Gå til innhold

Best av auris og avensis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe bil. Hvem av disse 2 har mest plass, og er best for en familie som kjører endel på turer.

Anonymkode: 48d1c...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avensis er en stor bil, Auris tilhører vel mellomklassen. Dra til en forhandler se de i virkeligheten, da er det lettere å ta en avgjørelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Avensis har desidert mest plass av de to. Det er en ganske romslig bil, så hvis dere har behov for bagasjeplass, ville jeg valgt den. Den finnes som sedan og stasjonsvogn. 
Auris er, som brukeren over sier, i mellomklassen. Den er, sånn jeg har opplevd den, en av de mindre bilene i mellomklassen. Auris finnes som 5-dørs kombi og som stasjonsvogn, hvor stasjonsvogna selvsagt har mer bagasjeplass enn  kombiutgaven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, June 30, 2017 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Skal kjøpe bil. Hvem av disse 2 har mest plass, og er best for en familie som kjører endel på turer.

Anonymkode: 48d1c...408

Har du kastet et lite blikk på disse to bilene? Da ville du raskt forstått at Avensis er den største av den. 

Jeg har kjørt Avensis men det er på ingen måte en bil jeg vil eie eller kjøre med mindre jeg blir tvunget. Den er tung, vanskelig å manøvrere og stor som en "likvogn". Volvo i alle varianter er et bedre valg både kjøreteknisk og ellers, selv om jeg ikke er eier eller daglig kjører av det merket heller. 

Anonymkode: e74a6...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avensisen er mye større! Vi har Auris, og det er veldig trangt i baksetet. Vi har ikke barn ennå da, så det er lenge til noen kommer til å slite med benplassen der. ;) 

Superfornøyd med den sånn ellers, men ville absolutt ikke kjøpt den hvis jeg hadde planer om å ha ungdommer/voksne i baksetet jevnlig. ;) 

Anonymkode: e0182...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette finner du da uhyre enkelt ut ved å slå opp målene for bilene du tenker på... Når du skal kjøpe bil til gjerne flere hundre tusen, bør det være helt naturlig å lese brosjyrene om bilene. Mål og bagasjeplass står til og med i minimumsreklameheftene. 

Anonymkode: ba1fc...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avensisen er mye større! Vi har Auris, og det er veldig trangt i baksetet. Vi har ikke barn ennå da, så det er lenge til noen kommer til å slite med benplassen der. ;) 

Superfornøyd med den sånn ellers, men ville absolutt ikke kjøpt den hvis jeg hadde planer om å ha ungdommer/voksne i baksetet jevnlig. ;) 

Anonymkode: e0182...6f1

Enig, samme erfaring her.

Anonymkode: 965f4...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avensis stasjonsvogn er en super bil. God å kjøre og ganske god plass både i baksete og bagasje, men jeg valgte likevel å bytte til Skoda Superb nå nylig da den har enda mer plass. Fantastisk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...