Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Coca-Cola på glassflaske eller boks og Urge. Svært sjeldent jeg drikker noen av delene, men gode er de :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, drue skrev:

Coca-Cola på glassflaske eller boks og Urge. Svært sjeldent jeg drikker noen av delene, men gode er de :nigo:

Har du smakt urge intense?

Gjest Winza
Skrevet
5 minutter siden, Simbyxor skrev:

Jau.. :o

Du kødder ikke sant?

Skrevet
1 time siden, Simbyxor skrev:

Coca Cola. Pepsi smaker glassmanet. Dessuten bruker de celler fra døde babyer til å forske på brusen sin

Hvis glassmaneter og Pepsi smaker likt, skal jeg jammen meg prøve å spise glassmanet. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Perelandra skrev:

Hvis glassmaneter og Pepsi smaker likt, skal jeg jammen meg prøve å spise glassmanet. 

Vær så god :sjarmor:

Skrevet
3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Du kødder ikke sant?

Nei, nei.. gjør ikke det:redd:

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Simbyxor skrev:

Fy faen, skal aldri drikke Pepsi igjen

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Simbyxor skrev:

Kilde? 

Anonymkode: 12eae...0d0

• Liker 1
Skrevet

Glemte å nevne CB julebrus og svensk julmust. Begge deler er godt uansett når på året det drikkes. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kilde? 

Anonymkode: 12eae...0d0

Google it. Mange store selskaper driver med mye dritt, og så sier de "nei, nå har vi sluttet med det", så viser det seg at neida, de har ikke det. Once a murderer, ikke sant. Det er noe med tendensen.

Sikkert mye dritt om Coca Cola og ;) Jeg drikker Farris, jeg. Tror ikke det er så mye dritt om Farris.

Skrevet
7 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Fy faen, skal aldri drikke Pepsi igjen

Gå over til zero? :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Simbyxor skrev:

Coca Cola. Pepsi smaker glassmanet. Dessuten bruker de celler fra døde babyer til å forske på brusen sin

Du tuller nå, ikke sant ?

Skrevet

Dr. Pepper eller Pepsi Max Cherry. :sikle:

Gjest Winza
Skrevet
6 minutter siden, Simbyxor skrev:

Gå over til zero? :)

Aldri :spy: om ikke Fanta grape eller rc cola er tilgjengelig så drikker jeg bringebærbrus eller 7 up

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Urge. Den eneste brusen jeg virkelig liker. 7-up og fanta glir ned om ikke Urge er tilgjengelig. Coca Cola liker jeg faktisk ikke lenger. Eplerose fra Brænne i Volda er forresten også veldig god. 

Oskar Sylte produserer i Molde. De har ananas-, pære-, sitron-, og bringebærbrus.Alle lokale forretninger har det i Romsdal, tildels også Sunnmøre og Nordmøre. Den finnes etter hvert i stadig flere supermarked i det ganske land, men som romsdaling vet jeg ikke om det er spesifikke kjeder som fører den på landsbasis.

Oskar Sylte sitronbrus anbefales forresten som blandevann til vodka.

Anonymkode: 94cc3...861

Meny har i hvert fall noen Oskar Sylte-varianter. Og det vet jeg fordi jeg har en forkjærlighet for Oskar Sylte pærebrus i lightversjon. Andre favoritter er Pepsi Max Cherry og lettutgaven av First Price brus med fruktsmak. 7-Up light er også god. Jeg foretrekker med andre ord de mest "helsyntetiske" variantene når det kommer til brus! ;) Og alltid lettbrus fordi jeg synes brus med sukker som regel smaker alt for søtt. 

• Liker 1
Skrevet

Coka cola er best! Må ha min daglige dose! 😊 Også hender det at jeg drikker Urge! Men light brus klarer jeg ikke!

Skrevet

Ikke mye som slaar iskald Coca cola, helst fra boks :)

Skrevet

Angående den kommentaren om pepsi og forskning på celler fra aborterte babyer (jeg ser ærlig talt ikke problemet), så dukket dette bare opp fordi de samarbeider med firmaet Senomyx. Det gjør også nestle, kraft, maggi, swedish fish og utallige andre merker. Og nei, det er ikke "døde babyer" i drikken din. Det er bare en av deres 131 patenter og de jobber med verdens syv største matprodusenter så lykke til med å boikotte de. 

Elsker pepsi max med sitron, orangina og solo super. Syntes brus med sukker er alt for søtt og i tillegg blir man helt glatt og rar i munnen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best Pepsi Max, solo super, fruktfest uten sukker fra first price og Oskar sylte sin pære eller ananasbrus uten sukker :) 

• 1 måned senere...
Skrevet

Kjøper sjeldent brus selv, men Pepsi Max er favoritten, og det drikker jeg gjeerne hvis noen har kjøpt inn!

Ellers liker jeg Solo Super, men jeg er veganer, og Solo filtreres dessverre gjennom fiskeblærer, så har ikke drukket det på noen år... og Fanta smaker ikke det samme.

Ingefærøl, Pepsi Max Cherry, julebrus er også godt. Foretrekker lettbrus uten sukker (liker aspartamsmaken bedre, faktisk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...