AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Noen ganger lurer jeg på om dere er klar over dette. Fordi det ser ikke ut som dere er det. Anonymkode: 467b9...9d9
stan Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger lurer jeg på om dere er klar over dette. Fordi det ser ikke ut som dere er det. Anonymkode: 467b9...9d9 Hvilke mener du?
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Jeg er fullstendig klar over det, vi har også foreksempel- Jødedommen, Hinduisme, Buddhisme,Kinesisk folkereligion.
Klossmajor Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 Pastafarianisme, La Iglesia Maradoniana.....vi står alle fritt til å danne vår egen trosretning. Menneskeheten kan i teorien ha like mange religioner som det finnes mennesker på jorda.
Gjest Apistogramma Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 (endret) ... Endret 15. april 2018 av Apistogramma
Gjøksuppe Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 Størrelse teller, og Abrahamsreligionene har et tydelig flertall globalt og særlig i vår verdensdel. Hvorfor skulle vi tildele mye tid og fokus til noe som ikke har særlig relevans for, beklager uttrykket, oss.
omarel Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 (endret) Aron, Noah, Lot, Abraham, Moses, Jesus og Mohammad var alle hengivende ovenfor sin Herre, Gud og alle var de muslimer i ordets betydning, fred være med dem alle sammen. Monoteistisk tro/religion har alltid eksistert, da Gud alltid har sendt sendebud til menneskeheten om å tilbe en Gud alene og gjøre godt. Med andre ord så er det fordi det er andre religioner at Han sendte profeter og sendebud, for å advare og bebude. Religionen hos Gud/Allah er hengivenhet (Islam), står det å lese i Koranen. Dette har fått fotfeste og det er derfor Islam, kristendom og jødedom er de mest dominante religionene. De har et og samme utspring/kilde. Endret 4. juli 2017 av omarel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå