AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Har leid inn noen malere, som på anbudssiden hadde god omtale. Fikk god pris for er par vegger. Malerne har dog ikke vasket huset først. Jeg trodde at sånt var en selvfølge... Vil malingen holde😮 Anonymkode: 4eb0a...8d8
Luckiness Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Nå har jeg aldri malt hus før, men jeg skal i løpet av sommeren. Alle steder jeg har lest om tips på nettet står det at huset må vaskes først. Med kraftvask? Men det er jo ikke sikkert vasken inngår i prisen? Og at du måtte bedt om det utenom? Er det et kjent firma? Om ikke ville jeg kontaktet et par kjente firma og hørt hvordan de gjør det med vasking av hus. Så ville jeg tatt det opp med firmaet du har fått til å gjøre jobben. Og klage på arbeidet deres. Men kun dersom vask faktisk skulle inngått i malerjobben. 1
SnuskeLuska Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Om de skrapte ned all den gamle malinga til trerent før de begynte å male så har det ikke så mye for seg å vaske først. Om de hverken vasket eller skrapte før de malte har du rett og slett gått i anbudsfella: Du får hva du betaler for.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 De kan jo heller ikke vaske og male samme dagen heller vil jeg tro? Så du måtte nok avtalt det på forhånd. Anonymkode: ba353...c33 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Ikke tok de oppvasken heller. Makan. Anonymkode: d3351...9c8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå