Gå til innhold

Pierre slakter Isabel!


AneKS

Anbefalte innlegg

Deilig at Pierre endelig har svart på all kritikken og beskyldningene. Jeg synes han snakker bra for seg også, isabel mister mye troverdighet her aldå. gleder meg til å se henne prøve å snakke seg ut av dette. Litt vell lang video, men anbefaler å se den, iallefall midtpartiet!

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kem i alle dage bryr seg, er ett voksent mennenske jeg :) har nokk med mitt egent liv

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har blitt anklaget for mye fælt i media. Hun har delt private ting om han, og han har fått mye hat, derfor bryr jeg meg. Han tar også opp viktige temaer og snakker åpent og ærlig. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virket veldig bitter og sur da han gikk fra henne. Så da prøvde hun desperat å ta hevn og slenge dritt om han til media. Svakt.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, vivale skrev:

kem i alle dage bryr seg, er ett voksent mennenske jeg :) har nokk med mitt egent liv

Du må tydeligvis ha brydd deg litt siden du klikker deg inn i tråden? ;)

Endret av smalls
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig av Pierre.

Er vel ingen som er overrasska over ho dukka der. Tenk å drive å operere rumpa si for 2 gang, når kjæresten mister en venn..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er der det går fra sykelig opptatt av sitt eget utseene, til sykelig opptatt av seg selv og total mangel på sympati til folk rundt seg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Vet ikke hvem noen av de er, men hva er grunnen til at dere tror på han mer enn henne? Så litt av den videoen, og kan forstå at folk kan bli sugd inn og tro på det han sier. Men for meg fremstår han som sleip og han vet hvordan han skal fremstå som et sympatisk offer. Utspekulert. Når det er sagt, så betyr ikke det at dama er noe bedre. Dårlige mennesker finner ofte hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant, vi kan ikke vite hva som er sant. Men jeg er iallefall glad at han nå svarer for seg. Hun har delt såpass private ting som abort, og brukt det mot han. Hun har en hel haug med følgere, noe som har gjort at han får en hau med hat.

Din "evaluering" av han er jo også helt forskrudd om du ikke vet hvem han er og har sett bare litt videoen

Endret av AneKS
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt
2 minutter siden, AneKS skrev:

Din "evaluering" av han er jo også helt forskrudd om du ikke vet hvem han er og har sett bare litt videoen

Dersom du ikke har jobbet med/ har hatt kontakt med mange av den type mennesker, så er det kanskje vanskeligere å gjenkjenne trekkene når man ser dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Dersom du ikke har jobbet med/ har hatt kontakt med mange av den type mennesker, så er det kanskje vanskeligere å gjenkjenne trekkene når man ser dem. 

Bekrefter du med dette myten om at det er mange av dem i parkeringsvaktbransjen?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Dersom du ikke har jobbet med/ har hatt kontakt med mange av den type mennesker, så er det kanskje vanskeligere å gjenkjenne trekkene når man ser dem. 

Jeg mener at med mindre du er utdannet psykolog skal du være forsiktig med å annta slike ting.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt
Akkurat nå, AneKS skrev:

Jeg mener at med mindre du er utdannet psykolog skal du være forsiktig med å annta slike ting.

Synes det er litt fascinerende at man må være utdannet psykolog for å tilegne seg kunnskap og lære forstå mennesker på et mer nyansert nivå der man kan se gjennom dem. 

Ser ikke helt hvordan jeg er mer uforsiktig i mine antagelser enn andre på dette underforumet. Her gjøres det jo grove antagelser om kjendiser hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, vivale skrev:

kem i alle dage bryr seg, er ett voksent mennenske jeg :) har nokk med mitt egent liv

Hvorfor gikk du inn på denne tråden da? Hvis du har nok med ditt eget liv, har du vel ikke tid til å skrive at du ikke bryr deg?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Rampelysforumet handler jo om å dømme og snakke ned om mennesker man ikke kjenner. Jeg bare hopper på trenden, Men jeg ser tendenser til at man burde være enig med majoriteten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX

Jeg synes derimot det er veldig relevant at @Parkeringsvakt kommer med sin mening. Mange er forutinntatt (meg selv inkludert) og greier dermed ikke å være objektive fordi man allerede har en mening. 

Hadde jeg sett den PH sesongen hadde jeg sikkert også dannet meg et inntrykk og vært forutinntatt. PH og annen reality handler jo ofte om å plukke ut personer som man vil få sterke meninger om.

Når det gjelder videoen (som jeg så ca halve av) så synes jeg det er bra å få et innblikk i hvordan behovet for fasade kan bli ødeleggende og også bra at han snakker om psykiske problemer. 

Men vær likevel klar over at Pierre gjerne ønsker å stable på beina en YouTube karriere, så å dele såpass voldsomme greier om Isabel kan godt handle om å få flere følgere. Han har åpenbart kunnskaper om hvordan man får suksess all den tid han mener at han hadde en del av æren for suksessen til IR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil dette være veldig god reklame for hans egen youtube kanal! Men hvorfor ikke svare med en gang da, når diskusjonen var på det heteste. Jeg liker å tro at jeg selv aldri hadde kommentert slike ting i media, men det hadde gjort innmari vondt å ikke svare også om noen skrev slikt om meg. 

Men helt sant det du skriver, han nevner jo i den samme videoen at han skal begynne å være mer aktiv på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Jeg har ingenting til overs for Isabel, men velger å synes Pierre er den som taper mest i denne episoden av Suppa. 40 minutter med Jaddahjaddah for å ligne et offer, for noe han selv deltok i blir rett og slett for dumt.

Han kan ikke sluke hamburgeren i en jafs for så å klage på at den ikke smakte. Han sto til og med i regi for mye av det som foregikk. 

Isabel - Pierre 1-0

Endret av Onbothsides
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
15 minutter siden, AneKS skrev:

Selvfølgelig vil dette være veldig god reklame for hans egen youtube kanal! Men hvorfor ikke svare med en gang da, når diskusjonen var på det heteste. Jeg liker å tro at jeg selv aldri hadde kommentert slike ting i media, men det hadde gjort innmari vondt å ikke svare også om noen skrev slikt om meg. 

Men helt sant det du skriver, han nevner jo i den samme videoen at han skal begynne å være mer aktiv på youtube.

Han var ikke i stand til å være aktiv da, fordi han slet såpass psykisk. Han snakker om depresjon, hvilket er en naturlig forklaring på manglende engasjement og handlekraft.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...