Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

sist gang jeg og typen hadde vært på fest var vi temmelig berusa og kåte når vi skulle legge oss. selv har jeg fått høre at jeg kanskje var litt vel høylytt :roll:

en kamerat av kjæresten (og av meg også) sov i samme hus, og det det ble litt "mobbing" på morrakvisten. men det jeg har fått vite noen dager i etterkant er at han hadde tatt et opptak på mobilen sin. det synes jeg er kvalmt og gjør meg forbanna! han fikk kjeft av typen min, men jeg går likevel å tenker på det. burde jeg også snakke med han om det, eller bare la det ligge? synes bare det var helt unødvendig, og uansett om han var full og synes det var en morsom ide der og da - burde det første han gjorde morgenen etter være å slette det opptaket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Tok kameraten deres opp "sengeleken" deres på mobilen sin?

Fy f.... Jeg hadde blitrt fly forbanna, og best han slette det umiddelbart!

:kjempesinna:

Skrevet

Hehe... Syns det var litt morsomt eg! :oops:

Altså... Eg skjønnar kjempegodt at du vart forbanna og syns det var flaut. Det hadde eg og heilt klart syns om det var meg det gjaldt...

Men han er gut og har nok en heilt annen tenkegang enn du... Veddar på han ikkje har tenkt over kor pinlig det er for deg. Viss du ber han slette det, så gjer han heilt sikkert det... I alle fall viss han er en skikkelig kompis. Ta en prat med han du! Det ordnar seg sikkert :-)

Skrevet

uffja. flaut er det! men mest er jeg sinna!! synes det er en skikkelig barnslig oppførsel.. han fikk veldig klar beskjed av typen om å slette det. men tror nok jeg skal ta meg en telefon jeg også, så slipper jeg i hvertfall å gå å tenke på det hele tiden.. :evil:

Men han er gut og har nok en heilt annen tenkegang enn du...
og i tillegg fikk han seg ikke noe selv den kvelden, var vel egentlig bare misunnelig tenker jeg!! :wink:
Skrevet

Jepp, er nok misunnelig han er :ler:

Sei ifrå kor det går då? Om han slettar det eller ikkje? :-)

Skrevet

fjortisen i meg hadde nok våknet. Jeg hadde ledd meg ihjel!!! :hoho: men jeg er ikke som alle andre tror jeg. Kunne nok funnet på noe sånt selv... :kul:

Skrevet

prata med fyren i helga, og han unnskyldte seg. sa han hadde vært full og dum når han gjorde det, og at han hadde slettet det for lenge siden! så da velger jeg å tro på han, orker ikke å være sinna lengre.

Gjest Edruelig
Skrevet
han hadde tatt et opptak på mobilen sin.

Kun lydopptak eller filming?

Hvis det er lydopptak så er det bare til pass for dere, hvis det holdt på så jævlig at andre i huset ikke fikk sove.

Hvis det er snakk om videofilming så vil jeg bare si at jeg ikke ville trodd på han kompisen. Har sett så utrolig mange "episoder" med mobilbilder og video på nett at jeg nekter å tro det. Det holder at han kompisen har sendt det videre til en person som legger det ut på internett, hvis han ikke har gjort det direkte selv. Hvis han ikke har gjort det så har han det nok liggende på egen pc.

Skrevet

Jeg ville iallefall sørget for å se opptaket først! :sjarmor:

Gjest Nightrider
Skrevet

Et tips:

Gutter sletter ikke slikt, man oppbevarer det på andre plasser, så kan man slette det.

Skrevet

jaja får tro hva du vil, men jeg har da i hvertfall valgt å tro på han.. får han noe ut at å høre meg stønne, så får han vel bare kose seg med det da! er ikke så mye jeg får gjort nå likevel. hadde vært mye værre hvis det hadde vært filming..

Gjest Nightrider
Skrevet

Hadde det vært filmet, så hadde du vel juridisk sett hatt en sterk sak vist han spredde det rundt.....

Skrevet
Hadde det vært filmet' date=' så hadde du vel juridisk sett hatt en sterk sak vist han spredde det rundt.....[/quote'] ja og da hadde jeg nok tatt opp kampen også.

men sånn som det er nå så bryr jeg meg ikke noe særlig om det lengre. kjenner fyren såpass godt, og tror faktisk på at han har slettet det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange føler det nok som deg. Jeg ville ikke brydd meg om det. Sex er jo den naturligste ting i verden, og lyden tyder bare på at sexlivet ditt er vellykket.

Kunne nok ha tatt opp noe slikt jeg også.... :wink: Men -slettet det etter at paret hadde hørt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...