AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Møtte en kjekk fyr på nett for noen mnd siden. Vi har snakket mye sammen på meldinger. Og vi har avtalt å møtes i dag, fredag. Jeg var i et dårlig forhold som er ferdig, og har fortalt daten om dette. Vi har aldri diskutert et videre forhold, men flørtet mye. Og ligger vel litt i kortene at sex er aktuelt i kveld.. vi bor langt fra hverandre og skal møtes i en nøytral by, og overnatte er vel planen.. Jeg har aldri gjort noe slikt før og er litt usikker på om jeg klarer det. Er veldig kåt på daten, men usikker på om jeg er øver xen min. føleksene er kaos. Litt usikker på hva jrg bør gjøre. Er veldig tent på daten, og vet han er på meg. Men jeg har lite erfaring og føler sånn sett jeg trenger det.. Hva bør jeg evt passe på, huske, tenke på før jeg drar og på/under daten.. ( overnattingen..,)??? Anonymkode: 115c4...ea0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 Siden kvinner får følelsene i sving av sex ville jeg venta til du hadde følelsene for eksen din helt stabile og ute av livet med å ha sex med denne fyren fra nett. Det er bedre å møtes å henge sammen, og skilles hver for seg når kvelden nærmer seg. Om det er for langt å reise hjem samme kveld, ha hvert deres hotellrom. Hold dere i offentligheten, for man vet aldri hva en fremmed mann kan gjøre. Jeg tenker at det vil bli veldig lett for han å presse deg til sex om dere deler rom og seng, på en hyggelig måte kan han gjøre at du gir etter fordi dere jo har hatt mye hyggelig chatting og da er det vanskelig å bli kjempesur å dytte han vekk å si NEI, eller stå på neiet sitt man har sagt tidlligere, og det tror jeg du vil angre på i ettertid at du ble med på.... Anonymkode: 93362...dc5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Hater folk som holder på sånn. "Vet ikke om jeg er over x-en min" Nei men da bør du f*** ikke date da! Kaster bort andres tid! Anonymkode: 07b48...6a7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en kjekk fyr på nett for noen mnd siden. Vi har snakket mye sammen på meldinger. Og vi har avtalt å møtes i dag, fredag. Jeg var i et dårlig forhold som er ferdig, og har fortalt daten om dette. Vi har aldri diskutert et videre forhold, men flørtet mye. Og ligger vel litt i kortene at sex er aktuelt i kveld.. vi bor langt fra hverandre og skal møtes i en nøytral by, og overnatte er vel planen.. Jeg har aldri gjort noe slikt før og er litt usikker på om jeg klarer det. Er veldig kåt på daten, men usikker på om jeg er øver xen min. føleksene er kaos. Litt usikker på hva jrg bør gjøre. Er veldig tent på daten, og vet han er på meg. Men jeg har lite erfaring og føler sånn sett jeg trenger det.. Hva bør jeg evt passe på, huske, tenke på før jeg drar og på/under daten.. ( overnattingen..,)??? Anonymkode: 115c4...ea0 Sex på første date? Sorry menn respekterer ikke billige luddere Du kommer til å bli ghostet kort tid etter daten din. Er flere tråder her nå nylig som er mye av det samme. Hadde sex på første date og ble ghostet etterpå. Altså han sluttet å svare henne. Sex på første date gir jo ikke akkurat det beste førsteinntrykket Anonymkode: b1a19...8f2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 Høres ut som om du langt på vei har gitt han et inntrykk av at det blir sex. Om du ombestemmer deg, som du selvsagt er i din fulle rett til, må du være klar over at du fort kan bli sett på som en luresmus. Og for menn er det vel få ting som er mere turnoff enn luremus. Risikoen er at du mister han for godt om du teaser han som du har gjort, og til og med overnatter sammen i samme seng, for så å plutselig skulle nekte han sex. Anonymkode: 31f38...d41
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #6 Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hater folk som holder på sånn. "Vet ikke om jeg er over x-en min" Nei men da bør du f*** ikke date da! Kaster bort andres tid! Anonymkode: 07b48...6a7 Menn og kvinner holder ofte på tankene om eksen inntil de møter en ny og innser at det faktisk går an å falle for andre. Det er da mye bedre å ta sjansen og date og kanskje få bevist at det finner bedre der ute, enn å sitte hjemme i årevis og aldri få opp øya for andre mennesker, da kommer man jo aldri over eksen! Anonymkode: 93362...dc5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #7 Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sex på første date? Sorry menn respekterer ikke billige luddere Du kommer til å bli ghostet kort tid etter daten din. Er flere tråder her nå nylig som er mye av det samme. Hadde sex på første date og ble ghostet etterpå. Altså han sluttet å svare henne. Sex på første date gir jo ikke akkurat det beste førsteinntrykket Anonymkode: b1a19...8f2 Hold kjeft med den slutshaminga di! Folk kan få ha sex akkurat når de vil sålenge begge parter er enige i det. Du er nok en person som beviser at vi trenger likestilling i norge også. Anonymkode: 93362...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #8 Skrevet 30. juni 2017 Sex på første date er veldig vanlig! Blir skuffet om jeg ikke får det! Anonymkode: 07b48...6a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå