forumet jeg liker best"? Men man føler sek kanskje forpliktet til å skrive "Tusen takk og jeg liker deg også" tilbake som var den eneste grunnen til man ble tagget i første omgang. Anonymkode: c6a9e...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #58 Del Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen ønsker visst mest mulig oppmerksomhet rundt dem selv, gjennom å lage en kjempestor sak ut av denne fillesaken, og plage moderatorene med det uten grunn, som om ikke de har nok å gjøre fra før av.. Anonymkode: 4e5d7...f13 Ja, virker som om en del brukere skal lage mye drama rundt noe som er et ikke-problem.Er ikke verdens undergang å få et varsel fra en bruker som har tagget en. Man ser hvilken tråd man er tagget i så man kan ignorere varselet. Anonymkode: c6a9e...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #59 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, virker som om en del brukere skal lage mye drama rundt noe som er et ikke-problem.Er ikke verdens undergang å få et varsel fra en bruker som har tagget en. Man ser hvilken tråd man er tagget i så man kan ignorere varselet. Anonymkode: c6a9e...fc5 Å bli tagget i hytt og pine i telletråder er et problem, det går fint an å drive med telletråder uten å tagge folk i hytt og pine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #60 Del Skrevet 23. juli 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Tagger man samtlige brukere så må jo det være å regne som spam. Hvor hyggelig er det også å vite "Du er en av de 50 brukerne på forumet jeg liker best"? Men man føler sek kanskje forpliktet til å skrive "Tusen takk og jeg liker deg også" tilbake som var den eneste grunnen til man ble tagget i første omgang. Anonymkode: c6a9e...fc5 Hvis man tagger brukere som ikke liker deg så ja da er det spam, jeg tagger brukere jeg vet liker meg tilbake og at de synes det bare er hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå