AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Hei Jeg er en jente som har slitt med spiseforstyrrelse i 2 år cirka. Jeg har ikke hatt mensen på ca 1.5 år og begynner å bli utålmodig. Jeg har sunn vekt og har sluttet med regelmessig behandling. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får mensen tilbake? Jeg har sunn vekt og fettprosent og jeg spiser nok. Jeg har et sunt forhold til mat og spiser det jeg vil, når jeg vil. Noen som har erfaring selv eller kan komme med råd? Anonymkode: 8bf24...e9a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 Nå vet jeg ikke hvor tynn du var, men dette kan ta lang tid. Vær tålmodig. Anonymkode: 309cd...883
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Tok meg ca 6 mnd fra jeg begynte å gå opp i vekt til jeg fikk mensen igjen Ikke stress med det, lykke til. Bare spør hvis du har noen spørsmål. - Hadde ikke mensen på nærmere 2 år selv. Anonymkode: 0c7f9...437
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Det kan ta tid, det er ikke sånn at man automatisk får tilbake mensen så fort man når "riktig" vekt Anonymkode: cad74...300
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 På 30 Jun 2017 den 13.38, AnonymBruker skrev: Tok meg ca 6 mnd fra jeg begynte å gå opp i vekt til jeg fikk mensen igjen Ikke stress med det, lykke til. Bare spør hvis du har noen spørsmål. - Hadde ikke mensen på nærmere 2 år selv. Anonymkode: 0c7f9...437 Jeg har vært normalvektig i snart 1 år nå så begynner å bli utålmodig.. Anonymkode: 8bf24...e9a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Hvis du syns det har gått unormalt lang tid bør du kanskje spørre legen din. Jeg har ikke mistet mensen selv, så jeg vet ikke hvor lang tid det tar å starte den opp igjen, men det tar nok normalt at det tar en stund. Det er sikkert forskjellig fra person til person også, men hvis du er usikker bør du ta en telefon til legen Anonymkode: 0ec3c...e3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå