Gå til innhold

Pierre slakter Isabel!

AneKS

Anbefalte innlegg

Jeg likte verken Pierre eller Isabel tidligere, men må si at jeg kjenner meg selv igjen i det han sier i denne videoen, som en person som selv lider av angst og depresjoner. Det han beskriver, om å trekke seg tilbake fra situasjoner/forhold som "trigger" depresjon og angst, treffer meg veldig. Jeg synes også det er veldig bra at han snakker ut om dette, ettersom mange menn som har psykiske lidelser undertrykker dette fordi de ser på det som en "svakhet", og dermed er det langt flere menn som begår selvmord enn det er kvinner. Terskelen for å søke hjelp er mye høyere for menn, for det er ikke like akseptert at også de kan slite psykisk.

Så all ære til Pierre fra mitt ståsted. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isabelle har svart med et par korte videoer på Mystory. Kort oppsummert:

1. Hun kan ikke forstå at Pierre kan si at han var så psykisk nede mtp at han reiste rett på paradise hotel etter han gjorde det slutt. 

2. Verken hun eller Pierre visste om at hun var gravid når hun opererte seg.

3. Pierre røk tidlig ut av paradise, og da han kom hjem igjen tok han opp kontakten med henne og sa at han angret på at han gjorde det slutt, og han ønsket at de skulle bli sammen igjen.

4. Pierre har søkt om jobb på Rhodos, noe Isabelle ikke kan fatte da han "hater den øya". 

5. Hun har kommet over han, noe han ikke takler å se.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tør å påstå at hun oppfører seg veldig hyklerisk i disse videoene... "eg forstår ikkje koffor han gjør dette nå når eg har gått vidare". Så du hadde lov men når du går videre så er det ferdig med den saken?

Endret av AneKS
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Piruette skrev:

Isabelle har svart med et par korte videoer på Mystory. Kort oppsummert:

1. Hun kan ikke forstå at Pierre kan si at han var så psykisk nede mtp at han reiste rett på paradise hotel etter han gjorde det slutt. 

2. Verken hun eller Pierre visste om at hun var gravid når hun opererte seg.

3. Pierre røk tidlig ut av paradise, og da han kom hjem igjen tok han opp kontakten med henne og sa at han angret på at han gjorde det slutt, og han ønsket at de skulle bli sammen igjen.

4. Pierre har søkt om jobb på Rhodos, noe Isabelle ikke kan fatte da han "hater den øya". 

5. Hun har kommet over han, noe han ikke takler å se.

Hvordan i helvete er det lov å røpe at han røk ut tidlig av PH? Det er vel ikke lov?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kvinneguiden9777 skrev:

Hvordan i helvete er det lov å røpe at han røk ut tidlig av PH? Det er vel ikke lov?

Hun har vell ikke signert noe kontrakt vil jeg annta. Isåfall er det nokk han som får trøbbel for det, noe hun sansynligvis har lyst til.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er vel rart hvor mange ganger Pierre sier "du" i videoen, men hvor han retter seg ved å si "dere", altså seerne. Nesten som om han skulle snakket direkte til Isabell. Noe sier meg at hans intensjon med denne videoen er at hun skal se den og deretter få en slags reaksjon. Gud vet hvilken reaksjon han håper på.. Uansett, jeg heier på Pierre og har faktisk sympati for fyren. For et opplegg han har vært med på opp igjennom siden han (og IR, naturligvis) deltok på PH, halleluja. 

Endret av queensnella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk at isabell har en del gode poenger på snap, så fremt det hun forteller er sant!

Hvem vet hva sannheten er, men uansett ganske spesielt av de begge å ta denne oppvasken offentlig! Dog, fantastisk underholdning på en ellers ganske så kjedelig lørdagskveld 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er lavmål av Isabell å kommentere Pierres psykiske problemer. Snakk om å tråkke på noen som allerede er langt nede. Med tanke på alt Isabell skrev om Pierre og bruddet deres, så forstår jeg godt at Pierre føler et behov for å fortelle sin side av saken nå.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel er virkelig ufyselig. Det har hun vist flere ganger og jeg tror på Pierre. 

Endret av Snuppah00
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW "Pierre har verdens størtse hjerta men han e ikkje den beste når det kommer te jenter, bare se ka han gjor mot Martine"

hva faen tenker hun med den kommentaren? De var to stykker som gjorde det mot Martine?😂

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AneKS skrev:

WOW "Pierre har verdens størtse hjerta men han e ikkje den beste når det kommer te jenter, bare se ka han gjor mot Martine"

hva faen tenker hun med den kommentaren? De var to stykker som gjorde det mot Martine?😂

Utrolig morsomt😅😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AneKS skrev:

Hun er direkte ufyselig. Hun tåler ikke at noen sier noe negativt om henne. Da går hun rett til angrep med en gang. Skal ikke innrømme sine feil

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, for ei formålsløs babling, altså.

Alle brikkene falt på plass da han sa at han røyket mye hasj.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
4 timer siden, AneKS skrev:

Selvfølgelig vil dette være veldig god reklame for hans egen youtube kanal! Men hvorfor ikke svare med en gang da, når diskusjonen var på det heteste. Jeg liker å tro at jeg selv aldri hadde kommentert slike ting i media, men det hadde gjort innmari vondt å ikke svare også om noen skrev slikt om meg. 

Men helt sant det du skriver, han nevner jo i den samme videoen at han skal begynne å være mer aktiv på youtube.

Fordi i kampens hete (fra Isabells side) fikk han gratis pr uten å måtte arbeide for det. Nå har det roet seg veldig mellom de, verken han eller hun har vært i fokus i det siste, og nye PH-bloggdronninger tar over tronen til Isabell. Nå må han få litt ståhei rundt seg selv igjen, og han vet at dette fenger leserne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Og jeg er enig med parkeringsvakta over her; hvorfor sluker dere dette rått? Jeg tror fortsatt at sannheten er godt blandet mellom Isabells utsagn som Pierres videoer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Herregud, for ei formålsløs babling, altså.

Alle brikkene falt på plass da han sa at han røyket mye hasj.

Hva mener du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Galaxy X skrev:

Og jeg er enig med parkeringsvakta over her; hvorfor sluker dere dette rått? Jeg tror fortsatt at sannheten er godt blandet mellom Isabells utsagn som Pierres videoer. 

Jaja jeg heller sier ikke alt er sant, selvfølgelig er det sett i fra hans øyner. Men det som er fakta er at hun var dum nokk til å ta dette i sosiale medier å rakke han ned flere ganger.

nå når han slår tilbake med samme mynt reagerer hun med å fremstille han som patetisk og at han gjør dette fordi han ikke tåler å se henne gå videre. samt nevner hemmelig informasjon om at han røk ut tidlig fra paradise horel, noe som om det er sant kan gi han en saftig bot.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
Akkurat nå, AneKS skrev:

Jaja jeg heller sier ikke alt er sant, selvfølgelig er det sett i fra hans øyner. Men det som er fakta er at hun var dum nokk til å ta dette i sosiale medier å rakke han ned flere ganger.

nå når han slår tilbake med samme mynt reagerer hun med å fremstille han som patetisk og at han gjør dette fordi han ikke tåler å se henne gå videre. samt nevner hemmelig informasjon om at han røk ut tidlig fra paradise horel, noe som om det er sant kan gi han en saftig bot.

Ja, jeg er enig i at hun gjorde noe dumt i å ta det i sosiale medier. Men han er ikke akkurat en bedre person enn det hun var da, ved å dra dette opp igjen nå som dette ikke er snakkis lengre. Bare for å få klikk og pr og så videre. 

Jeg tror ikke det handler så mye om å ikke tåle se henne gå videre, bare PR. Rett og slett. Og hun får jo noe ut av det hun også, så jeg tror ikke hun lider noen nød. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Galaxy X skrev:

Ja, jeg er enig i at hun gjorde noe dumt i å ta det i sosiale medier. Men han er ikke akkurat en bedre person enn det hun var da, ved å dra dette opp igjen nå som dette ikke er snakkis lengre. Bare for å få klikk og pr og så videre. 

Jeg tror ikke det handler så mye om å ikke tåle se henne gå videre, bare PR. Rett og slett. Og hun får jo noe ut av det hun også, så jeg tror ikke hun lider noen nød. 

Om han har planer om å flytte tilbake til norge kan det også være for å rense navnet sitt, ettersom en hau med folk her har ment att han var en drittsekk. Men skal absolutt ikke se bort i fra at det var PR

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...