Gå til innhold

Norske hysteriske kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ditt inntrykk er sånn fordi det florerer av innlegg fra norske damer på kg? Lol nå kan du strengt talt ikke vite hvor de som skriver er fra og det er kanskje ikke like lett å gå på et kvinneforum å skrive dritt om typen sin med 8 unger tilstede heller. 

Alle vet at norske damer er de mest balanserte i hele verden utenom enkelte stammefolk, og at utenlandske roper og skriker bare det er en grønnsak for lite til matgryta 

 

Anonymkode: 5c850...8ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ditt inntrykk er sånn fordi det florerer av innlegg fra norske damer på kg? Lol nå kan du strengt talt ikke vite hvor de som skriver er fra og det er kanskje ikke like lett å gå på et kvinneforum å skrive dritt om typen sin med 8 unger tilstede heller. 

Alle vet at norske damer er de mest balanserte i hele verden utenom enkelte stammefolk, og at utenlandske roper og skriker bare det er en grønnsak for lite til matgryta 

 

Anonymkode: 5c850...8ce

Det var gitt på eksempel som begrunnelse for hvorfor de er som de er. Kunne gitt lignende historier ig eksempler om damer jeg kjenner igjen er i familie, men ønsker ikke dele så mye. 

Men kan gi ett da. Kompisen min jobber mye og må reise mye med jobben, og ja, de har 2 barn. Hun jobber ikke. Barna er 9 og 5 år ca. Hver gang han er på jobb reise ringer hun han hele tiden. Konstant, hovedsakelig for å kjefte å klage. Han blir oppgitt, samt flau da kollegaer hører det hele. 

Ikke kult, men det er typisk norsk da jeg kjenner maaange slike damer.

Anonymkode: 93b89...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var gitt på eksempel som begrunnelse for hvorfor de er som de er. Kunne gitt lignende historier ig eksempler om damer jeg kjenner igjen er i familie, men ønsker ikke dele så mye. 

Men kan gi ett da. Kompisen min jobber mye og må reise mye med jobben, og ja, de har 2 barn. Hun jobber ikke. Barna er 9 og 5 år ca. Hver gang han er på jobb reise ringer hun han hele tiden. Konstant, hovedsakelig for å kjefte å klage. Han blir oppgitt, samt flau da kollegaer hører det hele. 

Ikke kult, men det er typisk norsk da jeg kjenner maaange slike damer.

Anonymkode: 93b89...d9f

Lurer på hvilke damer dere tiltrekker dere da? Jeg har møtt på et og annet masete og slitsomt kvinnfolk, men det er sjelden. Kjenner ikke igjen din beskrivelse av norske kvinner i det hele tatt. Har vært sammen med ei fra Hellas........tar ei norsk dame til kjæreste 100 ganger før jeg finner på å bli sammen med noen fra Hellas igjen. Der kan du snakke hysteri, mas og sjalusi, og ikke minst misunnelse. Det gjaldt min eks og samtlige av hennes venninner. 

Anonymkode: 1ce23...e4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er generelt mer bortskjemte og sutrete ... Å miste fritid er krise, ha flere jobber er ikke et liv verdig ... Om man ikke har fullført videregående er det ikke vits å forsøke å få seg en jobb- da er det bedre å "nave"... Jobbe sammen med fulltidsstudier? Uhørt! Å ha vondt i kroppen, nei da kan man ikke jobbe, da er man dødssyk, særlig om man har 38 grader feber ... Om man ikke får sikkerhet i huset av pappa er det en dårlig forelder, og fremtiden er ødelagt. Å bli avvist er urettferdig, for du har rett på alt! Å bli utfordret og kritisert av en kvinne er for brutalt, livet skal være så lett og fint. Nordmenn forventer at lykken skal være der. De er ikke vant med eller forstår at det er noe man må jobbe for ... Vi bare sutrer når noe ikke går vår vei og skylder på alle andre man kan skylde på. Hvis man ikke finner en kone, at ingen "top model" kvinne vil ha deg, da er det noe galt med den norske kvinnen? Kanskje du skal forsøke å se deg selv i speilet? eller inn i din egen moral og oppførsel? neimen, ble det for krevende? Huff stakkars deg, får du ikke akkurat det du vil ha? Da synes du sikkert at livet et urettferdig!  Nordmenn forventer ikke at livet er et strev! De skjønner ikke at verdien skaper man selv. Flere sydenturer i året er en menneskerett? Å ha vondt er ikke naturlig? wtf!

Etter seieren kommer festen, etter festen kommer nedturen!  Det er den bortskjemte generasjonens last. Sutring! 

Og hvis du lurte? Ja, Kvinne 29 år født i Norge. Vi har faktisk en del å lære av andre om vi åpner øynene, ... Vi har blitt apatiske, likegyldige, late og forventer at alt går og ordner seg selv! Våkn opp! 

Satte dette litt på spissen😊

Anonymkode: 8d494...f76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn er generelt mer bortskjemte og sutrete ... Å miste fritid er krise, ha flere jobber er ikke et liv verdig ... Om man ikke har fullført videregående er det ikke vits å forsøke å få seg en jobb- da er det bedre å "nave"... Jobbe sammen med fulltidsstudier? Uhørt! Å ha vondt i kroppen, nei da kan man ikke jobbe, da er man dødssyk, særlig om man har 38 grader feber ... Om man ikke får sikkerhet i huset av pappa er det en dårlig forelder, og fremtiden er ødelagt. Å bli avvist er urettferdig, for du har rett på alt! Å bli utfordret og kritisert av en kvinne er for brutalt, livet skal være så lett og fint. Nordmenn forventer at lykken skal være der. De er ikke vant med eller forstår at det er noe man må jobbe for ... Vi bare sutrer når noe ikke går vår vei og skylder på alle andre man kan skylde på. Hvis man ikke finner en kone, at ingen "top model" kvinne vil ha deg, da er det noe galt med den norske kvinnen? Kanskje du skal forsøke å se deg selv i speilet? eller inn i din egen moral og oppførsel? neimen, ble det for krevende? Huff stakkars deg, får du ikke akkurat det du vil ha? Da synes du sikkert at livet et urettferdig!  Nordmenn forventer ikke at livet er et strev! De skjønner ikke at verdien skaper man selv. Flere sydenturer i året er en menneskerett? Å ha vondt er ikke naturlig? wtf!

Etter seieren kommer festen, etter festen kommer nedturen!  Det er den bortskjemte generasjonens last. Sutring! 

Og hvis du lurte? Ja, Kvinne 29 år født i Norge. Vi har faktisk en del å lære av andre om vi åpner øynene, ... Vi har blitt apatiske, likegyldige, late og forventer at alt går og ordner seg selv! Våkn opp! 

Satte dette litt på spissen😊

Anonymkode: 8d494...f76

Kjempe godt skrevet, fikk frem mye jeg har tenkt men ikke har klart å legge ord på. Og dette gjelder jo heller ikke bare kvinner, men hele den vestlige befolkning kan det virke som 🤔🤔🤔

Anonymkode: 93b89...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å vase med disse generaliseringene dine. Du kjenner bare et fragment av norske kvinner. 

Anonymkode: 673be...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja spanjolene kan virke litt ustabile fir oss som ikke er vandt til deres væremåte. Men jeg har vært masse i Spania  (bodd der i over 3 år) og de er mye mer sikre i sine ekteskap  (de virker ikke redd og konstant on edge om mannen snakker med andre) og de er svært sikker og trygg i alt på hjemmebane. De er mye mer direkte enn norske kvinner, som gjør at man slipper alle små sutrete misforståelser rundt de små ubetydelige tingene. De sier liksom rett ut hva som er greia. Norske kvinner kommer heller med 1000 unnskyldninger. 

Anonymkode: 93b89...d9f

Absolutt ikke mitt inntrykk, og jeg er halvt spansk :P

Anonymkode: 4242a...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var gitt på eksempel som begrunnelse for hvorfor de er som de er. Kunne gitt lignende historier ig eksempler om damer jeg kjenner igjen er i familie, men ønsker ikke dele så mye. 

Men kan gi ett da. Kompisen min jobber mye og må reise mye med jobben, og ja, de har 2 barn. Hun jobber ikke. Barna er 9 og 5 år ca. Hver gang han er på jobb reise ringer hun han hele tiden. Konstant, hovedsakelig for å kjefte å klage. Han blir oppgitt, samt flau da kollegaer hører det hele. 

Ikke kult, men det er typisk norsk da jeg kjenner maaange slike damer.

Anonymkode: 93b89...d9f

Lurer på hvordan damer du omgir deg med? For jeg kjenner ingen. 

Derimot kjenner jeg menn som ikke kan vaske klær eller rydde hus. Som ikke gidder nattevåk eller å ta vare på ungene, men som allikevel skal ha foreldrerett når kjerringa ikke gidder lengre. 

Mitt inntrykk er at sutringa generelt er på et høyt nivå i Norge, og resten av Europa generelt, både når det gjelder kvalitet nner og menn. 

Anonymkode: 4242a...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan damer du omgir deg med? For jeg kjenner ingen. 

Derimot kjenner jeg menn som ikke kan vaske klær eller rydde hus. Som ikke gidder nattevåk eller å ta vare på ungene, men som allikevel skal ha foreldrerett når kjerringa ikke gidder lengre. 

Mitt inntrykk er at sutringa generelt er på et høyt nivå i Norge, og resten av Europa generelt, både når det gjelder kvalitet nner og menn. 

Anonymkode: 4242a...c88

Vil si jeg omgåes mye forskjellige kvinner da jeg har jobbet i 3 forskjellige yrker, på store arbeidsplasser hvor samarbeid er viktig. Jeg liker også å gå ut på byen iblandet da møter man jo folk. Samt familie,  og kompisene sine damer.

Ja kjenner slike menn jeg og. Har ikke barn selv. Men rydde, vaske klær, hus klarer jeg fint. 

Anonymkode: 93b89...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...