Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Drakan skrev:

Damer med små pupper skjønner kanskje ikke hvorfor de med store pupper foretrekker utringning, men for min del er det ventilasjon. :) 

Mine er dråpeformet i medium størrelse. Brukte bh før, men er nå på snart 10-året uten. Har flate brystvorter så kan gå i svært utringede topper og kjoler uten at det er et "problem". 

Det positive med å ikke ha store pupper er at når tyngdekraften slår inn så henger ikke puppene nede på magen. Har sett så altfor mange som har det, og jeg synes det er så utrolig lite fint og priser meg lykkelig for mine. 

Anonymkode: 13807...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine er dråpeformet i medium størrelse. Brukte bh før, men er nå på snart 10-året uten. Har flate brystvorter så kan gå i svært utringede topper og kjoler uten at det er et "problem". 

Det positive med å ikke ha store pupper er at når tyngdekraften slår inn så henger ikke puppene nede på magen. Har sett så altfor mange som har det, og jeg synes det er så utrolig lite fint og priser meg lykkelig for mine. 

Ikke alle får sånt. Genetisk ser det ut som jeg vil ha fine hele livet (bestemor har ikke hengepupper, og ingen andre i familien). :) 
Og med tanke på hvor ung bestemor ser ut enda, så regner jeg med å ha fin utringning hele livet uten heng. :D  Til og med oldemor hadde pupper uten heng. :) 

Endret av Drakan
Gjest Råkkenråll
Skrevet
23 timer siden, Mette51 skrev:

Tenkte å starte en tråd her som handler om de av oss som liker å bruke klær som fremhever oventil. Som par bruker vi dette aktivt i hverdagen, nettopp for å krydre tilværelsen litt. Vi har funnet det som pirrer oss begge 😀 Og ja- det hjelper virkelig på om man egger litt i det hele...

Liker du ikke denne tråden så bla til neste 🙂 Trenger ikke sure tilbakemeldinger...

Er du mann som liker at vi kvinner "erter" slik, eller kvinne som selv liker å kjenne på følelsen når en manns blikk fester seg på brystene, og du vet han liker det han ser?  Kanskje vi som liker dette kan få litt inspirasjon av hverandre?

Håper denne tråden kan bli litt artig, og kanskje spennende i tiden fremover.

Jeg vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener om inspirasjon?

Kvinner og menn har til alle tider kledd seg i diverse plagg for å øke attraktiviteten enten i seksuell eller sensuell retning, og det ligger jo ikke noe mer til det enn at man vet noen ting ser penere ut(eller muligens regelrett eksponerende, kommer jo an på hva folk kler seg i).

Altså, både jeg og de fleste andre kvinner har hatt en kjole som fremhever bryster(eller ben for den saks skyld) - og ja, enkelte menn kikker litt, men det er da såpass vanlig at det ikke vekker enorm oppstandelse. 

Blikkene man får av menn om utrigningen er svær er ikke alltid positiv heller, jeg har jo gått med kamerater/kjæreste som kan se på en dame som har for mye av det gode og kommenterer at "jaja, der var X på vei ut" - om det er så mye at det nesten blir parodisk. 

Men altså - inspirasjon, jeg vet ikke. Det er vel bare å ta på seg en støttende BH(eller gå uten BH) og ta på seg en utringet topp? Noen liker det de ser, andre synes det blir unødig oppmerksomhetssøkende.

"Spennende tråd i tiden fremover" - det høres veldig ut som du er ute etter puppebilder, og det får du på mange nettsteder. Jeg er litt usikker på om kvinner i det hele tatt klarer tenne på pupper i den forstand at det er megaspennende med puppebilder eller utrigningsprat i en tråd, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Drakan skrev:

Ikke alle får sånt. Genetisk ser det ut som jeg vil ha fine hele livet (bestemor har ikke hengepupper, og ingen andre i familien). :) 
Og med tanke på hvor ung bestemor ser ut enda, så regner jeg med å ha fin utringning hele livet uten heng. :D  Til og med oldemor hadde pupper uten heng. :) 

Så puppene står rett ut, altså de består blyanttesten alle i hop? 

Vil dog si at det likevel er noen klær som vi som har mindre pupper kan ha, som dere med større ikke kan. For eksempel sånn her. Det blir ikke vulgært, men hadde det vært store pupper uten bh hadde det vært nettopp det. Det går jo litt og på hvordan man vil fremstå.

6aecd8543846754564c0ce22bd9e2904.jpg

• Liker 1
Gjest Råkkenråll
Skrevet
2 timer siden, Drakan skrev:

Jeg pleier å kle meg slik at jeg kan lufte puppene (da det blir veldig klamt).
Damer med små pupper skjønner kanskje ikke hvorfor de med store pupper foretrekker utringning, men for min del er det ventilasjon. :) 

Ikke at det plager meg, men det blir vel ikke mindre klamt om du fjerner et løst tøystykke over? Det er vel bare å gå med en løs topp fremfor å ha utringing?

Jeg kjenner ingen med store pupper som mener de får luftet puppene bedre om de velger å ha dem synlige, det går mer på BH eller ikke(og har de litt heng så blir det vel først og fremst klamt under puppene).

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så puppene står rett ut, altså de består blyanttesten alle i hop? 

Vil dog si at det likevel er noen klær som vi som har mindre pupper kan ha, som dere med større ikke kan. For eksempel sånn her. Det blir ikke vulgært, men hadde det vært store pupper uten bh hadde det vært nettopp det. Det går jo litt og på hvordan man vil fremstå.

6aecd8543846754564c0ce22bd9e2904.jpg

Har en kjole med lignende utringing, har dd eller E, og det ser mildt sagt ****** bra ut med mine kurver. :P 
Det kommer helt an på kroppen hva som fungerer, små eller store pupper, så lenge fasongen er riktig for stilen. :) 

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Råkkenråll skrev:

Ikke at det plager meg, men det blir vel ikke mindre klamt om du fjerner et løst tøystykke over? Det er vel bare å gå med en løs topp fremfor å ha utringing?

Jeg kjenner ingen med store pupper som mener de får luftet puppene bedre om de velger å ha dem synlige, det går mer på BH eller ikke(og har de litt heng så blir det vel først og fremst klamt under puppene).

Synes det er ubehagelig å la puppene henge fritt. 
Jeg liker å føle noe under dem som støtter, ellers kan jeg føle meg litt naken. ^_^' 
Med en utringende top, støttes de perfekt mot tøyet, så jeg ikke har den ubehagelig "fritt fall for mye luft, frysning under puppene" følelsen o_O

Endret av Drakan
  • Liker 1
Gjest Råkkenråll
Skrevet

Jeg digger selvdiggingen i denne tråden som selvsagt ekskluderer de som er annerledes :legrine:

"Jeg hadde sett awesome ut - nei JEG hadde sett awesome ut din heks - la meg poste flere bilder så vi kan konkurrere om hvem som har de fineste boobsa i landet her". Kan vi få en tilsvarende fittetråd? :nigo: 

Gjest Råkkenråll
Skrevet
1 minutt siden, Drakan skrev:

Synes det er ubehagelig å la puppene henge fritt. 
Jeg liker å føle noe under dem som støtter, ellers kan jeg føle meg litt naken. ^_^' 

Denne skjønte jeg ikke, du sa jo nettopp at du elsker å kle deg dristig = naken? 

Jeg skjønner heller ikke helt dette med å vise 70% av puppene og tenke at det er enorm forskjell bare areolaene ikke synes. Hallaisen. Sleng de ut der og blir ferdig med det :) 

Skrevet
Akkurat nå, Råkkenråll skrev:

Denne skjønte jeg ikke, du sa jo nettopp at du elsker å kle deg dristig = naken? 

Jeg skjønner heller ikke helt dette med å vise 70% av puppene og tenke at det er enorm forskjell bare areolaene ikke synes. Hallaisen. Sleng de ut der og blir ferdig med det :) 

mju, men offentlig liker jeg å kunne justere slik det passer meg. :) 
Så jeg kan unngå å bli glodd på om en fyr f.eks glor for intenst. ._. 
Free the nipples derimot :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann 26 her. Sysn det er greit å gå dristig når man er på byn eller ulike settunger hvor det er mer greit. Hverdagslig? Neitakk. Folk som går dristig hele tiden adsosierer jeg med kvinnet dom har lav selvtillit og har et stort bekreftelsesbehov. De er ofte også billig på tråden og det er såpass turnoff at jeg sier nei takk

Anonymkode: a3574...6d4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mann 26 her. Sysn det er greit å gå dristig når man er på byn eller ulike settunger hvor det er mer greit. Hverdagslig? Neitakk. Folk som går dristig hele tiden adsosierer jeg med kvinnet dom har lav selvtillit og har et stort bekreftelsesbehov. De er ofte også billig på tråden og det er såpass turnoff at jeg sier nei takk

Anonymkode: a3574...6d4

Jeg gjør det hver dag og er fornærmet. ._.
Jeg er en av de vanskeligste damene i verden, og elsker min egen kropp, så blæ til deg. ._.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Drakan skrev:

frysning under puppene" følelsen o_O

Frysing under puppene? Hvem i alle dager har det?  o_O 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Frysing under puppene? Hvem i alle dager har det?  o_O 

Kvinner som har pupper som ikke henger :P 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Drakan skrev:

Kvinner som har pupper som ikke henger :P 

Jeg har jo pupper som ikke henger og jeg har aldri merket det. o_0

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo pupper som ikke henger og jeg har aldri merket det. o_0

....
jeg har oversensitiv hud.. jeg merker ting veldig lett, og puppene mine er ufattelig sensitive så... ...  mulig ikke alle kvinner opplever dette. O_o

AnonymBruker
Skrevet

....
jeg har oversensitiv hud.. jeg merker ting veldig lett, og puppene mine er ufattelig sensitive så... ...  mulig ikke alle kvinner opplever dette. O_o

Vel, jeg kan få orgasme ved berøring av puppene mine så vil si de er sensitive, men kulde under har jeg ikke merket stort til altså - kanskje fordi jeg har på meg klær. :P 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg kan få orgasme ved berøring av puppene mine så vil si de er sensitive, men kulde under har jeg ikke merket stort til altså - kanskje fordi jeg har på meg klær. :P 

Jeg merker det kun ved løse overdeler (t-shorte/løs top) siden jeg har litt store. >_<

AnonymBruker
Skrevet

o_O  -_-  ^_^   >_<

(¬、¬) Prøver du for øvrig å etterligne en annen bruker? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

(¬、¬) Prøver du for øvrig å etterligne en annen bruker? 

Viste du ikke at internet er full av folk som lager smileys? (^w^) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...