AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #21 Skrevet 30. juni 2017 Elsker deg og, for alltid Anonymkode: 03d5d...014 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #22 Skrevet 30. juni 2017 TS, klem til deg! Jeg sitter her og tenker akkurat det samme... Det er litt over et halvt år siden eksen gjorde det slutt, men det føles som i går, og jeg føler at savnet bare blir sterkere og sterkere. Aller helst skulle jeg ha ropt det høyt inn i eksens øre, men det ville nok ikke vært til noen nytte. Fy faen, så jævlig det er så savne noen så ekstremt. Anonymkode: 76af1...f94
Duftavsommerregn Skrevet 1. juli 2017 #23 Skrevet 1. juli 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, de jentene han liker, jeg er ikke akkurat den typen. Jeg har rett og slett bare et helt ordinært utseendet, Du tar feil, du vet ikke hva som er "ordinært" smaken er som baken delt, det kan være ekstremt mange menn som synes du er utrolig pen , selv om den du har forelsket deg i ikke mener det, eller setter pris på det. Utseende er utrolig subjektivt, og kan ikke kategoriseres slik.
Duftavsommerregn Skrevet 1. juli 2017 #24 Skrevet 1. juli 2017 På 30.6.2017 den 19.21, AnonymBruker skrev: Vel, de jentene han liker, jeg er ikke akkurat den typen. Jeg har rett og slett bare et helt ordinært utseendet, ingenting spesielt ved meg. Så jeg håper han blir lykkelig Du dyrker han for mye, han har ikke det samme forholdet til deg som du har til han. Bare prisverdig at du ønsker han det beste videre, men ikke dyrke dette videre når han ikke har samme følelser for deg. Har selv forelskelser bak med der det bare var ensidig fra min side, og null respons fra andre siden. Det er bare slik livet er, men det nekter ikke deg å finne en som faktisk klaffer sammen med deg, og når det skjer skal jeg garantere deg at du har glemt vedkommende ganske raskt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå