ingeniørfrue Skrevet 1. juli 2017 #41 Del Skrevet 1. juli 2017 Begge er av samme ulla. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 1. juli 2017 #42 Del Skrevet 1. juli 2017 Jeg så sesongen da de var med og fikk et ganske godt inntrykk av Pierre. Syntes det virket som han var den eneste som hadde noe mellom øra og at han virket som en ganske sympatisk fyr. Mistet mye av respekten for ham da det trekantdramaet foregikk men uansett.. jeg tror mer på hans versjon enn Isabel sin, selv om de begge sikkert lyver/overdriver litt. Isabel har fremstått som helt hysterisk, hevngjerrig og bitter, samt veldig umoden i mine øyner. Synes forresten Pierre virket en smule fjern i videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 1. juli 2017 #43 Del Skrevet 1. juli 2017 Jeg liker meg ikke selv i det hele tatt som sier dette, men min konklusjon på dette paret er : så utrolig bra at de ikke fikk barn sammen. To så overfladiske mennesker skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solopp Skrevet 1. juli 2017 #44 Del Skrevet 1. juli 2017 Jeg tror på dem begge hehe. Dvs han presenterer sin versjon/oppfatning og hun presenterer sin versjon/oppfatning. Alle som har levd en stund vet at det ofte er slik at to ulike individer har ulik oppfatning om hva skjedde, hva/hvem forårsaket, hvem burde, hvem skulle, hvem gjorde, hvem sa, hva skyldtes osv. Dette er da ikke noe nytt? Det som er nytt derimot er at slike skittentøyvasker tas i full offentlighet. Og folk blir presentert for begge versjoner og folk velger komisk nok side i dette uten å ha gått i noen av partenes sko og spyr ut meninger og personkarakteristikker i hytt og pine. Merkelig fenomen.... Det er trist for dem begge at de tar dette ut i det offentlige. Vær medfølende og snille med dem begge er min oppfordring. Gjør dere for gode til å mene noe om noe dere faktisk vet lite om. Dere får presentert hver og en sin subjektive oppfatning av person/forhold/brudd. Å se dette innslaget gjorde meg i grunnen bare trist, selv om jeg forstår tankesettet i å forsvare seg/forklare seg. Oppfordringene hans på slutten kan jeg like 👍🏻 Jeg håper han finner seg selv igjen. . Han virker dessverre litt "off/ute" til tider i denne videoen. Han er ærlig om bruk av droger og jeg håper han klarer å finne veien videre uten og får god behandling/støtte/hjelp i forhold til angst/depresjon. Jeg tror dessverre ikke Rhodos burde vært på hans kart akkurat nå, men det går vel helst bra til slutt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. juli 2017 #45 Del Skrevet 2. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende utsagn og brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. juli 2017 #46 Del Skrevet 2. juli 2017 Etter han valgte å gå fra henne, så tok hun det på en skikkelig dårlig måte. Hun var bitter, umoden, hevngjerrig og sur. Hun gjorde alt i sin makt for å få folk imot han og gi han et dårlig rykte. Dette gjorde hun mens han var på PH og ikke kunne forsvare seg. Synes det er så lavmål av henne. Voks opp tenker jeg. Isabel har ikke akkurat et rykte på seg at hun behandler folk bra. Måten hun behandlet Martine og Ariel på var ikke greit. Hvis det han sier i videoen faktisk er sant, så skjønner jeg hvorfor han gikk fra henne. Hvem vil være sammen med en som er så egoistisk og tenker bare på seg selv? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 4. juli 2017 #47 Del Skrevet 4. juli 2017 Hvilken sesong var disse med i, og er det mulig å se den noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #48 Del Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, LizbethOsnes skrev: Hvilken sesong var disse med i, og er det mulig å se den noe sted? Mener det var sesong 7, og den ligger ikke lengre på viaplay.. Er kun de to siste sesongene som er der. Skulle ønske alle sesongene var der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 4. juli 2017 #49 Del Skrevet 4. juli 2017 Pr-stunt!!!🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katrinesem Skrevet 6. juli 2017 #50 Del Skrevet 6. juli 2017 Dette er nok et PR-stunt for å få begge sine kanaler opp og frem. Han hadde aldri reist til samme plassen som henne om de ikke taklet hverandre. Funket jo bra, ble masse diskusjon og de går sikkert hånd i hånd å ler til banken.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 6. juli 2017 #51 Del Skrevet 6. juli 2017 8 minutter siden, katrinesem skrev: Dette er nok et PR-stunt for å få begge sine kanaler opp og frem. Han hadde aldri reist til samme plassen som henne om de ikke taklet hverandre. Funket jo bra, ble masse diskusjon og de går sikkert hånd i hånd å ler til banken.. Enig. Hvorfor ellers dra dette opp nå, så lenge etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg